hoi meiden
Nou zit ze hoor, die dikkie dik met dr dikke voeten op de bank.
Kan echt geen kant op, ik HAD 1 paar crocs die nog goed zaten, tot gister. Ik had gehoopt dat het wel weg zou gaan vannacht maar helaas, ze zijn nog steeds dik.
Ach dan maar een beetje op de bank, computeren, tv kijken, dat soort dingen.
Vanaaf mn zusje naar eens bellen, die heeft 1 maat groter als ik, dus dan kan ik haar crocs wel aan.
Alhoewel, het doet ook wel een beetje pijn hoor.
Carina, wat een eigenwijsje hebben jullie, zich gewoon niet laten draaien/bewegen om goed op de echo te komen.
Nou daar krijg je heeeel wat mee te verduren hoor.
Dat je nu donderdag weer mag is eigenlijk wel fijn, kan je weer kijken, maarja je gaat voor je echo en als je dan weg gestuurd word om dat dat kleine eigenwijsje niet mee wil werken, ben je denk ook wel weer een beetje teleurgesteld.
Ik heb toen wel een pretecho gemaakt maar dat zou ik ook nooit meer doen, toen lag ze ook niet goed, en ik kon mooi gewoon een hoop geld betalen.
En over dat laag liggen, bij mij lag ze ook al vanaf 20 weken laag, zelfs met dr hoofdje. Ik had ook zo'n last van veel plassen en een beetje pijnlijk.
Sommige baby's liggen gewoon lekker zo, en gaan niet meer bij de uitgang vandaan.
Maar vraag het maar eens na bij de vk, en het kan natuurlijk ook nog alle kanten op, dus mis lag het toen precies laag en heeft het zich nu wel weer naar boven gedraaid.
aapje, gelukkig liep je in het bos toen je moest spugen, bosjes en bomen zat waar je het laten kon. Wel vervelend, kwam zeker doordat je het zo druk gehad heb.
Wel leuk he een knul, en makelijk dat je de naam al heb nu.
Heb je al bericht wanneer je meubeltjes komen, het is zoooo leuk om het af te zien.
sientje, leuke foto's zeg, en je heb het zeker goed gedaan hoor, twee blonde knullen.
Hoe gaat het met je afvallen, moet je eigenlijk veel kilo's kwijt, of valt het wel mee wat je aangekomen bent.
Ik ben best wel al heel wat aangekomen, maar dat is niet echt van het eten, eet niet veel meer, zit snel vol en krijg dan maagzuur.
Drinken dat doe ik wel, super veel, mn vriend hoopt dat dat blijft want ik dronk nooit zoveel.
Nou ik ga maar weer eens wat rommelen hier, ben knutsels aan het maken voor de kindjes op mn werk, voor als het geboren is.
En ik wil deze week ook mn ziekenhuistas klaar gaan maken, want ja ik weet het gewoon niet wanneer het komt, dan heb ik hem liever klaar staan, omdat het toch zeker is dat ik daar gaat bevallen.
oja dat wilde we trouwens ook wel hoor, alleen dan in het streekziekenhuis, en nu moeten we toch wat verder rijden, naar rotterdam, maar goed, daar staan de kinderchirurgen klaar.
Daar doen we het voor.
meiden tot snel
liefs hunny