Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi hoi!

Carina, wat spannend!!! Heb je al getest?????????

Hier is het kalm. Denk niet dat het gelukt is, voel niet zoveel in m ´n buik.
In november voelde ik steken en daarna dat er wat aan de gang was. Nu niets....
Ook ben ik er niet zoveel mee bezig. Zou dat al genoeg zeggen?

Nog even wat anders.
Eerst zat ik bij de mei 2008 moeders. Van de ongeveer (toen nog) 33-34 vrouwen hadden er 3 een miskraam gehad.
Ook zat ik bij de juli 2008 moeders. Van de ongeveer 51 vrouwen is het al bij 5 vrouwen misgegaan.

Ik zat dus eens even te rekenen. En volgens de statistieken krijgt toch 1 op de 10 een miskraam??? Nou, dat klopt dus wel als ik kijk naar het bovestaande!
Ik vind het jammer dat ik elke keer 1 van die 10 procent was.... Hopelijk wordt ik supersnel eens 1 van die 90 procent!!!!!!!!

Zo moest het effe kwijt!

Carina??????????? En??????

Groetjes!

goeiemorgen!

ik had liever echt nieuws gehad, want begin hem nu toch wel te knijpen.
geen verandering!

even alles op een rijtje...

dag 15 en 16 flinke steken gehad, vooral op dag 16. dus dacht dat is mijn eisprong.
op dag 29 negatieve test.
op dag 29 ('s avonds) en 30 ('s ochtends) een lagere temp. al moet ik zeggen dat ik niet trouw iedere dag getempt heb, dus dat niet een heel goed beeld is...)

op dag 31 ( vanmorgen!)
weer getest en nog steeds negatief.....

HELP

hoe ik me voel... redelijk gefrustreerd op het moment.

het wisselt regelmatig tussen ongi klachtjes en helemaal niks. dan weer een weeig gevoel.
ik snap er niks van!

vanmiddag dat ik dat het toch gekomen was.... dus ik naar de wc.. niks. alleen wat slijm.
mijn vriend kijkt iedere keer vragend nar me als ik van de wc af kom.

oja nog een vraagje... mijn vriend en ik hebben vannacht een zeg maar romantische nacht gehad.... kan dat de test beïnvloed hebben? 's morgens komt er natuurlijk nog weleens wat anders mee.... (getsie wat een vies praatje weer!) sorry!!

ik houdt jullie op de hoogte.....

Heb je nog klachtjes als moeheid en misselijk? Dat je van de week ook had?
Wat spannend allemaal zeg..... Net alsof je zelf een test moet doen!
Nou, succes met wachten en ik duim voor je!!!!!

Hallo Meiden,
Goed nieuws vandaag eindelijk een positieve ovulatietest. Dus het wordt weer druk klussen deze komende 48 uur!! Zit al op dag 26 van m'n cyclus . Maar ja weet nu dus in ieder geval dat ik wel een eisprong heb! Ik pas in de kalender wel even mijn NOD aan want die zal nu dus wel 2 weken later zijn.

xxx Claudine

December:

7;

Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ cyclus 28- 40 dagen/ slik Clomid 100mg

8
9
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19:
20:
21: Sientje, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje, 2 mk ´s, cyclus 27 a 28 dgn
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
         puk/23 jaar/7eronde,tweede kindje/cyclus +/- 27 dagen
        Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus ?40 dagen?
30:Jojo / 27 jaar/ 2e ronde/ tweede kindje/ cyclus 27 dagen
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10: :   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 6e ronde / cyclus +/- 31 dagen
           Patricia/ 26 jaar, 13e ronde, 2de kindje/ cyclus 28- 40 dagen/ slik Clomid 100mg

Jaaaaaa. Claudine!!!!!!!!!!!!!!1
Wat   heerlijk voor je!!! Wat kun je blij zijn met een positieve ovulatietest he?! Ik was echt ontzettend blij!!!
Ook ben ik super blij voor jou! Eindelijk een richtlijn naar je NOD.
Heel veel succes met klussen!

Ja ik was dol blij.... Kan me haast niet voorstellen hoe blij ik word als ik deze maand ook nog eens een positieve zwangerschapstest zou hebben! Volgens mij kan dan de hele straat het dan horen. Heb tot nu toe nog nooit zo'n duidelijke 2e streep op een ovulatietest gehad! Geeft weer hoop.

xxx Claudine

Terug
Bovenaan