Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hallo Bezige Bijtjes!!!
Zo er is een hoop geschreven terwijl ik toch maar serieus aan m'n werk verder ben gegaan!!

Aapje: Wij zijn vorig jaar verhuisd en hebben 1 kamer waar nogsteeds weinig aan gedaan is. Stiekem willen we er ook niets mee doen omdat we zo hopen dat we er snel een babykamer van kunnen maken. Vrienden en familie die bij ons thuis zijn  bestempelen het eigenlijk allemaal al direct als de babykamer terwijl niemand weet dat we daar serieus mee bezig zijn.

Syl:  voel je je al weer iets  beter?    Denk ook dat het verstandig is om even langs de HA te gaan. Hij kan je misschien wel geruststellen. Als jij iedere maand zo van streek bent terwijl het misschien helemaal nergens voor nodig is dan is dat ook niet goed voor je. Al baat bij de Teunisbloemolie. Mijn man merkte pas op dat hij me een stuk minder opvliegend vond dan anders. Dus wie weet werkt het.

Linda: Begrijp precie hoe je je voelt met dat nieuws van je schoonzus. Aan de ene kant wil je blij zijn voor haar maar aan de andere kant is het zo irritant als je zelf al zo lang bezig bent. Ik geloof dat ik ook groen zou zien van jaloezie. Mijn nichtje van 21 vertelde afgelopen weekend ook dat ze zwanger was. Maar bij haar voelde ik meer een boosheid opkomen. Omdat die zwangerschap helemaal niet gewenst was. Geen huis, slechte relatie en nog op school. Verschrikkelijk!!

Ikke: voor jou komt de NOD echt dicht bij. Voel je al iets??

Sientje: Fijn van die positieve ovulatietest.... een teken dat ze toch werken. Ik moet zo gaan testen maar heb er niet veel zin in!

Hunnybunn: succes met alle vormen van klussen deze dagen!!

Alle andere Beitjes: succes met zoemen!!

xxx Claudine

Hoi dames,
jeetje jullie hebben wel veel geschreven zeg, heb niet alles kunnen lezen, heel snel door de teksten heen.
Heb het erg druk deze dagen, ben nu ook aan het inpakken e.d dus als jullie mij paar dagen niet zien, dan weten jullie dat. Ogh ja, misscien heb ik straks in mijn nieuwe huis nog geen internet, dat moet ik nog allemaal kijken hoe en wat, of we alles in een keer kunnen installeren de pc enzo hahaha, Maar zodra ik tijd heb kom ik zeker kijken hoe het met klussen gaat :):):)

Ik had vandaag mij zelf beloofd iets over mij te vertellen, dus bij deze.

Ben Filiz, 27 jaar, 2001 getrouwd, we hebben een dochter van 3,5 jaar en we zijn nu bezig net als jullie voor een zusje/broertje voor haar.
Ik woon nu nog in Amsterdam, maar vanaf zondag ga ik in Almere wonen. Ik vind het erg leuk, het zal in het begin heel erg wennen zijn, want ik ben in Amsterdam geboren en woon er dus al 27 jaar. Maar goed, we hebben er bewust voor gekozen.
Mooiere ruime woning wat wil een mens nog meer he

Hmm, voor de rest weet ik het eigenlijk niet meer, we gaan voor ronde 4 ga deze keer ovulatietesten gebruiken dus ben benieuwd of het helpt.
En hoop dat we allemaal eind december zwanger zijn, maar vriendin die haar kindje verloor zei dat ze ook graag nog een kindje wilt, dus misschien zijn we samen zwanger, ogh ja heb ook nog een schoonzusje in Turkije, zei is ook bezig sinds mei, dus ik hoop dat we allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal zwanger zijn, en wel goed en gezond, we kunnen wel van alles willen maar ja, we hebben (gelukkig) niet alles in de handen.
Zo heb te veel geschreven denk ik hahahahaha
Ga nog wat inpakken kom strakjes weer terug

@hunnybun... dus jullie gaan ook een heel huis opknappen!
wat leuk, wij ook!
Het huis is nog van voor 1900, dus behoorlijk oud. er zit nog geen cv in en ook nog veel enkel glas enzo.
gelukkig hebben we ons huidige huis goed kunnen verkopen en kunnen we een antal grote klussen (zolas die cv) door een aannemer laten doen. lang leve de overwaarde!

hmmz.. ben ik spontaan vergeten wat ik nog aan de rest wilde typen... zucht

lief al dat medeleven wat betreft de miskraam. het klopt wel dat je alle moed weer moet verzamelen. regelmatig kijk ik nog naar de echo en als ik me dan bedenk hoever ik geweest zou zijn, krijg ik bijna altijd wel tranen in mijn ogen.
ik wist niet dat het zo moeilijk zou zijn....

maar goed wie weet kom ik hier volgende week met goed nieuws!
groetjes Carina

Hoi hoi,

Carina, ik krijg gewoon tranen in m ´n ogen als ik je berichtje las. Bah, wat moet dat ellendig zijn geweest... Hoop voor je dat het raak is deze maand, k ga duimen!!!!

Hier gaat alles goed. Hoop dat ik m ´n ei morgen heb. Want manlief is pas over een paar uur thuis. Dus hoop niet dat ie vanavond nog komt, want dan lig ik straks met pijn op bed en kunnen wwe dus niet meer klussen... Dus tot nu toe gaat het nog goed! Als ik m morgen middag krijg hoop ik dat ik er niet voor naar huis hoef.... (weten carina en filiz vast nog wel van de vorige ronde...).

Als ik het goed begrijp dan gaan Filiz en Carina allebei verhuizen en is hunnybun bezig met het huis opknappen? Klopt dat zo een beetje?

En Groentje, jeetje wat spannend! Morgen testen?

Groetjes Sientje

December:

9:   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 5e ronde / cyclus +/- 30 a 31 dagen
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21: Sientje/26 jaar/4e ronde/2e kindje/2 mk ´s/cyclus 27 a 28 dagen
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
30:
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10:

Terug