Hoi hoi!
Aapje, lekker hoor, in het bos... Gelukkig dat je je kon verschuilen... En ik zie dat je nog maar 19 weken hoeft... Dat vond ik altijd zo ´n raar idee. Eerst ben je aan het "aftellen" waarbij je nog langer moet zeg maar, en op de helft duurt het korter. Hmmm, zo schrijf ik het ook niet zo denderend op wat ik bedoel. Ik bedoel meer dat je nu meer weken gehad heb dan je hebt te gaan. Het gaat echt zooooo hard nu! De eerste 12 weken lijken een eeuwigheid te duren, maar de laatste weken, jongens wat gaat dat rap... En, heb je behalve een leuke jeans nog meer gekocht? Leuk he, die voorpret!
Hunny, hoe is het met je crocs? Passen die van je zus een beetje? En wat ga je voor tractaties maken? Ik had chocolaatjes met blauwwitte muisjes erop, die in celefaan met een leuk geknutseld labeltje eraan en een blauw lintje. Leuk he, dat knutselen en freubelen! En, hoever ben je met je ziekenhuistas, of moet je daar nog aan beginnen? Niet vergeten dextro erin te doen he!

Dat zijn vaak van die dingen die vergeten worden.
Carina, nog wat gedaan vandaag? Het geeft niet hoor, je bent zwanger! Dus je kan zoveel rust nemen als je wilt, toch? Hoever ben jij nu precies?
Syl, jeetje, wat spannend zeg! Morgen de echo! En kunnen jullie het dan nog voor jullie houden tot het weekend? Dat is dan nog wel 3 dagen hoor! Hahahahaha, knap hoor. En wat herkenbaar, dat als je de dag ervoor veel gedaan hebt je het de volgende dag voor je kiezen krijgt. Ik had het meer ´s ochtends. Als ik dan een drukke ochtend had met Mees wegbrengen en daarna door naar m ´n werk. Dan zat ik eerst tot een uurtje of 11 voor me uit te staren met af en toe werken ertussendoor als het ging. Want dan was ik ook kotsmisselijk. Dat heb ik echt tot het eind gehad.
Verder gaat alles goed hier. Ben weer ziekig aan het worden. Dat kunnen we er nu echt niet bij gebruiken hoor! Morgen zoveel mogelijk rustig aan doen. Mees is de hele dag weg. Hij heeft de krullen van zowel mij als zijn vader. Zijn papa heeft nog meer krullen, eigenlijk kun je het meer krulletjes noemen. Hij is donkerblond en heeft ook lichte ogen.
Oja, hoe het met lijnen gaat. Het gaat vrij langzaam. Dat had ik toen ik begon na Mees ook. Ben deze week 0,7 kilo kwijt, en m ´n vetpercentage is ook naar beneden. Ik zal zo even m ´n afvalsite bijwerken. Moet het natuurlijk wel bijhouden he!
Nou, ga even een koppie thee doen, en dan lekker onder de wol. Jip komt rond 11 uur weer voor een fles. Dus hoop voor die tijd 2 uurtjes gepakt te hebben.
Meiden, weltrusten voor straks en tot morgen!
Liefs van mij