Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

LinDo: geniet van je zwangerschap!
Wat je tip betreft gaat deze vlieger voor mij niet op. Was er de eerste 5 rondes helemaal niet zo mee bezig.... helaas zonder resultaat. Nu het langer gaat duren heb ik er juist erg veel steun aan om af en toe mijn hart ergens te kunnen luchten.

Lieve Patries: ik zou als ik jou was toch nog ff wachten met die Clomed. Kan me niet voorstellen dat je zo'n korte cyclus zou hebben. Kan toch best je innesteling zijn geweest. Hou nog even vol en tel lekker met kij samen af tot 19 december  Misschien is het wel twee bijtjes in een klap.

Lisa: Met mij gaat het prima. Blijf gewoon netjes testen en om de dag klussen, benen omhoog, foliumzuur en teunisbloemcapsules slikken. Komt allemaal goed!! Ga je morgen testen. Ben zo benieuwd!!! xxx

Liefs,
Claudine

Hallo dames,

Wat is er weer een hoop getypt zeg!

GROEN, gefeliciteerd! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap. Geniet van elk moment, want dat gevole in je buik en alles wat erbij komt is echt heel bijzonder!

AAPJE: Wij hebben dezelfde jongensnaam in gedachte. Finn Morris met de tweede naam erbij. Voor een meisje hebben we Senna Joy in gedachte. Het kan natuurlijk altijd nog veranderen, maar voor nu vinden wij dit de mooiste namen.

Verder is het hier even rustig. Volgend weekend weer aan de klus.
Hoop dat wij een knallend einde van het jaar gaan krijgen. 30 december is mijn NOD dus 31 december testen zou een goed einde van 2007 kunnen zijn...... We zullen zien!

Verder wens ik iedereen succes met alles en hoop ik snel nog meer positieve berichten te lezen!

Groetjes Jojo

Hoi Claudine,

De Clomid moet ik de 3de dag van mijn ongi gaan slikken. Dus als dit wel mijn ongi is en geen innesteling dan kan ik dus niet wachten tot 19dec. Het zet nu ook echt door. Heb erg last van mijn buik, krampen. Kijk dus nog ff wat ik doe. Als het morgen of zondag alweer weg is dan ga ik geen clomid slikken en als het een zondag nog steeds erg bloedverlies is dan ga ik er maar vanuit dat ik ongi ben en begin ik met de clomid.

xxx

HOi meiden

Hier even een heeeel kort berichtje,

Groen, gefeliciteerd met je zwangerschap Geniet ervan, en   wij hopen een heleboel positieve glitters te ontvangen.
Fijne zwangerschap.

Aapje, hoe is het met je gezicht, werkt je zalfje al, Vervelend he, hoop dat je je snel beter voelt.

Hoe is het met de rest, allemaal druk aan de klus, of misschien druk aan de klus.
Ja je weet het niet he wat voor klussen sommige allemaal doen.

Ik krijg morgen mn testen weer in huis en ga eind volgende week weer beginnen met testen en om de dag klussen. Verwacht mijn ei tussen volgende week zaterdag en de kerst. Hangt af van hoeveel dagen cyclus ik heb, Heb er 2 van 33 dagen gehad en de vorige die was 32 dagen, dus ik zak in mijn aantal.

Nou verder ef een reactie op er niet teveel mee bezig te zijn, Ik kan er niet minder mee bezig zijn als dat ik doe, Het zit gewoon in mijn hoofd. Mijn zusje was er ook heel veel mee bezig en wist zelfs al wat voor kamertje enzo ze leuk zou vinden en wat denk je, In ronde 1 zwanger, Ze is nu 13 weken
Dus ik word wel tante volgend jaar, Nu ik nog.

Nou ik ga heel hard klussen van het weekend.

Iedereen een fijne weekend en klusse allemaal he
liefs hunnybun

Patricia: Snap wel dat je erg twijfel, maar lees wel de bijsluiter even om te zien of het geen kwaad kan mocht je eventueel toch zwanger zijn. Je zegt dat je bij je vorige zwangerschap ook een lange innestellingsbloeding hebt gehad dus je weet maar nooit! Veel sterke meid! xxx Claudine

Sorry het was niet mijn bedoeling om hier mensen mee te kwetsen. Zo zie je maar weer dat het bij iedereen dus heel anders is en/of gaat. Het ligt natuurlijk aan een heleboel factoren. Bij deze nogmaals sorry en voor de mensen die hier hun verhaal kwijt kunnen en daardoor zich beter voelen... zeker doen!

ff minder leuk nieuws...
de zus van mijn schoonzusje is net met spoed naat het ziekenhuis gebracht... ze is pas tegen het eind van feb uitgerekend en heeft nu al ontsluiting...

brrrrrr
ik zit met mijn neus op de telefoon

Terug
Bovenaan