Hoi Meiden,
Zo heb eindelijk ff tijd om alles te vertellen. Wat een drukke dag zeg, ben al de hele morgen en middag aan het rennen en vliegen.
Maar goed ik ben dus vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de folikelmeting. Ze vond het erg vroeg dat ik terug kwam het was natuurlijk pas dag 8. Maar goed toch ff gekeken en nog geen ei te bekennen. Dat had ze al gedacht. Wel vond ze het raar dat ik dus vorige maand daardoor naar huis ben gestuurd en niet meer hoefde terug te komen. Eigenlijk hadden ze mij toen na een paar dagen weer moeten laten komen en hoefde ik dus eigenlijk niet aan de clomid 100mg had gewoon de 50mg kunnen blijven sliken, lekker dan!!! Ze heeft ook een aantal vragen gesteld en op bijna niks wist ik het antwoord. Er is mij nooit wat verteld en ik heb ook niets gevraagt nam alles maar aan. Ze wilde weten waarom ik aan de clomid ben, nou ik zou het niet weten. Ook vroeg ze of er weleens bloed was geprikt en ook dat was niet gebeurt. Echt vreemd allemaal ik loop al dik een jaar aan het ziekenhuis en nu pas vragen ze zulks soort dingen. Wel wilde ze weten of mijn zwangerschap en bevalling bij mijn 1ste goed waren gegaan en hoelang het duurde toen voordat ik zwanger was. Dinsdag middag moet ik weer terug voor een echo en hopelijk zijn er dan wel eitjes te zien die mooi groot zijn. Oja, waarschijnlijk heb ik een cyste naast mijn eileider en daarvoor heb ik nu dus bloed moeten laten prikken. Zo ik weet het ff niet meer!!! Oja ze wilt ok een foto laten maken van mijn baarmoeder en gaan kijken of mijn eileiders wel open zijn. Als dat allemaal goed is bij mij denk ik dat ze met mijn vriend gaan beginnen en dta hij er aanmoet gaan geloven, maar goed dat is nog ver weg, hihi. Ze hebben namelijk in dat jaar dat ik aan het ziekenhuis loopt hem nog niet nagekeken, omdat we al een dochtertje hebben werd er toen gezegt. De gyn van vandaag vond dat onzin omdat het toch alweer een tijdje geleden is. Mijn dochter is nu 3,5 en er kan een hoop gebeuren in die tijd. Daarom word ik nu wel helemaal ondezocht.
Nou ik geloof dat ik alles wel heb opgeschreven en als ik wat vergeten ben dan hoor ik het wel!!!!!
Liefs xxx