Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hallo lieve bijtje

Hier geen goed nieuws....
Vanmorgen getest (wou niet langer in spanning zitten) en... NEGATIEF!!!!
Voel me zo ellendig en teleurgeseld. Kan er steeds moeilijker mee omgaan.

De rode duivels zijn nog niet gekomen. Wel heb ik enorme last van een zeurende buikpijn, ben misselijk  en heb totaal geen etenslust. Zit nu op dag 30 van mn cyclus. Vorige maand had ik ineens een uitschieter van 34 dagen, dus wie weet duurt het weer nog een dag of 4 voordat ronde 6 een feit is. Probeer mn traantjes in te slikken, Weet dat er genoeg meiden binnen 5 rondes nog niet in verwachting zijn, maar toch.....
Manlief en ik hadden zo ons best gedaan. Ben gewoon zo bang dat er iets 'mis'zit ofzo.
Ik wil zo graag positief blijven maar kan mn gevoel nu een maal niet uitschakelen.
Ik voel de tranen alweer branden........

hoi hoi!

@ikke: jammer! wat moet het weer balen zijn.
maar zolang er nog geen duiveltjes te bekennen zijn, kan het zijn dat je net wat te vroeg bent geweest... als je op dag 34 nog geen ongi hebt ontdenkt, dan zou ik het gewoon nog een keer proberen (de test bedoel ik dan)

ik voel me vandaag niet zo lekker.
ik ben sinds vanmiddag behoorlijk misselijk en een beetje raar in mijn hoofd.
het kan goed nieuws betekenen, maar het kan natuurlijk ook die fles moezel van gisteren zijn.... al heb ik daar normaal gesproken niet zoveel last van.

nog 4 dagen.....

@Lisa, wat naar voor je meid, heb je ook geen hoop meer? Misschien heb je echt te vroeg getest? Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt en vol goede moed verder gaat!! Het valt ook niet mee om iedere maand weer een teleurstelling te verwerken. Zoek steun bij je mannetje en bij ons natuurlijk!

@Carina; voor jou nog spannend he? Ik duim nog steeds voor je.

Met de rest van de bijtjes ook alles goed?
Ik heb vandaag m'n kerstboom gezet. Weer op en top gezellig, en romantisch.
Kom in ieder geval weer wat in de stemming om er flink tegenaan te gaan! Ik heb weer goede moed voor komende maand!
Ik hoop de rest van de bijtjes ook!

liefs Aapje

dank je aapje... ik duim ook heel hard voor mezelf op het moment. ik voel me vandaag echt beroerd. Net nog een half stokbroodje gegeten om het gevoel daar beneden hopelijk wat normaler te krijgen.

duim duim duim

Jeetje Carina, wat spannend joh, wie weet... Ga hard voor je duimen!

En Lisa, jij ook nog een paar dagen en dan weet je meer. Zolang de rd ´s niet zijn gekomen is alles nog mogelijk!

Hier is alles kalm.
Ga vanaf morgen weer een beetje de lijn draad oppakken (hahaha, filiz en carina moeten wel niet denken, alweeeeer die lijndraad oppakken....).
Ik voel me nog steeds niet helemaal toppie, maar wel beter genoeg om morgen weer een lekker stukje te lopen met een vriendin. Hehe, lekker, als je er na een week weer bent zeg!

Groetjes en een prettige avond!

Hallo allemaal

Sientje, Carina en Aapje: thanx voor jullie lieve berichtjes maar helaas:
Zojuist naar de wc geweest: en daar waren ze dan, de rode duivels
Had de hoop voor deze ronde toch al op gegeven. Dus ronde 6 is nu echt officieel.
Als ik uitga van een cyclus van 31 dagen (netals ronde 5) is mijn NOD donderdag 10 januari. Heb iets met het getal 6 dus hpolijk brengt het me weer geluk!!!!
Probeer mezelf wat rustiger te houden deze maand.
Heb nog 12 LH testjes liggen en als ik weer geen positief resultaat krijg maak ik een afspraak bij de gyn.

Ga 3 januari lekker nog voor 10 daagjes op vakantie naar de zon. Er even tussenuit en ontspannen. We gaan met zn 4-tjes (ik, mn man en  mn ouders) en ik hoop dat we 13 januari met zn 5-en terug komen zeg maar  

Probeer erg positief te klinken, maar van binnen steekt het me wel hoor dat het weer niet gelukt is. Maar goed ....we gaan gewoon weer door......

Patricia, hoe voe je je vandaag? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt.

Aapje, mijn boompje staat ook hoor. Voel ik me gelijk weer wat beter als het binnen zo warm en gezellig is.

Sietnje, succes met wachten, hoop zoooo voor je dat het klussen succesvol is geweest voor je. Hoe voel jij je, ook alweer iets beter?

Dit bijtje gaar weer aan t werk......

xxx

Hoi hoi,

Lisas, He, wat jammer voor je dat ze er zijn.... Hopelijk komen jullie inderdaad met z ´n 5-ven terug va vakantie! En nummer 6, ronde 6, brengt vast meer geluk voor je!

Hoe is het met de andere meiden?

Hallo Lieve bijtjes,

3 dagen niet aanwezig kunnen zijn door drukte: jeetje zeg wat is er veeeel geschreven ! Heb er even de tijd voorgenomen. Ik las leuke dingen maar helaas ook  minder leuke dingen. Ik zal eerst op jullie berichtjes reageren en dan mijn laatste nieuws verhaaltje doen.

@Patricia: heel erg bedankt voor de happyglitters: hoop dat ze gaan werken ! Ook heel erg bedankt voor de info betreft het ziekenhuis: hieronder lees je hoe en wat de malle molen bij ons van start gaat. Wat ik minder leuk vond om te lezen is dat de rode duivels weer bij jou zijn verschenen en ook nog zo vroeg. Ik hoop echt dat ronde 13 jouw mega veel geluk gaat brengen. Heel erg veel sterkte !!!
Heb je het wel leuk gehad tijdens het stappen ?

@Sientje: Super dat je een positieve ovulatietest hebt gehad ! Heerlijk gevoel he ! Jullie hebben weer jullie best gedaan en nu duim ik dat je dit jaar nog met glitters voor ons kunt strooien.

@Groen: ons eerste bijtje is zwanger !!! proficiat !!! Heerlijk groen. Ga maar lekker genieten en ik hoop dat jouw positieve honing allemaal aan ons blijft kleven !!!!

@Claudine: Ik slik nu de teunisbloemolie alleen ben ik het af en toe vergeten  oeps. Merk er nog niet heel van moet ik eerlijk zeggen: ben nog altijd heel erg verdrietig. Wel niet meer zoals een week geleden maar dat is ook maar goed ook !

@Filiz: Hoe was het eerste nachtje in Almere ? Goed geslapen ?

@Aapje: Hoe is het nu met je ? Gaat het al wat beter met je oog ? Wat vervelend zeg !! Heel veel beterschap !

@Carina: dat is niet leuk om te lezen van je (schoon)zus: sorry weet t ff niet meer. Ik hoop dat de baby nog even stilltjes wil blijven zitten en nog wat groeit en ontwikkeld.
Heel erg veel sterkte voor jou en de familie !

@Hunnybun: leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de nieuwe keuken. Heerlijk is dat he: alles mooi, naar je eigen smaak en alles nieuw. Grappig: wij willen ook een witte met donker bruine babykamer !!! Hoop maar dat we snel kunnen mailen over het shoppen i.p.v over ovulatietestjes en zwanger worden: is ook leuk en fijn maar dat eerste is toch leuker !!!!

@Ikke: Wat moet ik zeggen over het feit dat je weer ongesteld bent geworden ? Ik had het vorige week dus herken maar al te goed het gevoel dat het weer niet is gelukt en op te moeten naar ronde 6. Het is zwaar k*t !! Ook wij hebben het bange gevoel  of er dan  er iets mis is vandaar dat we naar de ha zijn gegaan en nu voor verder onderzoek gaan: hieronder schrijf ik hoe en wat.
Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat je snel weer positeve energie vangt en door kunt gaan. Het is moeilijk he af en toe ? En ook niet eerlijk verdeeld: waarom bij andere zo snel en moeten wij op naar ronde 6......
Kop op meid: we gaan samen voor het mooiste nieuwjaars begin !!!!!

Ik hoop dat ik iedereen zo'n beetje heb gehad: vergeef het me als ik per abuis iemand heb overgeslagen.
Ik zal ff in een nieuw berichtje mijn laatste nieuws schrijven anders wordt deze misschien wel heel erg lang.

Liefs, Silvia

Terug
Bovenaan