Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

December:

9:   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 5e ronde / cyclus +/- 30 a 31 dagen
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
30:
31:

Januari:

1:
2:
3:
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10:

hoihoi

Hier alles goed hoor. Ben flink aan de klus, maar dan wel in ons huisje.
Tis een stuk minder leuk klussen als dat je tussen de lakens doet
Maar het is voor een goed doel, want als het huisje klaar is kan er een kindje komen, dus zou het fijn vinden om alvast zwanger te zijn. Denk dat ik mijn ei zaterdag over 2 weken heb, duurt nog lang hoor, maarja de dagen vliegen en het is dan toch kerstweekend dus dan hebben we alle tijd om te klussen hoop ik.
Dan zijn we ook een heel eind met ons huisje en dan is mijn vriend hoop ik ook weer wat beter te genieten.
Hij heeft nu zoveel voorbereidende stress voor het huis dus af en toe is tie een beetje een brombeertje

Verder weet ik nu ef niet precies wie wat heeft en wanneer dus ik doe het even zo
Iedereen met een nod binnenkort, heel veel sterkte, supper spannend ik duim voor jullie.
Voor degene met een positieve ovulatie test, heel veeel klus plezier, en doe jullie best. Ook voor degene die hun ei hebben zonder test, goed klussen he.

En dan voor sylvia even ,die kon ik al van ander topic, Kop op meid, hoop dat je je al een beetje beter voelt, Dat depri gevoel kan iedereen denk wel, word soms ook gek van mezelf en dan dat gemopper van mijn vriend kan ik er echt ef niet bij hebben.
Leuk hoor zon huis, maar brengt veeel stress mee, Reken ook echt niet op een zwangerschap deze maand,
Hoop dat jij syl, je we wel al wat beter voelt,
Hoop dat je ook duidelijkheid krijgt vatn je ha als je daar naar toe gaat in het nieuwe jaar. Maar misschien is het wel niet nodig he, Dat zou pas leuk zijn,

Verder iedereen die ik vergeet qwa onderwerp, veel plezier, geluk, succes nouja alles.

Wel ef nog voor degene die een miskraam hebben gehad, ik heb heel veel respect voor jullie, Ik weet je moet verder gaan maar het lijkt me echt zo erg om dat mee te maken, Een plekje geven moet, maar heel knap.

nou tot hoors.
Heej vind trouwens zelf dat ik niet zon positief kleurtje genomen heb.
Rood.
liefs hunnybun

hey hunnybun
weet hoe het is om te klussen in huis.
Wij zijn ruim 2,5 jaar bezig geweest met het verbouwen van ons huis. Maar dan hebben we ook alles zelf gedaan en het is helemaal naar onze zin.
Heb nu wel heel veel zin om een babykamer te schilderen, in te richten enz.
Ik hoop dat dat snel gaat gebeuren. Ook voor de rest.
Heel veel succes met klussen, in en buiten het bed!!
xx aapje

December:

10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
30:
31:

Januari:

1:
2:
3:
4:
6:
7:
8:
9:
10:

hmmz zie dat er nog een oranje is....
dan pak ik.....
grijs!
die was er toch nog niet? ofwel???

tja klachtjes... ik weet het niet hoor. vandaag valt het allemaal wel mee.
volgende week weet ik meer!

we gaan snel in dit topic zeg! ik hoop maar dat ik het allemaal kan bijbenen!
groetjes Carina

Hoi aapje,
Ja wij gaan ook alles zelf op knappen het. Alles het huis uit want er woonde heel oude mensen, en alles er weer nieuw in. Over twee maanden moet slaapkamer klaar zijn, de keuken en de woonkamer, Zodat we kunnen wonen zeg maar.
De rest komt als we erin zitten.

Nu is mijn vriend met   het voorbereiden bezig ,en  ik wil dan ook graag wat doen maar kan nog zo weinig. Dus dan bromt ie wel eens een beetje.
Nou er komen goede en betere tijden aan, als hij alles op en rijtje heeft, wat hij wil en wanneer dan kan ik ook gaan klussen in het huis,

En weet je wat nou  het vervelendste is, ik weet al wat babykamer word, als het ooit mag lukken, en iedereen vraagt en wat ga je hierzo doen.
Ze weten wel allemaal dat ik graag wil maar niet bezig ben, dus ik geef maar een gooi aan het verhaal, Maar zelf loop je honderd keer die kamer in en denk dan aan je inrichting van een schattig babykamertje.

Nou hoop dat het snel mag lukken
liefs hunnybun

Hoi hunnybun
Wij hebben in eerste instantie alleen de woonkamer en keuken gedaan en zijn er gaan wonen. Terwijl we er gingen wonen kregen we lekkage dus dak op nieuw bedekt, daarna houten trappen opgeknapt, badkamer en toiletten helemaal vernieuwd, als laatste pas de slaapkamers en we zijn eigenlijk pas 2 maanden klaar.
Wij wisten ook meteen al wat de babykamer zou worden, en het gekke is, we noemen het sindsdien ook al babykamer.
Hoop dat het snel gaat lukken!! Welke kleuren gaan jullie gebruiken in huis?
Wij hebben alles heel strak, donkergrijs met spierwit.
In de babykamer wil ik ook iets met donkergrijs doen (geen hele muur natuurlijk)
Succes met klussen!!

quote: hunnybun reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-12-2007 18:16:38'));

Hoi aapje,
Ja wij gaan ook alles zelf op knappen het. Alles het huis uit want er woonde heel oude mensen, en alles er weer nieuw in. Over twee maanden moet slaapkamer klaar zijn, de keuken en de woonkamer, Zodat we kunnen wonen zeg maar.
De rest komt als we erin zitten.

Nu is mijn vriend met   het voorbereiden bezig ,en  ik wil dan ook graag wat doen maar kan nog zo weinig. Dus dan bromt ie wel eens een beetje.
Nou er komen goede en betere tijden aan, als hij alles op en rijtje heeft, wat hij wil en wanneer dan kan ik ook gaan klussen in het huis,

En weet je wat nou  het vervelendste is, ik weet al wat babykamer word, als het ooit mag lukken, en iedereen vraagt en wat ga je hierzo doen.
Ze weten wel allemaal dat ik graag wil maar niet bezig ben, dus ik geef maar een gooi aan het verhaal, Maar zelf loop je honderd keer die kamer in en denk dan aan je inrichting van een schattig babykamertje.

Nou hoop dat het snel mag lukken
liefs hunnybun

Hey Beeezzzzz,

Wisten jullie al dat we nu zelfs ook te zien zijn op de kerstballen van McDonalds ?! .

Wat leuk dat er druk geklust wordt hier op het forum maar dan op twee verschillende manieren. Wij hebben ook heel veel geklust in ons huis en nu is alles klaar: heerlijk is dat ! Lekker alles naar je eigen smaak en alles lekker fris en nieuw. Ook wij hebben al een babykamertje: we hebben er zelfs twee ! Een voor als het er eentje wordt en een voor als het een tweeling wordt . We hopen dat we snel voor leuke spulletjes kunnen gaan shoppen want zo'n lege kamertjes zijn niet gezellig.

Het gaat wel weer een beetje met mij: ben de hele dag heel erg verdrietig geweest. Maar kop op, ronde 6 is eigenlijk nog niet zo heel erg lang. Er zijn bijtjes die al langer bezig zijn en zelfs naar het ziekenhuis moeten of miskramen hebben moeten meemaken: voor beide heb ik enorm veel respect !!! Maar mijn verdriet komt ook wel door mijn familieomstandigheden: soms komt gewoon alles bij elkaar en dan heb ik heel veel pijn en verdriet van het familiegemis. Maar gelukkig heb ik jullie, lieve bijtjes en daarmee ben ik heeeeel erg blij !! Ik vind het reuze gezellig op deze topic. Allemaal zijn we toch al wat langer bezig en dat schept een band.

Ga nu lekker op bezoek bij een oud collega die ik al lange tijd niet heb gezien: gezellig.

Ik hoop strakjes voor ik naar bed ga nog ff jullie berichtjes te kunnen lezen en anders tot morgen !!!

Liefs, Silvia

December:

10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
30:
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:
4:
6:
7:
8:
9:
10:

Dag Dames,

Patricia en Sientje bedankt voor jullie welkom.
Patricia: dus een jongensnaam heb je al 'Mike'  een leuke korte naam. Mijn vriend is van buitenlandse afkomst dus  we kiezen ook voor een aparte naam. Een voorwaarde  van mij is  dat het wel  uit te spreken moet zijn: als  we een jongentje mogen krijgen  noemen we hem  ERBLIN en een meisje noemen we ELIZA.    

Hunnybun is flink aan de klus in huis. Ik las dat jij een aapje al een kamer hadden als toekomstig kinderkamer. Wat grappig, want dat had ik ook meteen bij ons huis. We wonen in het ouderlijke huis van mijn moeder en ik wil heel graag haar kamertje als babykamer. Dit heb ik ook vanaf het begin lopen roepen

Nog even een update... ben nog steeds niet ongi (31dgn) vreemd wat ik denk nog steeds dat het eraan zit te komen. Als  ik morgen nog  niet ongi ben  dan ga ik testen. Willen jullie voor me duimen.

Groeten groen1981

Terug
Bovenaan