Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hallo dames,
Wat is er weer veel getypt zeg vandaag! Kan het bijna niet bijhouden allemaal. Wel leuk dat het onderwerp zo fanatiek bezocht word, maar met een kleintje dat hier rondloopt en me werk kan ik helaas niet zoveel typen als sommige van jullie. Wel vind ik het heel leuk om alle verhalen te lezen en zal zo vaak mogelijk ook een berichtje plaatsen.

Groetjes Jojo ( Jolanda)

December:

9:   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 5e ronde / cyclus +/- 30 a 31 dagen
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21: Sientje/26 jaar/4e ronde/2e kindje/2 mk ´s/cyclus 27 a 28 dagen
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
30: jojo/ 27 jaar/ 2e ronde/ tweede kindje / cyclus 27 dagen
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10:

Hoi hoi,

Silina, welkom! Ik ken je nog van het topic wie ook NOD rond 15 otkober of 15 november, toch?

Hee Carina, was vrijdag dag 17 voor jou? Volgens mij is dat je eisprong!  Morgenmiddag sta ik er alleen voor op het werk. Dus als ik onverwachts naar huis moet weet ik even niet hoe ik dat moet doen. Moet m ´n leidingevende alles maar overnemen denk. Maar goed, ben ik weer, als, als, als.... We zien het morgen wel!

Alle klussers, klus ze.
En alle klusser klus ze!

(hahaha)

Groetjes en alvast weltrusten voor straks!

Sientje

December:

9:   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 5e ronde / cyclus +/- 30 a 31 dagen
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
30:
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10:

Hallo Bezige Bijtjes,

Toch nog even tijd gevonden om een berichtje achter te laten. Heeft iemand van jullie naar babyboom gekeken ? Was het deze keer wel leuk ? Ik kijk er niet zo naar: alleen als ik tijd heb en er toevallig aan denk en vind het niet zo'n positief programma.

Met mij gaat het wel weer een beetje. Ben vanavond bij een oud-collega cq. vriendin geweest die ik al lang niet meer had gezien: erg leuk en gezellig. Heb goed met haar kunnen praten en dat lucht op: even weer lekker alles gerelativeerd.
Ik heb besloten dat ik nog een maandje wacht met naar de huisarts te gaan. Dan zijn we echt een half jaar aan het klussen en dan heb ik ook 3 temp-lijsten met LHpiek metingen. Ik weet dat je normaal pas na een jaar gaat en dat een half jaar nog niet lang is, maar dit oudste  bijtje heeft geen geduld. Ik lees lekker jullie positieve en leuke berichtjes en dat beurt me op.
Nog twee daagjes en dan denk ik weer aan de klus te kunnen . Heb wel weer ff zin in een lekkere knuffel .
Wel gaan we deze maand niet meer verplicht knuffelen maar uiteraard toch vaak genoeg. Even een maandje wat rustiger aan en knuffelen als we ook echt zin hebben.
Misschien dat ik er dan ook wat minder mee geforceerd mee bezig ben, hierdoor is de klap iedere keer wellicht ook zo enorm groot.

Nog een dag en dan staat het weekend weer voor de deur: heerlijk !
Wat hebben jullie zoal voor van het weekend behalve klussen en klussen ???

Wij hebben een rustig weekendje voor de boeg: leuke dingen doen waar we op dat moment zin in hebben en 's avonds lekker  gezellig op de bank. Ik denk dat ik zondag de kerstboom ga opzetten.

Leuk trouwens dat er al namen worden genoemd !!
Wij hebben een hele waslijst aan namen. Voor jongens vinden we overigens makkelijker en leukerder dan meisjes, maar misschien kom ik nog op ideeen door een van jullie.

Goede nacht allemaal en tot zoems.

ps; Hoe is het met de dames die binnenkort NIET ongesteld moeten worden ? Voelen/merken jullie al iets ? Ik duim voor jullie !!
Voor de dames met positieve ovulatietestjes: geef ons het voorbeeld van hoe we met glitters moeten strooien !!!!! Dit moet de glitter topic worden !!!!
2008 wordt van ons allemaal het bling bling jaar !!!!!

hallo bijtjes

@groen; ik ga voor je duimen meid, ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!!! en leuke namen trouwens. Een jongensnaam hebben wij al jaren geleden over besloten: finn. Ik weet alleen nog absoluut geen leuke meisjesnaam. Maar goed voorlopig ziet het er naar uit dat we nog tijd genoeg hebben.

@Claudine: Wat kan dat steken he als iemand zomaar zwanger wordt en het ook  nog eens een "ongelukje"is. Kan me wel voorstellen dat je dan iets van boosheid op voelt komen ja!

@filiz: sterkte en succes met verhuizen. Is ook niet mijn grootste hobby. Maar ja, je moet er wat voor over hebben he? Hoop dat allees voorspoedig verloopt en je snel weer een babykamer in kunt richten in je nieuwe huis.

@carina: Dus jullie gaan ook een huis opknappen. Hopen dat je snel een babykamer in kunt richten. Ik gun het je van harte natuurlijk!!

@Sientje; voel jij je ei altijd zo duidelijk? Ik voel er namelijk helemaal niets van! Succes met klussen en hopen op een voltreffer he?!

@lisa; ik ben ook altijd erg gespannen als mijn NOD nadert. Net als afgelopen keer, was ik drie dagen over tijd, had me al helemaal ingesteld op een positieve test. En toen kwamen ze, de rode duivels. Ik hoop voor jou natuurlijk dat ze wegblijven en je een positieve test hebt.

@silina; welkom bij de bezige bijtjes. Dan ben jij ook jong getrouwd! Wel super leuk natuurlijk! Een vruchtbare maand gewenst!!

@Jojo; kan me voorstellen dat je niet zo veel tijd hebt om te schrijven. Er wordt ook wel heeeeel veel geschreven hier. Vind het wel super leuk zo!

Iedereen die ik heb overgeslagen SORRY daarvoor.
Slaap lekker, liefs Aapje

Hallo,
allemensen, ik dacht na mijn werk of even kijken of er nog wat te lezen is over de andere bijtjes, wat een gezoemmm
het lijkt wel alsof sinds we bezig zijn   een kindje te krijgen ik twee tentakels heb gekregen die alles opvangen over mensen in de omgeving die zwanger zijn.
liep ik vanmiddahg even in de supermarkt hoor ik: heee hoe gaat et hoe lang moet je nog, hoe voel je je? blijkbaar was de verkoopster zwanger.. overal hoor of zie ik verhalen en dikke buiken... hoezo et zit tussen mijn oren...
kben bijna klaar met ongesteld zijn... mensen hebben jullie nog tips..... ik las al een paar keer  een maand om de dag??? en ligen jullie ales bijtjes oook een half uur met de benen omhoog na het klussen  wat een slaapkamergeheimen zeg
verder nog tips en trucs????  

liefs  puk  

Terug
Bovenaan