Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Dat klopt inderdaad Sientje...

Heb geen zin meer om in te pakken, ppfffffffffffffff de slaapkamers moeten nog gedaan worden, beetje bij beetje moet het lukken, manlief is ook zo moe, hij heeft net de box opgeruimd
Valt niet mee hoor verhuizen

Hoi bijtjes

Jee er is inderdaad weer n hoop getikt. Het is bijna niet bij te houden! hihi
Was een heftige dag vandaag. Hoop echt op betere tijden nu.

Inderdaad claudine het gaat opschieten nu. Wacht met testen tot zondag, tenzij de rode duivels eerder komen. Heb jij je ei inmideels al gehad?

Sientje en Patricia: suc-6 met klussen. Altijd spannend en toch ook wel extra leuk zo rond je ei!

Groen 1981: SPANNEND!!!!! Ik duim voor je mee hoor!
Hou ons op de hoogte!

Fijn syl dat je weer n beetje beter voelt en nog bedankt voor je lieve berichtje.
Ik ben morgen vrij en ga lekker kerst schoppen. Is tenminste wat afleiding en na flink winkelen voel ik me altijd weer n beetje beter  
Misschien een goede tip ook voor jou?

Alle meiden die aan het verhuizen zijn ook veel succes. Ik ben vorig jaar verhuisd een paar maanden voor onze bruiloft en weet dat het ook best stressvol en vermoeiend kan zijn!

Ik heb nog niet een echt babykamertje hoor, dat zie ik wel als het zover is. Tuurlijk heb ik wel een kamer in mn huis op t oog.Tis een flinke kamer waar zelfs nog wel een tweeling in kan! haha
Ga van het weekend lekker mn kerstboompje neer zetten en het een beetje gezellig in huis maken. Moet gewoon een beetje bezig zijn nu mn NOD er weer aankomt, want anders wordt ik alleen maar nerveus. Herkennen jullie dit?

liefs

Lisa

LIsa: Helaas tweede streep weer weg vandaag. Denk eigenlijk dat mijn eisprong al geweest is en dat ik te laat heb getest. Hoop maar dat ons om de dag klussen dan genoeg is geweest. Voordeel zou zijn dat mijn cyclus dan deze maand onder de 30 dagen zal zijn!! Positief blijven he!!?
xxx Claudine

Bekend verhaal claudine. Had precies hetzelfde.
Mijn man en ik hebben ook (bijna) heel de maand om de dag geklust. Dat is toch het enige dat helpt
Tuurlijk moet je gewoon positief blijven, er is in iedergeval een 2e streepje te zien geweest!

knuffel

Bekend verhaal claudine. Had precies hetzelfde.
Mijn man en ik hebben ook (bijna) heel de maand om de dag geklust. Dat is toch het enige dat helpt
Tuurlijk moet je gewoon positief blijven, er is in iedergeval een 2e streepje te zien geweest!

knuffel

Hoi Bijtjes,

Ben ik ook weer ff. Heb net alles terug zitten lezen en ben alweer de helft kwijt (ben een beetje moe). Heb net weer naar babyboom zitten kijken en natuurlijk weer zitten huilen. Zo confronterend allemaal en toch blijf ik er naar kijken. Vind het toch ook wel weer wat hebben zo'n programma, het laat toch wel zien dat je niet de enigste bent bij wie het niet wilt lukken.
Echt een babykamer hebben we niet, de nieuwe baby gaat bij onze dochter op de kamer. Haar kamer was eigenlijk 2 kamers en daar is een grote kamer van gemaakt, dus dat kan makelijk. Wel gaat de baby (als het zover is) eerst bij ons op de kamer in een wiegje. Dat wilde ik bij de 1ste al en toen heb ik het niet gedaan. Ook wil ik dit keer heel graag thuisbevallen en natuurlijk weer net zo genieten als de vorige keer!!!!!

@Silvia, Fijn te lezen dat je je eigen al wat beter voelt. Schrijf het hier maar lekker van je af, lucht altijd lekker op.
@Groen1981, Wij hebben toen bewust gekozen voor wat kortere namen zodat het niet makkelijk af te korten is (doen we toch), mijn dochter heeft wel 2 namen (2de naam Melody), voor een jongen hebben we geen 2de naam. Als ons 2de kindje een meisje word krijgt ze in ieder geval de naam Hope als 1ste of als 2de naam!!! Ja ben ik ook gek op hoor op aparte namen!! Mooie namen trouwens!!!
@Claudine, Ik snap dat je boosheid voelde opkomen toen je het hoorde van je nichtje. Snap soms ook niks van hoor van al die ongelukjes. Als je nou weet dat het (nog) niet kan dan gebruik je toch iets??? Hoop dat alles wel goed komt met je nichtje en met de baby natuurlijk!!

Verder weet ik het ff niet meer. Sorry als ik iemand ben vergeten, maar ik kan niet alles onthouden, hihihi

Liefs xxx

Hoi bezige bijtjes

Ik zou ook graag met jullie willen kletsen.

Even mij voorstellen.
Ik ben Silina,ben 26 jaar, ik ben al 7 jaar (gelukkig) getrouwd.
En wij hebben een zoontje van 4 jaar,  

Ik zit in 6de ronde,  mijn cyclus was 36/40 dagen.
Maar laatste  2 maanden waren 35. Dus het gaat goed.

Succes allemaal

Groetjes

Silina

Terug
Bovenaan