Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

December:

7; Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ cyclus 28- 40 dagen/ slik Clomid 100mg

8
9
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19:
20:
21: Sientje, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje, 2 mk ´s, cyclus 27 a 28 dgnZwangerr!!!
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
         puk/23 jaar/7eronde,tweede kindje/cyclus +/- 27 dagen
        Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus ?40 dagen?
30:Jojo / 27 jaar/ 2e ronde/ tweede kindje/ cyclus 27 dagen
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn
        hunnybun, 28 jaar, 4e ronde, eerste kindje, cyclus 28 dagen.

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10: :   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 6e ronde / cyclus +/- 31 dagen
           Patricia/ 26 jaar, 13e ronde, 2de kindje/ cyclus 28- 40 dagen/ slik Clomid 100mg

Hoi roos
Gezellig dat je mee kletst,
Wanneer heb jij je nod deze keer, duurt het nog lang??
Je hebt al een kindje, hoe oud is je kindje en is het een jongetje of een meisje.
Wat een vraag gesprek he.

Heej meiden er komen veel nod aan over een week. Spannend he.
Hebben jullie al een goed gevoel, of misschien al kwaaltjes.
Ik heb nergens last van, maar mijn gevoel zegt ook dat het niet gelukt is deze maand dus ik ga er gewoon van uit dat ik de rd"s ziet verschijnen op oudjaars dag.

Sientje hoe voel jij je, voel je je al echt zwanger,
liefs hunnybun

\Haha Hunnybun,

Je mag alles vragen hoor! Ik ben net gisteren weer ongesteld geworden! Mijn volgende NOD is pas weer 18 januari! Ik heb al een prachtige zoon (Frank) van bijna 14 maanden!

Een heerlijk ventje! Van hem was ik in ronde 2 al zwanger! Toen tingen we ervanuit dat het wel even zou duren! Maar dat ging dus snel! Nu dachten of hoopten we dat het wel weer snel zou gaan...Tja en dan valt dat een beetje tegen!

Maar in vergelijking met anderen zijn we natuurlijk helemaal niet lang bezig!

Gr Roos

Hoi hoi,

Hunnybun, ik voel me nog niet echt zwanger. Ja, ik heb heel vaak honger en ben verschrikkelijk moe! Wat me opvalt deze maand is dat m ´n buik zo rustig voelt! De vorige keren voelde ik rond m ´n NOD dat ik steeds meer pijn kreeg aan 1 kant (zou het toch bbz zijn geweest?...) En op een gegeven moment was dat over en kwam even later de miskraam op gang. Nu voelt m ´n buik heel rustig. Kan het haast niet geloven dat ik zwanger ben! De testen zijn ook veel dikker positief dan in september en november. Vandaar dat ik ook denk dat het misschien nieet helemaal op de goede plek heeft gezeten de vorige twee keren. Want het schijnt zo te zijn dat als het bbz is, je hormonen veel minder snel stijgen dan een gewone zwangerschap. Nu had ik 4 dagen voor m ´n NOD een wel twee keer zo dikke positieve test als dat ik in november 3 dagen voor m ´n NOD teste.... Ik ben zo blij! Had niet verwacht dat het deze maand gelukt zou zijn, omdat ik niets voelde en ik er niet zo heel veel mee bezig was. En zo zie je maar weer!

Hoi Roos, ik heb ook een zoontje, van bijna 22 maanden. Bij hem was het de eerste ronde raak. Nu was ik weer in de eerste ronde zwanger, maar ging het mis. De tweede ronde was niet raak, heb ook het idee dat de prut zeg maar van september er in oktober uit kwam. In september verloor ik nl geen stolsels of wat dan ook. De derde ronde was weer raak, maar ging ook mis. Hierbij verloor ik wel veel stolsels en troep. Had wel echt t gevoel dat het nu schoon was. En nu de 4e ronde is weer raak.

Toch is het heel bijzonder en ben ik ook ontzettend blij dat we zo vruchtbaar zijn.
In 4 maanden tijd 3x zwanger... Ik realiseer me zo langzamerhand maar al te goed dat we hier blij mee mogen zijn.

Hoe is het met de rest van de meiden????
Claudine al klachtjes????

Liefs Sientje

Hallo,

graag wil ik me even voorstellen. Ik ben Claudia en ik ben 20 jaar. Pas getrouwd en bezig voor het eerste kindje. Ik was in de 4e ronde zwanger en heb na 9 weken een miskraam gehad. zijn nu weer in de 3e ronde bezig. Ik heb de verhalen hier een beetje gelezen en merk dat jullie elkaar goed steunen. Op zich ben ik best wel geduldig om te wachten tot ik zwanger wordt. Alleen dat mijn schoonzus vorige week een kleine heeft gehad maakt het er niet makkelijker op. en ook niet dat ik nog 2 vriendinnen heb die op het punt van bevallen staan. Nou dit was mijn verhaal en ik hoop dat ik bij jullie lekker mijn ei kwijt kan en er natuurlijk ook voor jullie kan zijn.

Groetjes Claudia

Hoi Claudia!

Welkom! Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt.
Het is inderdaad moeilijk als mensen om je heen zwanger worden.

Zelf heb ik geen probleem met als er nu een kindje wordt geboren, maar wel met het feit als vrienden vertellen dat ze zwanger zijn.

Gelukkig ben ik nu ook zwanger, en hoop dit de eerste 8 maanden ook te blijven!

Heel veel kletsplezier!

Groetjes Sientje

Hallo,

Ik wilde nog wel eventjes zeggen dat ik wel superblij ben voor me schoonzu en vriendinnen hoor. ik zat net me eigen verhaaltje te lezen en het kwam nogal over dat ik niet blij voor ze ben. Nou dat ben ik wel hoor. me schoonzus heeft een prachtig ventje gekregen.

groetjes Claudia

Hallo Bijtjes!
Allereerst welkom nieuwe bijtjes. Leuk dat onze korf steeds blijft groeien

Sientje: fijn dat je je nu zo goed voelt... Wanneer heb je je eerste afspraak bij de verloskundige?? Heb je nog extra controle omdat je vorige zwangerschap niet goed is verlopen??

Hunnybun: Ik moet vandaag nog precies 6 dagen tot mijn NOD en voel ook helemaal niets anders dan anders. Heb voor deze maand ook niet veel hoop. Door alle drukte van de kerstborrels, werkstress,, verjaardagen en griep  is er deze maand niet heel veel gekomen van regelmatig klussen.  

Claudia: Ik herken je gevoel. Aan de ene kant ben je natuurlijk erg blij voor je vriendin of schoonzus als ze je vertellen dat ze zwanger zijn. Maar aan de andere kant is het zo frustrerend als je zelf al langer bezig bent!!

Hoe is het met de andere meiden die rond het einde van het jaar hun NOD hebben??

xxx Claudine

Terug
Bovenaan