Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Dag Dames,

Ikke26, Sylvia, aapje81: Bedankt voor jullie duimpjes.....  
Patricia: wat leuk dat je  mijn namen zo mooi vind.      
Sientje: Ik heb met trillende handjes vanmorgen met manlief getest en......  
we zagen 2 streepjes. Ik ben dus ZWANGER.
Niet te geloven in ronde 5... Volgende week nog een keer testen, want  het kan toch niet zo zijn?
Ik  had zo'n last  van mijn buik  en mijn uitscheiding werd donkerder.  Het was echt een ongi gevoel, alleen wat heftiger en langer dan normaal. We hebben gewoon rond vruchtbare periode om de dag  geklust en ja.... ook een keer voor de grap met de benen omhoog gelegen.
Jullie zijn de eersten en eerst ook de enigen die het weten

Bedankt voor de verhalen en wie weet is het de volgende  maand ook raak voor jullie.
Hier zijn mijn glitters voor iedereen  ***********************************************

Groetjes Groen 1981.  

Hoi Bezige Bijtjes,

Sinds vanmiddag verlies ik ineens bloed. Moet eigenlijk pas ongi worden tussen 13 en 19 december. Volgens mij is het nu een beetje vroeg. Heb nethet ziekenhuis gebeld en ik moet een maandag terug bellen. Ook heb ik net een test gedaan en helaas begatief!!! Heb absoluut geen ongi klachten ofzo, ga er wel vanuit dat het mij ongi is. Zou voor het 1ste in een jaar zijn dat ik te vroeg ongi word, meestal ben ik te laat. Als het dus doorzet begin ik een zondag met de clomid 100mg en moet ik een maandag bellen voor een afspraak op dag 10 voor mijn inwendige echo! Ik baal zo enorm nu!!!!!!!

xxx

GROEN, WAT EEN SUPER GOED NIEUWS. Het eerste bijtje dat zwanger is. Ben echt super blij voor je!!!!!!
Zal nog best een onwerkelijk gevoel zijn ja! Maar helemaal geweldig! Ik wens je in ieder geval een goede en gezonde zwangerschap. Heel veel geluk, ook met je mannetje. Houdt je ons op de hoogte?
Liefs Aapje

@Groen, GEFELICITEERD!!!! Wauw! Wat lekker voor jullie! Heerlijk. Geniet ervan! Ik hoop dat we allemaal snel mogen volgen! Hou je ons wel op de hoogte? Enne... bedankt voor je glitters!!!!

@Sylvia, wat lekker dat je je hart even hebt kunnen luchten. Ook lucht het zeker op dat je een besluit heb genomen over naar de ha gaan.

@Puk. Kan me goed voorstellen dat gefocus op allemaal zwangere vrouwen. We waren op visite bij vrienden een paar dagen terug. Zij is dus ook zwanger. We scheelden maar een week als het in september goed was gegaan... Ze begint nu al een aardig buikje te krijgen. Vond ik stiekem vervelend om naar te kijken... Onwijs jaloers natuurlijk...
Oja, bedgeheimen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ´s nacht een gedeeltje met een kussentje onder m ´n kont lig hoor!   En als we overdag klussen, dan blijf ik ook zekerr een uur liggen met een kussentje! Heb tot nu toe 3x geholpen, dus ik blijf er gewoon mee doorgaan! Misschien een tip!

@Aapje, hoe was het bij de dokter? Is het een ontstoken oog? Hoop dat het snel weer beter gaat.

@Patricia, wat vervelend dat je je zo rot voelt! Bah, die onzekerheid. Inderdaad vroeg voor je ongi. Hoe is het nu?

Hier gaat het wel goed. Nog geen eisprong gehad. Heb gewoon lekker gedronken en net na 2,5 uur niet geplast te hebben (wel gedronken) nog een ovu-test gedaan. Helemaal dik positief!!! Maar ook echt donkerpaars! Dus ik zit volgens mij nu midden in de top van de piek! Het kan dus nooit langer dan een dag meer duren!

Mannetje komt net thuis, ga m even gedag zeggen.

Tot vanavond!

hoi sientje; dus het wordt druk klussen voor jullie!!! Succes.

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ik blijk een ontsteking te hebben aan de zijkant van mijn neus die is doorgetrokken naar mijn oog. Heb nu zalf gekregen, wilde geen antibiotica.
Ik zie er in ieder geval heel zielig uit en ik voel me ook zielig. Voel me helemaal niet lekker en dan voel ik me ook ineens depri om dat ik nog niet zwanger ben. Tegelijkertijd weet ik wel dat ik nog niet zo lang bezig ben (4e ronde) Ik had alleen zo gehoopt dat ik met kerst zou kunnen vertellen aan mijn ouders dat ze opa en oma worden. Maar helaas!!
Het zal ook wel komen omdat ik me niet lekker voel!

Aapje

Terug
Bovenaan