Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi allemaal,

Groen1981: wat geweldig, dat eeft de burger weer moed, ook bijtjes die langer zoemen, kunnen honing maken  k hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt, en laat hier nog es een berichtje achter...

Patrica: he wat voel je je naar, vervelend, khoop dat je je inmiddels iets beter voelt, laat je lekker verwennen door manlief, je hebt et verdiend!

aapje: hmm strategie, laten we daar deze maand dan maar es aanbeginnen, om de dag bijvoorbeeld, enin m'n vruchtbare periode nog iets vaker, we zullen het lot (lees ei) es een handje moeten helpen denk ik zo.. hmm zoals jullie lezen ben ik vol goede moed....
Allemaal een fijn weekeinde, wie klussen moet klus ze... en wie wachtten moet, succes...
liefs puk

Hallo bezige bijtjes!!

Alle nieuwe bijtjes weer van harte welkom. Hoe meer bijtjes hoe meer honing dus klets lekker mee!!

Groen: Van harte gefeliciteerd!!!  Ben heel blij voor jou en je man (en geeft mij stiekem ook weer wat hoop)  Geniet van je zwangerschap en vergeet vooral niet af en toe nog langs te zoemen!

Aapje: een bloemetje voor de zieke. Kop op meid... laat je koppie niet hangen en klets en klus weer lekker door.

Lisa: De spanning stijgt. Hoop zo dat jij de tweede bent die met glitters komt strooien. Ik duim  en hoop met je mee!!

Patricia: Jou NOD is toch net als bij mij de 19e. Zou het geen innesteling kunnen zijn?  Op hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?  

Wendy: Nogmaals welkom.... Heb je al  symptomen van een naderende glitter regen?

Sientje: heel veel succes met klussen!!! Ik heb nogsteeds geen duidelijke streep gehad. Vandaag weer een vage. Maar ja stel dat ik weer een lange cyclus zou hebben dan zou het nog moeten kunnen. Klussen gewoon vrolijk verder.

Silvia: Hoe is het vandaag met je meid?? Fijn dat je je emoties een beetje van je af hebt kunnen praten. Je bijtjes topic is een groot succes dus jij verdient zeker heel veel glitters deze maand.    Moed blijven houden he!!!

Alle andere lieve bijtjes die ik vergeten ben  

Veel klus en knuffel plezier allemaal!!!

xx Claudine

Groen wat geweldig!!!!!
Wat super fijn voor je meid, geniet er van en vergeet ons (de bijtjes) niet he...?
Ik hoop wat van je glitters op te mogen vangen en dat ik zondag net zo gelukkig mag zijn als jij!!!!

Aapje wat vervelend dat je je zo naar voelt. Hopelijk knap je snel een beetje op en wie weet kan je op nieuwjaarsdag het goede  nieuws alsnog brengen.......

Patricia: Ik heb voordat mn man ik zwanger probeerde te raken een mirena spiraal gehad en toen had ik ook vaak na het vrijen last van bloedverlies. Was volgens mn arts niets om  me druk over te maken. Maar weet   niet of dat toen door de mirena kwam of dat het een andere oorzaak had.
Laat je nog niet van de wijs brengen door de negatieve test, want het is nog erg vroeg voor je NOD toch? Geef de moed nog niet op meid!!!!

Wendy welkom bij de bijtjes! Succes morgen he! Ik heb over mijn NOD...SPANNEND SPANNEND SPANNEND!

Puk ik lig niet met de beentjjes omhoog, maar blijf ook altijd wel een half uurtje liggen. En schuif ook dat kussentje onder mn kont  waar aapje het ook over had!

Sientje fijn dat je een positieve test in handen hebt! Succes met klussen zou ik zeggen

Syl hoe is het met jou? Al een beetje uit je dalletje omhoog gekrabbeld?
Hoop dat je je inmiddels weer een beetje beter voelt!

Zelf voel ik weer vanalles.... heb vanmiddag een vervelende stekende pijn gevoeld en las van wiite dunne afscheidng (sorry voor t vieze praatje ) Mijn rechter borst is wat gevoelig. Maar het kan allemaal net zo goed wijzen op een naderende menstruatie. De gedachten dat het misschien wel weer niet gelukt is, wil ik ook echt niet aan denken. Manlief en ik hebben zo ons best gedaan....zucht.....
Hoop zo dat ik straks ook met glitters kan strooien voor alle bijtjes

liefs Lisa

Hoi hoi

@Aapje, je kunt   het niet met kerst vertellen, maareh... wie weet een leuke inleiding in het nieuwe jaar!

@patricia, Claudine maakt daar wel een punt! Inderdaad, misschien is het wel innestelingsbloeding! Je zit er wel precies in die tijd voor!

Groetjes!

hallo meiden,

ik heb ook getest en blijk 5 weken zwanger te zijn. Maar als ik jullie een tip mee mag geven, probeer het te laten rusten. Zo'n forum is natuurlijk erg handig en leuk, maar ik merkte aan mezelf dat je er op een gegeven moment een beetje dol van werd doordat je er zo mee bezig bent. Afgelopen maand door omstandigheden er helemaal niet zo mee bezig geweest, hooguit 5x geklust, weekendje weg geweest... en past boem raak!!!
Ik bedoel het niet verkeerd, maar als je er missch teveel mee bezig bent werkt het misschien een beetje tegen.
Heeeel veeeel succes allemaal!
Groetjes Lin

Hoi Bezige Bijtjes,

Daar ben ik ook weer!!! Voel me eigen wel al iets beter, maar ik verlies nog steeds bloed. Niet veel, maar heb wel maandverband om moeten doen. Heb zelf ook aan een innesteling gedacht en geef ook zeker de moed niet op!!! Heb nog hoop. Bij mijn 1ste zwangerschap heb ik ook een innesteling gehad en toen was het ook net of ik ongi was, het duurde toen ook een dag of 3 a 4. Weet nu alleen niet wat ik moet doen, als dit wel mijn ongi is moet ik namelijk een zondag gaan beginnen met mijn clomid. Ga zo maar ff kijken op google over clomid en zwangerschap.
Mijn plannen voor het weekend zijn wel veranderd. Mijn mannetje zie waarom ga je morgen  niet lekker stappen. Dus dat ga ik ook zeker doen. Morgen gaat deze mama lekker de stad in, lekker dansen en sjansen, hihihi

xxx

Hoi Lindo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er lekker van genieten!!!

Over dat je er niet teveel mee bezig moet zijn dat weten we onderhand wel. Dat word altijd van alle kanten gezegt. Nou het is makkelijker gezegt van gedaan en ik vind het dan ook niet echt een tip. Bedoel hier verder niks mee, maar met zulke dingen kun je mensen erg kwetsen. Ik weet van mijzelf dat het niet lang duurt omdat ik er teveel mee bezig ben. Van de zomer ben ik hier 3 mnd niet geweest om het ff wat rustiger aan te doen en ff niet aan te denken. Heb me eigen toen gefocust op het afvallen en was echt niet bezig met zwanger worden. Nou het heeft niks geholpen. Het zit dus niet tussen de oren. Bij mijn dochter heb ik ook 18 mnd moeten wachten voor ik zwanger was en toen was ik er helemaal niet mee bezig. Was bezig toen met een huis zoeken en later met ons huis opknappen. De een word nu eenmaal sneller zwanger dan de ander en dat is al erg genoeg als je wat langer moet wachten op een zwangerschap. Ik wacht nu al 12rondes en ben nog niet zwanger,  buiten de goede tip van je moet er niet teveel aandenken en mee bezig zijn!!!!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan