bezige bijtjes 2

Gelukt!

Het is toch ongelovelijk he, dat ik met m ´n bruine haar en bruine ogen zo ´n licht kindje als Mees heb! Blond haar (wordt waarschijnlijk wel richting donkerblond) en blauwe ogen... En aan Jip te zien zal ie ook meer op z ´n vader lijken dan op mij!

Wat ben ik trots op m ´n kanjers!

Hallo allemaal,

Iedereen een leuk weekend gehad? Ik was erg druk, zaterdag gewerkt gisteren feest van m'n oma die jarig was.
Wel heel gezellig allemaal maar heel vermoeiend waardoor ik nu net pas m'n bed uit kom!
Ga zo wel even actief worden hoor, anders voel ik me de hele dag schuldig. Maar aan de andere kant, dit zijn de laatste maanden dat ik nog uit kan slapen, daarna is het natuurlijk over met het lekker lang doorslapen.

Hunny, las je berichtje op de hyves. Fijn dat de cyste in ieder geval niet gegroeid is en dat die kleine meid nog lekker mag blijven zitten! En ja, zo'n operatie vlak na de geboorte wens je natuurlijk niemand toe. Maar als ze zegen dat dat nodig is zit er niets anders op.
Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje kunt genieten van je zwangerschap en je verlof!

Syl, Willen jullie straks weten wat het wordt? jongen of meisje? Enne mogen wij het dan ook weten? haha, ben zo nieuwsgierig!! Jullie hebben de namen in ieder geval vast klaar. Wij konden maar geen leuke meisjesnaam bedenken, dusss maar goed wat dat betreft dat het een knul is! Over een weekje gaan jullie het dus aan iedereen vertellen. Weten jullie ouders het ook nog niet? (of heb ik dat gewoon niet gelezen).
Wel fijn als iedereen het weet. Ik vind nog dat je het lang volhoudt! Mijn zus wist het binnen 5 minuten, mijn ouders binnen 5 dagen en de rest volgde al na een week of 6,7. Ik kon het ook moeilijk verbergen met dat vele overgeven hoor! haha, maar daar ben ik gelukkig vanaf. Al waren we gisteren met de hond in het bos, moest ik ineens overgeven. HELP!! Ik maar een flink bosje opgezocht en daarna snel naar huis haha!
Maar dat is meer een incident hoor.
Ik hoop dat het bij jou niet zo erg is!

Carina, Zo te lezen ben jij flink aan het klussen in huis! Gaat het goed met jullie babykamer?
Ik moest zo lachen toen ik las dat die kleine van jou niet wilde bewegen bij de echo. Wat een lekker eigenwijsje!
Maar donderdag kun je lekker weer kijken. Is ook wel weer fijn. Dan kan de andere helft nog goedgekeurd worden!
Wij gaan trouwens ook geen pretecho doen hoor. Maar dat is meer omdat ik de beelden niet mooi vind, het doet me meer denken aan een marsmannetje dan aan een kindje. Ik wacht nu maar af, nog 19 weken tot het geboren wordt!

Sientje, echt gave foto's! Met je nieuwe toestel gemaakt zeker. Je hebt twee knappe mannetjes hoor! Wel mooi dat blonde terwijl jij donker bent.

Ja, ik ga zo eens even wat nuttigs doen. Geen zin in maar ga me er toe zetten!
groetjes Aapje

hoi meiden
Nou zit ze hoor, die dikkie dik met dr dikke voeten  op de bank.
Kan echt geen kant op, ik HAD 1 paar crocs die nog goed zaten, tot gister. Ik had gehoopt dat het wel weg zou gaan vannacht maar helaas, ze zijn nog steeds dik.
Ach dan maar een beetje op de bank, computeren, tv kijken, dat soort dingen.
Vanaaf mn zusje naar eens bellen, die heeft 1 maat groter als ik, dus dan kan ik haar crocs wel aan.
Alhoewel, het doet ook wel een beetje pijn hoor.

Carina, wat een eigenwijsje hebben jullie, zich gewoon niet laten draaien/bewegen om goed op de echo te komen.
Nou daar krijg je heeeel wat mee te verduren hoor.
Dat je nu donderdag weer mag is eigenlijk wel fijn, kan je weer kijken, maarja je gaat voor je echo en als je dan weg gestuurd word om dat dat kleine eigenwijsje niet mee wil werken, ben je denk ook wel weer een beetje teleurgesteld.
Ik heb toen wel een pretecho gemaakt maar dat zou ik ook nooit meer doen, toen lag ze ook niet goed, en ik kon mooi gewoon een hoop geld betalen.
En over dat laag liggen, bij mij lag ze ook al vanaf 20 weken laag, zelfs met dr hoofdje. Ik had ook zo'n last van veel plassen en een beetje pijnlijk.
Sommige baby's liggen gewoon lekker zo, en gaan niet meer bij de uitgang vandaan.
Maar vraag het maar eens na bij de vk, en het kan natuurlijk ook nog alle kanten op, dus mis lag het toen precies laag en heeft het zich nu wel weer naar boven gedraaid.

aapje,  gelukkig liep je in het bos toen je moest spugen, bosjes en bomen zat waar je het laten kon. Wel vervelend, kwam zeker doordat je het zo druk gehad heb.
Wel leuk he een knul, en makelijk dat je de naam al heb nu.
Heb je al bericht wanneer je meubeltjes komen, het is zoooo leuk om het af te zien.

sientje, leuke foto's zeg, en je heb het zeker goed gedaan hoor, twee blonde knullen.
Hoe gaat het met je afvallen, moet je eigenlijk veel kilo's kwijt, of valt het wel mee wat je aangekomen bent.
Ik ben best wel al heel wat aangekomen, maar dat is niet echt van het eten, eet niet veel meer, zit snel vol en krijg dan maagzuur.
Drinken dat doe ik wel, super veel, mn vriend hoopt dat dat blijft want ik dronk nooit zoveel.

Nou ik ga maar weer eens wat rommelen hier, ben knutsels aan het maken voor de kindjes op mn werk, voor als het geboren is.
En ik wil deze week ook mn ziekenhuistas klaar gaan maken, want ja ik weet het gewoon niet wanneer het komt, dan heb ik hem liever klaar staan, omdat het toch zeker is dat ik daar gaat bevallen.
oja dat wilde we trouwens ook wel hoor, alleen dan in het streekziekenhuis, en nu moeten we toch wat verder rijden, naar rotterdam, maar goed, daar staan de kinderchirurgen klaar.
Daar doen we het voor.

meiden tot snel
liefs hunny

hoi hoi!

@ sientje.. wat een mooie foto's! die krullen heeft mees zeker van jou!

@ aapje.. ik voelde me dit weekend ook alsof ik vreselijk moest gaan overgeven, maar gelukkig bleef het weg. denk je ervan af te zijn... zolang het dan maar bij 1 keer blijft!
ik vind mezelf helemaal niet zo druk met klussen op het moment,
zit de laatste dagen behoorlijk in een dip.
heb werkelijk niks om handen. ik werk niet, en toch is mijn huis een puinhoop.
ik wandel wat met de hondjes, doe alsof ik het heel druk heb met boodschappen doen, maar er komt niets uit mijn handen.
bah!
maar goed. .hopelijk kom ik daar snel weer uit! want ik wil eigenlijk heel veel maar kan me er niet eens toe verzetten op de balustrade te schuren (wat een half uurtje werk is).

@ hunny...
die dikke voeten lijkt me vreselijk.. pffff vooral als je niet eens meer schoenen of zelfs crocs aan kunt. reden te meer om lekker op de bank te hangen.

ik ga me er eens toe verzetten de makreel die in de koelkast ligt te fileren en dan toch maar even het schuurmachine vast te houden.. misschien gaat het toch nog gebeuren vandaag (waarschijnlijk niet...)

Carina
(die een beetje de weg kwijt is op het moment)

Sientje: Wat een mooie foto's ! Zag ze eerst op je hyves. Knappe moeder en mooie kindjes !!!

Hunnybun: Zag op jouw hyves ook een hele leuk foto's; ziet er zo snoezig uit dat kleintje op jouw buik. Jee zeg zulke dikke voeten ? Pffff.....gelukkig is het nu geen zomer met buiten 30 graden....lijkt me nog erger ! Het begint nu langzaam te krimpne voor jou he.....zenuwachtig ?

Aapje: Jaja wij willen graag weten wat het gaat worden zodat we het kamertje erop kunnen aanpassen. Maar het blijft voor iedereen een verassing.....dus ook voor jullie.
Das wel ff minder zeg dat je weer moest overgeven. Gelukkig heb ik dat nog niet hoeven doen.....en dat mag zo blijven wat mij betreft. Onze familie en beste vrienden weten dat we zwanger zijn, voor de rest moeten we het iedereen nog gaan vertellen. Moet zeggen dat mijn man en ik goed ons mondje kunnen dichthouden. Op zich is er nog niet veel te zien aan mij.....behalve tegen de avond; dus zo min mogelijk dan afspreken; hihi. Het is wel minder als ik me niet zo hip voel, maar ja dat verbloem ik dan maar een beetje. Nog ff volhouden.

Carina: Ff een dipje. Kan me het wel voorstellen als je daar zo zit zonder werk en je huis nog niet helemaal af. Woonde we maar wat korter in de buurt he....kwam ik ff buurten. Zelf werk ik  parttime. Van de ene kant heb ik tijd te kort in mijn vrije dagen maar nu heb ik van de andere kant soms ff geen zin om wat te doen; dan ben ik zooooo moe en futloos. Van de ene kant denk ik dan wel: niks aan te doen, hoort erbij, maar van de andere kant voel ik me schuldig dat ik niks doe en maar hang.

Maar veder wel een leuk weekend gehad allemaal ? Wat een weertje he.....
Ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen: eerste afspraak verloskundige. Er wordt ook een echo gemaakt en we moeten een dvd meenemen. We hopen echt dat alles goed is en zijn erg benieuwd hoe groot ons kleintje is gegroeid.
Verder gaat alles goed hiero. Merk wel dat ik als ik een drukke dag heb gehad ik hiervan de volgende dag de rekening krijg. Moeheid en misselijkheid houden aan evenals minder trek in eten. Buikje is 's avonds echt duidelijk aanwezig. Gelukkig kan ik wel nog mijn normale kleding aan al begint het allemaal wat strakker te zitten en 's avonds gaan de knoopjes niet meer zo goed dicht: dus lekker op tijd mijn pyjama aan en zo min mogelijk 's avonds afspreken zodat ze geen buik kunnen zien: hihi. Qua gewicht ben ik nog niks bijgekomen en ook mijn (.)(.) zijn niks veranderd en ook niet pijnlijk, maar ja wat niet is kan nog komen.
Van het weekend gaan we denkelijk het nieuws aan echt iedereen vertellen. Spannend ! Dus nog eventjes onze lippen stijf op elkaar en doorbijten........hahi

Fijne dag allemaal !
Gr. Sylvia

Hoi hoi!

Aapje, lekker hoor, in het bos... Gelukkig dat je je kon verschuilen...   En ik zie dat je nog maar 19 weken hoeft... Dat vond ik altijd zo ´n raar idee. Eerst ben je aan het "aftellen" waarbij je nog langer moet zeg maar, en op de helft duurt het korter. Hmmm, zo schrijf ik het ook niet zo denderend op wat ik bedoel. Ik bedoel meer dat je nu meer weken gehad heb dan je hebt te gaan. Het gaat echt zooooo hard nu! De eerste 12 weken lijken een eeuwigheid te duren, maar de laatste weken, jongens wat gaat dat rap... En, heb je behalve een leuke jeans nog meer gekocht? Leuk he, die voorpret!

Hunny, hoe is het met je crocs? Passen die van je zus een beetje? En wat ga je voor tractaties maken? Ik had chocolaatjes met blauwwitte muisjes erop, die in celefaan met een leuk geknutseld labeltje eraan en een blauw lintje. Leuk he, dat knutselen en freubelen! En, hoever ben je met je ziekenhuistas, of moet je daar nog aan beginnen? Niet vergeten dextro erin te doen he! :) Dat zijn vaak van die dingen die vergeten worden.

Carina, nog wat gedaan vandaag? Het geeft niet hoor, je bent zwanger! Dus je kan zoveel rust nemen als je wilt, toch? Hoever ben jij nu precies?

Syl, jeetje, wat spannend zeg! Morgen de echo! En kunnen jullie het dan nog voor jullie houden tot het weekend? Dat is dan nog wel 3 dagen hoor! Hahahahaha, knap hoor. En wat herkenbaar, dat als je de dag ervoor veel gedaan hebt je het de volgende dag voor je kiezen krijgt. Ik had het meer ´s ochtends. Als ik dan een drukke ochtend had met Mees wegbrengen en daarna door naar m ´n werk. Dan zat ik eerst tot een uurtje of 11 voor me uit te staren met af en toe werken ertussendoor als het ging. Want dan was ik ook kotsmisselijk. Dat heb ik echt tot het eind gehad.

Verder gaat alles goed hier. Ben weer ziekig aan het worden. Dat kunnen we er nu echt niet bij gebruiken hoor! Morgen zoveel mogelijk rustig aan doen. Mees is de hele dag weg. Hij heeft de krullen van zowel mij als zijn vader. Zijn papa heeft nog meer krullen, eigenlijk kun je het meer krulletjes noemen. Hij is donkerblond en heeft ook lichte ogen.

Oja, hoe het met lijnen gaat. Het gaat vrij langzaam. Dat had ik toen ik begon na Mees ook. Ben deze week 0,7 kilo kwijt, en m ´n vetpercentage is ook naar beneden. Ik zal zo even m ´n afvalsite bijwerken. Moet het natuurlijk wel bijhouden he!

Nou, ga even een koppie thee doen, en dan lekker onder de wol. Jip komt rond 11 uur weer voor een fles. Dus hoop voor die tijd 2 uurtjes gepakt te hebben.

Meiden, weltrusten voor straks en tot morgen!

Liefs van mij

en dan zit je al in een dipje.. en dan krijg je ook nog nieuws te horen wat je re eigenlijk niet bij kan hebben! bah!

ik heb een potje zitten janken en ben daarna uit frustratie de vloer gaan dweilen, reinigen en behandelen. morgen kan ik waarschijnlijk mijn armen niet meer bewegen. maar het was de enige manier om te stoppen met huilen.

dus ik heb nog wel wat gedaan... maar had het liever op een andere manier gehad!

ik ben nu 20 weken en 3 dagen op weg.

morgen weer naar de verloskundige...
sorry voor mijn geklaag, maar ik weet even niet zo goed waar ik het zoeken moet.
(waarschijnlijk telt het ook mee dat ik eigenlijk rond deze tijd uitgerekend zou zijn...)

Terug
Bovenaan