Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

goedemorgen meiden

zo wij gaan druk aan de klus in het huis. Vandaag komen de hulptroepen helpen want er gaat een muur uit, We willen een open keuken en krijgen op de plek van de muur een kookeiland, Echt heeeeel mooi vinden wij tenminsten.
Om nog even op AAPJE te regegeren, Wij gaan ook helemaal strak inrichten. De keuken is greeploos, hoogglans wit, en heel strak. We krijgen dan een kookeiland met een masiefhouten blad erop en dan tegen de muur een grote kast met inbouwapperatuur.
Ja het is moeilijk voor te stellen zoals ik het nu typ maar het word heel mooi.

Voor de rest ook allemaal kleuren als grijs,zwart en wit en dan met allemaal leuke spulletjes de kleur in huis brengen.
Een spannende drukke 2 maanden.

Dan hopen dat ik zwanger ben geworden want dan kan ik in 2008 ook de babykamer inrichten. Ik zou de babykamer met bruin tinten inrichten en gewoon witte meubeltjes,
Tenminste zo denk ik nu dat ik het zou doen.
ach we zien wel, lekker fantaseren erover.

@  carina, heb je al nieuws over het vervelende bericht.
Hoop dat alles goed gaat.

@Lindo, je hoort wel vaker dat mensen er teveel mee bezig zijn met zwanger worden, maar het is zo moeilijk als je het heel   graag wil om er afstand van te nemen, Soms denk ik dat het best wel wat doet met je lichaam als je er echt te veeel mee bezig ben, maar ik zou niet weten hoe ik het even aan de kant moet zetten.

@jojo, lekker klussen volgende week, wij gaan ook vanaaf eind volgende week weer aan de slag.

@patricia, weet je al wat meer, is het een ongi of een innesteling, ik duim voor je dat dat het is, een innesteling. heel spannend.

@ syl, het was wel gezellig bij je oud collega/vriendin he, Heb je nou ook verteld dat je bezig bent met zwanger worden of heb je het gewoon over andere dingen gehad.
soms sta ik wel eens op het punt om het te vertellen aan iemand, maar dan toch maar weer niet, want ik wil wel dat het een verrassing blijft. En nu ik jullie heb praat ik genoeg. Mijn zusje weet het ook ,dus daaar kan ik ook tegen aan kletsen. We zijn toevallig allebei tegelijk met de pil gestopt, en zij was in 1 keer zwanger, wat een bofkont he.

Verder wil ik om de dag gaan klussen en ik denk met de eisprong een paar keer meer.
Ik blijf wel altijd liggen na het vrijen maar niet met mijn benen omhoog, Misschien moet ik dat wel gaan doen deze keer.
Volgens mij deed mijn zusje dat ook.
Wie weet het helpt het,

NOu ik ga douchen en dan aan de klus.
tot snel
liefs hunnybun

Goedemorgen Bezige Bijtjes,

Nou ik ben gewoon ongi hoor, helaas het is geen innesteling. Ben echt mega ongi geworden vannacht. Heb ook erg last van mijn buik. We gaan du aop naar ronde 13, hopelijk brengt deze ronde mij geluk. Nummer 13 is wel mijn geluksgetal, dus wie weet. Een zondag begin ik met de clomid 100mg en dan een vanaf dag 10 weer naar het ziekenhuis voor folikolmetingen. Hoop dat ik deze maand een mooie ei heb.

Vanavond  ga ik lekker stappen en heb er erg veel zin in. Heb  oppas geregeld voor mijn dochtertje, maar morgenochtend tussen half 8 en 9 uur krijg ik haar dan alweer terug. Mijn schoonmoeder gaat namelijk naar haar zus (de tante van mijn vriend)  de hele  ochtend. Mijn dochter kan helaas niet mee, want die tante  is heel erg ziek. We hebben nog geen 4 weken geleden gehoord dat ze  kanker heeft door heel haar lijf. Er is niks meer an te doen helaas en ze heeft nog 4mnd te leven. Ze ging naar de dokter omdat ze niet kon eten en drinken en ze moest gelijk blijven in het ziekenhuis. Ze is nu wel thuis  en gelukkig heeft ze nog wel zin in het leven en vecht ze wel. Genoeg triest nieuws!!!!

xxx  

Hallo meiden,
Allemaal lekker aan het genieten van het weekend.
Mijn neus en oog zijn al niet zo dik meer als gisteren. Vandaag allemaal nieuwe kerstballen gekocht. Ga morgen de boom optuigen. Heb ik echt zin in!!!!!
Patricia, balen dat de rd's toch gekomen zijn!
Fijn weekend verder allemaal!!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal,

Gisteren hebben we sinterklaas gevierd. Was erg leuk en gezellig! Vandaag bij m ´n schoonouders.

Hier gaat het wel goed. Ik werd gisterochtend met buikkramp wakker. Toen ik niet goed meer naar beneden kon lopen om een fles voor m ´n zoontje te maken, wist ik hoever het was: eisprong! Maar het rare is, is dat het veel minder zeer deed dan de afgelopen maanden... Ga ik me natuurlijk weer afvragen of t wel goed is gegaan. Maar misschieen dat de "knap"   zeg maar ´s nachts was, en dat dit dus de nasleep was. Maar ´s nachts heb ik lekker geslapen, en heb niets gemerkt!... Ach ja... Toch voor de zekerheid maar die middag geklust, ongeveer 4 uur later nadat ik denk m ´n ei had. Even op internet gestruund en over het algemeen is ie nog 12 uur vruchtbaar. Kortom, ik denk dat we onze best voor deze maand weer hebben gedaan! Wel een lekker gevoel dat we nu niets meer kunnen doen. Heb ik toch elke keer weer. De controle wordt uit handen genomen (ben   een controlefreak) maar toch vind ik dat lekker. Zelf h ebben we er nu geen invloed op en het wachten kan beginnen!!! In september had ik kwaaltjes, zoals last van m ´n rug. Ik merkte het meteen voordat ik een test had gedaan. Maar in november had ik nergens last van. Toen voelde ik me eerst rot dat ik geen last van kwaaltjes had, maar bleek wel dat ik zwanger was. Dus deze maand gaan we nergens van uit! Ook lekker hoor!

Heel verhaal, maar moest het effe kwijt!
Zo, nu even voor de anderen.

@Patricia, wat vervelend dat je ongi bent geworden. Ik hoop dat ronde 13 voor jou net als je geluksgetal heel veel geluk brengt! Wanneer heb je dan ongeveer je NOD? Jeetje, wat vervelend dat de tante van je vriend die rot ziekte heeft... M ´n oom (3jaar terug), collega (dit jaar) en tante (dit jaar) hadden dat ook. Het werd geconstateerd en binnen een paar maanden waren ze er niet meer... Is wel moeilijk zo ´n tijd... Maar nu weer even wat positievers. Je schreef dat je je gefocust had op afvallen. Hoe is het daarmee gegaan? Ik heb me namelijk ook een jaar gestort op afvallen. Gewoon normaal eten en veel bewegen. Geen rare dieten ofzo. Dus dat was zeg maar toen m ´n "grote project". Ben 20 kilo afgevallen. En dat voor een heel klein meisje....
En hoe was je stappen???? Vertel! Even lekker ertussenuit geweest?

@ Claudine, heb je al getest??????

@ Hunnybun, Heb je de testen in huis? Spannend he! En lekker aan de klus? Klinkt trouwens mooi zo ´n keuken!

@ Carina, Hoe is het met de zus van je schoonzusje??? Hopelijk wat beter? Weten jullie al wat meer? Hoeveel weken moet ze nog? Jeetje, wat een spannende tijd zeg.

@ Aapje, wat lekker dat het alweer wat beter met je gaat! En de boom staat al? Bij ons waarschijnlijk volgende week. Eerst vandaag nog sinterklaas vieren!

Meiden, ik ga nog even een lekker bakkie drinken met m ´n ventje. Tot straks!

Groetjes Sientje

Hier nog even de lijst. Zag dat ik er vanaf was gevallen.
Maar nu weet ik ook zeker dat m ´n NOD de 21e is!
Groetjes maar weer!

December:

9:   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 5e ronde / cyclus +/- 30 a 31 dagen
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21: Sientje, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje, 2 mk ´s, cyclus 27 a 28 dgn
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
         puk/23 jaar/7eronde,tweede kindje/cyclus +/- 27 dagen
30:Jojo / 27 jaar/ 2e ronde/ tweede kindje/ cyclus 27 dagen
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10:

goeiemoggel!

nog een paar dagen en dan weet ik meer! ben zo benieuwd wat er gaat komen.. vorige keren voelde ik al de hele tijd vanalles. nu is dat veeeeel minder. ik heb af en toe als ik zit wat kleine steekjes maar verder laat mijn lichaam me rustig mijn gang gaan.
ik hoop dat jullie me bij elkaar willen rapen als ik vrijdag meer weet, want ben eigenlijk bang dat het niet gelukt is... waarom? geen idee.

@sientje... ik heb deze rond voor het eerst ervaren wat jij iedere keer hebt met je eisprong. brrrr. zou ik dat vanaf nu ook iedere ronde hebben? of kan dat wisselend zijn?
ik had dat vrijdag's (vorige week) dus ik verwacht donderdag of vrijdag meer te weten. Gelukkig hebben we die donderdag ervoor gezellig geknuffeld.

met de zus van mijn schoonzusje was het gisteren nog niet verandert. ze hopen dat de kleine nog minstens 4 weken kan blijven zitten, dan heeft het net weer wat meer kansen. Ze is nu 28 weken, en dan is het kleintje maar net aan levensvatbaar. 12 weken voor de datum bevallen is niet goed voor de kleine. dat snappen jullie ook wel.
ze kon het blijkbaar gisteren over nuets anders hebben dan de kerstboom en dat ze die neit meer vrijdagavond had kunnen halen... ik denk niet dat ze een kerstboom in haar eigen huis te zien gaat krijgen. want als dat wel zo is, denk ik niet dat het goed gaat komen met de baby.

ik ga nog ff verder struinen op het net en dan lekker uitgebreid douchen...
(ben namelijk net uit bed! foei!)

Terug
Bovenaan