December:
9: Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 5e ronde / cyclus +/- 30 a 31 dagen
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
30:
31:
Januari:
1:
2:
3:
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10:
hoihoi
Hier alles goed hoor. Ben flink aan de klus, maar dan wel in ons huisje.
Tis een stuk minder leuk klussen als dat je tussen de lakens doet
Maar het is voor een goed doel, want als het huisje klaar is kan er een kindje komen, dus zou het fijn vinden om alvast zwanger te zijn. Denk dat ik mijn ei zaterdag over 2 weken heb, duurt nog lang hoor, maarja de dagen vliegen en het is dan toch kerstweekend dus dan hebben we alle tijd om te klussen hoop ik.
Dan zijn we ook een heel eind met ons huisje en dan is mijn vriend hoop ik ook weer wat beter te genieten.
Hij heeft nu zoveel voorbereidende stress voor het huis dus af en toe is tie een beetje een brombeertje
Verder weet ik nu ef niet precies wie wat heeft en wanneer dus ik doe het even zo
Iedereen met een nod binnenkort, heel veel sterkte, supper spannend ik duim voor jullie.
Voor degene met een positieve ovulatie test, heel veeel klus plezier, en doe jullie best. Ook voor degene die hun ei hebben zonder test, goed klussen he.
En dan voor sylvia even ,die kon ik al van ander topic, Kop op meid, hoop dat je je al een beetje beter voelt, Dat depri gevoel kan iedereen denk wel, word soms ook gek van mezelf en dan dat gemopper van mijn vriend kan ik er echt ef niet bij hebben.
Leuk hoor zon huis, maar brengt veeel stress mee, Reken ook echt niet op een zwangerschap deze maand,
Hoop dat jij syl, je we wel al wat beter voelt,
Hoop dat je ook duidelijkheid krijgt vatn je ha als je daar naar toe gaat in het nieuwe jaar. Maar misschien is het wel niet nodig he, Dat zou pas leuk zijn,
Verder iedereen die ik vergeet qwa onderwerp, veel plezier, geluk, succes nouja alles.
Wel ef nog voor degene die een miskraam hebben gehad, ik heb heel veel respect voor jullie, Ik weet je moet verder gaan maar het lijkt me echt zo erg om dat mee te maken, Een plekje geven moet, maar heel knap.
nou tot hoors.
Heej vind trouwens zelf dat ik niet zon positief kleurtje genomen heb.
Rood.
liefs hunnybun