Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Carina, vervelend dat je nu zo ´n rotdag hebt. Je weet het he,  als je wat kwijt wilt dan kun je hier altijd terecht! Je kunt me ook altijd mailen meid. Ik ga heel hard duimen voor je dat je morgen niet ongi wordt en zaterrdag een test in handen hebt. Je hebt nu ´s avonds getest. Wie weet was het te ongeconcentreerd. Ik blijf voor je duimen!!!!  Sientje

Carina balen zeg van die negatieve test.
Ook van mij een bloempje om je op te vrolijken  Hopelijk heb je inderdaad gewoon te vroeg getest.Ik duim voor je.......

Sientje ben je de dagen al aan het aftellen? De donderdag zit er nu ook bijna op en het weekend gaat toch altijd vlug voorbij......

Patricia lekker he er even tussen uit, Ik heb dit weekend ook een feestje waar ik naar uit kijk. Een goede vriendin blijft bij me slapen, dus dat wordt gezellig. Ga ook weer eens lekker een paar wijntjes nemen, ben toch ongesteld ....!!!!

Claudine fijn weer wat van je te horen, Vroeg me al af hoe het met je was.
Vervelend he die KL*TE tests. Je worddt er zo onzeker van en in ons geval geven ze alles behalve duidelijkheid. Ik hoop dat je niet weer zo'n lange cyclus hebt. Misschien heb je je ei al wel gehad en op het verkeerde tijdstip getest?
Ik heb er nog 12 liggen, ik maak ze op en bestel dus ook GEEN nieuwe meer.

Bibi wat vervelen voor je dat je ongesteld geworden bent, hoop dat je je snel weer wat beter voelt om weer met goede moed op te gaan naar de volgende ronde.
Je kan hier altijd je hart luchten hoor.....

Sylvia die rode duivels kunnen inderdaad maar beter een jaartje vrijaf nemen. Lijkt me een goed voornemen voor 2008.
Ga voor de 4e keer naar Egypte. Ben er dus al op verschilende  keren geweest.
Gaan nu echt om lekker te relaxen en om  (hopelijk) van de zon te genieten. Wie weet doet een beetje ontspannin wel wonderen    haha

liefs

hoi hoi.. weer even een update...

nog geen verandering! tja geen nieuws kan natuurlijk morgenochtend goed nieuws zijn...

vandaag de laatste dag voor mijn groepje grhad.. was een leuke maar drukke dag! ben verwend met bloemen, lieve kaartjes  en dikke knuffels...

groetjes!

Hoi Meiden,

Zo heb eindelijk ff tijd om alles te vertellen. Wat een drukke dag zeg, ben al de hele morgen en middag aan het rennen en vliegen.

Maar goed ik ben dus vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de folikelmeting. Ze vond het erg vroeg dat ik terug kwam het was natuurlijk pas dag 8. Maar goed toch ff gekeken en nog geen ei te bekennen. Dat had ze al gedacht. Wel vond ze het raar dat ik dus vorige maand daardoor naar huis ben gestuurd en niet meer hoefde terug te komen. Eigenlijk hadden ze mij toen na een paar dagen weer moeten laten komen en hoefde ik dus eigenlijk niet aan de clomid 100mg had gewoon de 50mg kunnen blijven sliken, lekker dan!!! Ze heeft ook een aantal vragen gesteld en op bijna niks wist ik het antwoord. Er is mij nooit wat verteld en ik heb ook niets gevraagt nam alles maar aan. Ze wilde weten waarom ik aan de clomid ben, nou ik zou het niet weten. Ook vroeg ze of er weleens bloed was geprikt en ook dat was niet gebeurt. Echt vreemd allemaal ik loop al dik een jaar aan het ziekenhuis en nu pas vragen ze zulks soort dingen. Wel wilde ze weten of mijn zwangerschap en bevalling bij mijn 1ste goed waren gegaan en hoelang het duurde toen voordat ik zwanger was. Dinsdag middag moet ik weer terug voor een echo en hopelijk zijn er dan wel eitjes te zien die mooi groot zijn. Oja, waarschijnlijk heb ik een cyste naast mijn eileider en daarvoor heb ik nu dus bloed moeten laten prikken. Zo ik weet het ff niet meer!!! Oja ze wilt ok een foto laten maken van mijn baarmoeder en gaan kijken of mijn eileiders wel open zijn. Als dat allemaal goed is bij mij denk ik dat ze met mijn vriend gaan beginnen en dta hij er aanmoet gaan geloven, maar goed dat is nog ver weg, hihi. Ze hebben namelijk in dat jaar dat ik aan het ziekenhuis loopt hem nog niet nagekeken, omdat we al een dochtertje hebben werd er toen gezegt. De gyn van vandaag vond dat onzin omdat het toch alweer een tijdje geleden is. Mijn dochter is nu 3,5 en er kan een hoop gebeuren in die tijd. Daarom word ik nu wel helemaal ondezocht.

Nou ik geloof dat ik alles wel heb opgeschreven en als ik wat vergeten ben dan hoor ik het wel!!!!!

Liefs xxx

Hoi Patricia: Jeetje zeg mijn mond viel wel een beetje open toen ik jouw verhaal las.
Vind wel dat het ziekenhuis een paar blunders heeft ondergaan ! Ik hoop maar dat je nu echt in goede handen bent en er nu ook echt fatsoenlijk naar je wordt gekeken en voor de zekerheid ook je man wordt onderzocht.
Mijn ha zei heeft me wel gewaarschuwd dat we bij iedere stap ons moeten afvragen of we wel zover willen gaan, daar de artsen uit gewoonte het hele traject doorlopen zonder soms te vragen of je dat wel allemaal wilt. Maar ja bij jou vind het toch wel erg hoor wat hoe ze met je om zijn gegaan. Hoe ben je er zelf onder ?

Carina: Het kan dus nog alle kanten op ! Wie weet heb je te vroeg getest.....
Ik duim voor je !!

Hier verder niet zo heel erg veel nieuws. Heb net een weekendtas met spullen ingepakt voor morgen: ik heb er echt zin in !
Vandaag had ik overigens op dag 11 wel weer het verlies van een wit slijmpropje/wit vloed. Eerder had ik dit vlak voordat ik ongesteld werd en de vorige maand op dag 16 en nu dus ineens op dag 11. Snap er niks van en weet ook niet de betekenis ervan.
Verder gaan we vandaag weer van start met klussen daar de vruchtbare dagen weer voor de deur staan; yippie. Gisteren ging het helaas mis ( maar dat kan toch geen kwaad he op dag 10: zo vroeg zal ik mijn ei toch wel niet hebben, toch? Mijn vroegste cyclus tot nu toe was 27 dagen) en de dagen ervoor waren we kapot moe of even geen zin. Ik hoop maar dat we niet te laat zijn met klussen nu zo vanaf dag 11.

Een fijn weekend allemaal en tot maandag !!!

Groetjes, Silvia

Hoi,

Ja het ziekenhuis heeft idd wel een paar blunders gemaakt, maar ja ook wel een beetje dom van mijzelf om alles maar gewoon aan te nemen. Ze zijn ook al een paar keer mijn dossier kwijt geweest, dat vond ik toen wel erg slordig. Ben wel goed geholpen vandaag en ze begreep me ook. Voel me eigen er best wel goed onder en denk er niet teveel over na. Wel vind ik het een eng idee dat ik misschien een cyste heb naast mijn eileiders. Hopelijk krijg ik daar een dinsdag gelijk de uitslag van. Aan de ene kant wil ik graag stoppen met de behandeling in het ziekenhuis, maar aan de ander kant ook weer niet. Het is toch een stukje zekerheid die je elke maand weer heb als je bent geweest. Vind het wel fijn dat ze me nu een beetje beter gaan onderzoeken.
Ik heb een paar keer gehad in het ziekenhuis dat ik kwam voor een inwendige echo en dat hun dachten dat ik kwam voor inseminatie. Ze wilde ook een keertje mijn eitjes weg gaan halen terwijl ik daar helemaal niet voor kwam!!! Ik schrok toen en zei wat wil je gaan doen..... toen ze ze ja je eitjes opzuigen....Ik nou ik dacht het niet.... kom alleen maar voor folikelmeting. Dat was toen mijn dossier weer is weg was. Houd nu alles wel beter in de gaten als ik daar lig, hihihi.

Daar heb ik idd ook al over nagedacht. Vind het wel erg moeilijk, maar ik denk dat als het niet op de natuurlijke manier lukt dat ik het naast mij neerleg, hoe moeilijk dat ook zal zijn.  Ik heb natuuurlijk al een wonder rondlopen in huis en wil geen ivf of zulk soort dingen. Mijn man denkt daar hetzelfde over gelukkig!!!

Liefs xxx

zuch...

nog steeds niks! ik vind het nu wel erg spannend worden.
wel net bij het afvegen wat slijm. kan dat te maken hebben met een naderende ongi?

morgenochten bij geen verandering gaat de 2de test er tegenan gegooid worden
trusten

Terug
Bovenaan