Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

December:

9:   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 5e ronde / cyclus +/- 30 a 31 dagen
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
         puk/23 jaar/7eronde,tweede kindje/cyclus +/- 27 dagen
30:
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10:

December:

9:   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 5e ronde / cyclus +/- 30 a 31 dagen
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
         puk/23 jaar/7eronde,tweede kindje/cyclus +/- 27 dagen
30:Jojo / 27 jaar/ 2e ronde/ tweede kindje/ cyclus 27 dagen
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10:

Goede morgen lieve bijtjes

Hoe is het met jullie allemaal?
Ik heb vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen en voel me eindelijk weer een beetje fit. Ik droomde   vannacht alleen wel dat ik ongesteld was geworden  
Ben gelijk naar de wc gerend toen ik wakker was......en gelukkig NIETS te zien!!!!
Hopelijk is dit geen voorteken ofzoiets.

Hoe is het met jou groen? Kan je al met glitters strooien????????
Ben zo benieuwd.......

Heb dit weekend nog niet zo veel plannen. Alleen lekker mn huis om toveren in kerstsfeer. Ga zo dadelijk lekker shoppen, er even tussenuit.
Al wordt je van het weer niet echt zo vrolijk.

Nou meiden ik ga lekker geld uitgeven en ik zal vanavond nog wel even spieken hoe het hier op t forum is............

knuffel Lisa

Hallo bijtjes;

Wat een ochtend zeg. Ik zie er niet uit!!!
Ik wordt vanmorgen wakker, m'n gezicht aan de ene kant helemaal opgezwollen, krijg m'n oog nauwelijks open!
Ik denk dat ik een vette ontsteking heb, het ziet rood en het doet zeer. Ik had er van de week een pukkeltje waar ik niet af kon blijven en waarschijnlijk is dit gaan ontsteken.
Heb zo een afspraak bij de dokter. Hoop dat hij er iets mee kan want het doet echt zeeeeer!!

Over de slappkamer geheimen; ik blijf altijd een half uur liggen met een kussn onder mijn billen zodat het bekken iets kantelt, schijnt goed te zijn. en inderdaad mijn benen opgetrokken. Erg charmant, heb wel gelezen dat dit het beste is.

@puk; we moeten inderdaad tegelijk aan de klus. Wat is jullie strategie? Wij gaan weer voor om de dag vanaf dit weekend tot aan mijn NOD. Moet er toch een lucky shot tussen zitten zou je zeggen??.

Ik kom vanmiddag nog ff buurten, zo eerst naar de dokter

Goedemorgen bezige bijtjes,

Nu we het toch over onze slaapkamer geheimen hebben hier, heb ik gelijk ff een vraagje. Ik heb hier nog nooit geen last van gehad, daarom maak ik me een beetje ongerust!!! Sinds eergister verlies is steeds een beetje bloed na de daad zal maar zeggen en dan heb ik dus ook buikpijn en word ik erg misselijk. Dit is wel pas als we klaar zijn. Gister hebben we het heel vorzichtig gedaan, omdat we de dag daarvoor ook al wat bloed hadden verloren. Iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn. Dat bloed verlies ik dan trouwens alleen met afvegen en het is helder en weinig. De dag daarna heb ik dan nog wel een beetje pijn in mijn buik en ben ik nog steeds misselijk!!!!

Na het klussen lig ik niet met mijn benen omhoog, wel blijf ik altijd ff rustig liggen op bed.   Heb het er met mijn gun over gehad en die zei toen dat het niet nodig was om met de benen omhoog tegaan liggen. Vandaar dat ik dat dus ook niet doe, maar gewoon ff een kwartiertje rustig blijf liggen.

@Jojo, Ja dat is logisch dat je niet zoveel kan reageren met een kleine die rond huppeld, heb ik zelf ook last van. Ben er dus ook meestal sávonds of wanneer die kleine naar de peuterspeelzaal is. Maar dat geeft helemaal niets toch???
@Silvia, Leuke en gezellige avond gehad zo te lezen. Dat is wat een mens nodig heeft!!! Wij hebben ook een hele tijd MOETEN klussen van het ziekenhuis. Nou dat verplichte gedoe is niks voor ons, hihi We hadden deze maand afgesproken om alleen te klussen wanneer we er echt zin in hadden. Dat heeft echt geholpen, we hebben er gewoon plezier in en dat is toch wel belangrijk.
@Puk, Ja irritant is dat he. Als jezelf bezig bent voor een kindje pik je dat soort dingen idd sneller op. Het is dan idd net of de hele wereld in verwachting is behalve jij. Ik ken het probleem, helaas ik heb ook van die tentakels, hihi
@Ikke, Ik hoop niet dat je droon werkelijkheid word en dat je niet ongi gaat worden. Ik ga heel duimen voor je dat ze deze maand gewoon wegblijven!!
@Aapje, Wat vervelend, hoop dat de dokter er iets aan kan doen voor je. Lijkt me heel vervelend een dik ontstoken oog. Succes!!!!

Van het weekend heb ik nog niet echt veel plannen. Het is wel de bedoeling dat we een zaterdag de boom gaan kopen en dus het hele weekend gaan versieren. Gister heeft mijn  schoonvader al onze kerstspullen uit de kruipkelder gevist en van de 3 zakken heb ik er nog 1 over. Alles was of kapot of nat geworden. Moet dus heel veel nieuw kopen, helaas!!! Maar goed dat mag de pret niet bederven en ik heb er nog steeds erg veel zin in om mijn huis gezellig te gaan maken.

Liefs xxx

hey bijtjes...

ik zou het ook leuk vinden om met jullie mee te mogen kletsen...
ik ben wendy en 27 jaar,en bezig voor mijn 3e wondertje.
de eerste 2 telde ik binnen een maand van aan en nu ben ik al 6 maanden bezig,(heb wel een mk gehad in tussentijd)dat is dus een flinke tegenvaller want dat had ik absoluut niet verwacht,ik bedoel dat ik   zo lang bezig zou zijn en de mk natuurlijk ook.
verder heb ik morgen mijn nod,dus zit in spaanning af te wachten,heb wel al last van mijn rug en steekjes in mijn buik maar ja dat kunnen ook de naderende rode duiveltjes zijn dus...

groetjes wendy

quote: Sientje5 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-12-2007 22:42:54'));

Hoi hoi,

Silina, welkom! Ik ken je nog van het topic wie ook NOD rond 15 otkober of 15 november, toch?

Hee Carina, was vrijdag dag 17 voor jou? Volgens mij is dat je eisprong!  Morgenmiddag sta ik er alleen voor op het werk. Dus als ik onverwachts naar huis moet weet ik even niet hoe ik dat moet doen. Moet m ´n leidingevende alles maar overnemen denk. Maar goed, ben ik weer, als, als, als.... We zien het morgen wel!

Alle klussers, klus ze.
En alle klusser klus ze!

(hahaha)

Groetjes en alvast weltrusten voor straks!

Sientje

Groetjes
Silina

Terug
Bovenaan