Dag Dames,
Ikke26, Sylvia, aapje81: Bedankt voor jullie duimpjes.....
Patricia: wat leuk dat je mijn namen zo mooi vind.
Sientje: Ik heb met trillende handjes vanmorgen met manlief getest en......
we zagen 2 streepjes. Ik ben dus ZWANGER.
Niet te geloven in ronde 5... Volgende week nog een keer testen, want het kan toch niet zo zijn?
Ik had zo'n last van mijn buik en mijn uitscheiding werd donkerder. Het was echt een ongi gevoel, alleen wat heftiger en langer dan normaal. We hebben gewoon rond vruchtbare periode om de dag geklust en ja.... ook een keer voor de grap met de benen omhoog gelegen.
Jullie zijn de eersten en eerst ook de enigen die het weten
Bedankt voor de verhalen en wie weet is het de volgende maand ook raak voor jullie.
Hier zijn mijn glitters voor iedereen ***********************************************
Groetjes Groen 1981.
Ikke26, Sylvia, aapje81: Bedankt voor jullie duimpjes.....
Patricia: wat leuk dat je mijn namen zo mooi vind.
Sientje: Ik heb met trillende handjes vanmorgen met manlief getest en......
we zagen 2 streepjes. Ik ben dus ZWANGER.
Niet te geloven in ronde 5... Volgende week nog een keer testen, want het kan toch niet zo zijn?
Ik had zo'n last van mijn buik en mijn uitscheiding werd donkerder. Het was echt een ongi gevoel, alleen wat heftiger en langer dan normaal. We hebben gewoon rond vruchtbare periode om de dag geklust en ja.... ook een keer voor de grap met de benen omhoog gelegen.
Jullie zijn de eersten en eerst ook de enigen die het weten
Bedankt voor de verhalen en wie weet is het de volgende maand ook raak voor jullie.
Hier zijn mijn glitters voor iedereen ***********************************************
Groetjes Groen 1981.