Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

@Hunnybun, Ik hoop dat ik mijn ei nog moet krijgen, want anders is er echt geen kans, heb echt te weinig gewiebeld!!! Heb net nog een ovutest gedaan en hij was nog steeds negatief!!! Dus ik hoop dat ik hem niet heb gemist en ng moet krijgen, dara ga ik in ieder geval wel van uit!!!
@Silvia, Ja ik mis je ook erg hoor hier bij de bezige bijtjes!!!!! Ik denk aan je meid!!!!!!!!!!!!!

Liefs xxx

Hallo allemaal

Zijn jullie allemaal gezellig kerst aan het vieren, Nou mijn vriend is even een paar uurtjes weg dus ik zit op de bank een beetje te zappen.
Straks gaan we bij mn schoonmoeder eten.
Heb op de computer even de laatste afleveringen van babyboom gekeken want die had ik gemist.
En verder zit ik heel de dag al om alles te huilen, weet niet waarom. Of het nou leuk is of iest verdrietigs, de tranen stromen over mn wangen, Denk kerst-emoties ofzo, ik word altijd een beetje emotioneel van al die dagen, Vooral met het aftellen van de laatste minuut van het jaar, dat slik ik altijd wel een paar traantjes weg.
Stom eigenlijk he, want het moet allemaal zo leuk zijn, en dat is het ook wel hoor.
Denk dat ik nu een beetje spanning heb voor mijn nod over 5 dagen, Ben al die tijd heerlijk bezig geweest met ons huis en nu 2 dagen niks en alleen maar kerst vieren, dan heb je ineens weer tijd om na te denken.
Nou nog een paar dagen en dan weten we meer al ga ik nergens van uit.
Want het klussen is er tussen de lakens een beetje bij in geschoten.

@patricia, heb je al een positieve ovulatietest gehad,

Hoe is het verder met de meiden die ook aan het aftellen zijn voor de nod.

@Sientje hoe is het met jou, voel jeje nog steeds goed.

liefs een zeer emotionele hunnybun

Ook ik zit ff alleen. Vriend is ook ff weg. Net als de jouwe voetbal kijken????
kleine mannetje ligt bijna te slapen dus ik ga ff filmpje kijken.

Fijne dag verder!

Groetjes Jojo

Hoi Meiden,

Is erg rustig hier... Allemaal druk met kerst vieren?
Wij hadden gister een heerlijk dagje met z'n drietjes en vandaag familiedag... Vanmorgen bij me schoonmoeder geweest, vanmiddag komt m'n vader en daarna gaan we   eten bij m'n moeder.... Owen blijft daar lekker slapen. Hoeven we hem niet uit z'n bedje te halen en kan m'n vriend morgen weer eens ouderwets uitslapen. Ik moet werken dus helaas moet ik wel vroeg m'n bedje uit.

Ik had al wat vage klachtjes, maar heb  er denk ik een klachtje bij.... beetje obstipatie (sorry).... normaal nooit last van en volgens mij had ik  er bij vorige zwangerschap ook last van..... ZO!!!, ik durf het bijna niet op te schrijven, maar zal het dan toch al raak zijn? Of geef ik mezelf weer valse hoop....
Nou ja, nog 4/5 dagen en dan weet ik het. Zou wel weer heel leuk zijn. Precies in zelfde tijd uitgerekend, een mooi geheim met oud en nieuw, verlof in de zomer......... owwwwwwwww. Klinkt ideaal he?
Maar ja, misschien helemaal niet waar, maar toch..... t zou heerlijk zijn!!!!

Hunnybun, vervelend dat je zo emotioneel bent. Maar hoort inderdaad een beetje bij de feestdagen misschien. Je staat weer even bij alles stil.

We hebben bijna zelfde NOD, hopen dat het toch heel misschien raak is bij jullie....

Fijne dag verder.

Groetjes Jojo

Hoi hoi,

Allemaal lekker kerst aan t vieren?

En patricia, heb je ondertussen al een positieve ovulatie?
Hoe is het met je dochtertje? Onze zoon is nu net sinds 2 dagen weer aan het opknappen. Wat een gedoe he, niet lekker, niet eten, moe... Gelukkig eet ie nu weer een beetje!

Jeetje hunnybun, je houdt ons wel in spanning! Jojo trouwens ook!
Wat spannend, beide zo goed als gelijk jullie NOD.
Weten jullie al wanneeer je gaat testen? Op je NOD zelf of eerder?
Spannend hoor!

En hunnybun, dat emo tijdens het aftellen heb ik ook hoor!
Ik huil dan niet, maar heb echt een enorme brok in m ´n keel!
Dan denk ik weer terug aan het afgelopen jaar, de mooie dingen en minder mooie dingen. Ook denk ik weer vooruit aan wat 2008 ons zal brengen.
Ik zal vast ook wel emo worden, dan ga ik helemaal denken aan ons tweede kindje dat komen gaat (ik ga van het positieve uit). Wat een wonder, enorm!

Yvon welkom!
Balen meid dat je ongi bent geworden! Ik hoop dat je hier lekker je ei kwijt kunt!

Hier is alles nogsteeds goed.
Morgen en overmorgen zijn echt super spannende dagen voor me!

Als ik het vergelijjk met september en november zou ik ergens morgen heeeele lichtroze afscheiding moeten zien, en zou het morgenavond of vrijdag door breken.
Ik hoop zoooooooooooooooooooo dat alles goed is!

Als ik in het weekend zit heb ik voor mezelf een mijlpaal bereikt!

Verder iedereen nog een fijne kerst!!!

Groetjes Sientje

Hoi Meiden,

Eindelijk weer tijd om een berichtje te typen. Erg drukke dagen gehad. Jarig, kerst bij schoonouders, kerst bij eigen ouders. Gelukkig vanavond even niets!!

Nog 3 dagen tot de NOD. Voel helemaal niets bijzonders. Ben wel erg moe maar dat kan door de drukte van de afgelopen dagen komen. Heb net als Hunnybun niet echt veel hoop voor deze maand, Maar ja je weet maar nooit. Stiekem blijft het toch erg spannend.

Sientje: voor jou zijn dit super spannende dagen. Ik hoop met je mee dat alles goed blijft gaan.... Heb je zwangerschapsklachten op dit moment?

Yvon: Allereerst welkom bij de bijtjes! Balen dat je mentruatie toch weer is gekomen. Iedere maand blijft dat toch weer een teleurstelling die ook nog eens steeds groter lijkt te worden.

Patries: Ik had deze maand ook heel laat pas een positieve test. Misschien komt het door alle december drukte.

Hunnybun: Hoe is het met de emoties... gaat het weer een beetje? Zou misschien ook wel kunnen komen door de hormonen. Hoop zo voor je dat het deze maand raak ik. Mooie afsluiting van 2007 en een nog mooier begin van 2008!!! Ik duim met je mee < en natuurlijk ook voor mezelf>

Syl: wat leuk je weer even op het forum te horen. Hoe gaat het met je meid? Ook ik mis je!

Alle andere bijtjes veel succes met klussen en afwachten weer!

xxxx

Claudine

Ow meiden die hun NOD hebben spannend.....Ik duim voor jullie! Dat jullie dit jaar maar met een positieve test af mogen sluiten!

De kerstdagen zijn weer achter de rug! Mijn zoontje (14 mnd) heeft het goed doorstaan! Hij heeft bij al het bezoek de show gestolen! Hij was helemaal uit zijn normale ritme! Maar hij is heel vrolijk geweest....
Ben eigenlijk ook altijd wel weer een beetje blij als de kerst weer achter de rug is!

5 janurai heb ik ongeveer mijn ei! Mijn menstruatie is alweer bijna achter de rug! Maar ook ondekte vandaag wel een beetje rekbaar slijm! Vreemd, want mijn cyclus is altid erg regelmatig! Ik heb overigens wel nu met de kerst gedronken lekker wijntje etc). Dat is dan toch weer en voordeel van ongesteld zijn met kerst:)!

Maaer goed ik hoop dat we het nieuwe jaar mogen beginnen met een postieve zwangerschapstest!

Veel liefs van ons!

Roos

Hoi, hoi,

Zo, de kerstdrukte is voorbij. Alhoewel ik moet zeggen dat we niet zo ´n drukke kerst hadden dit jaar hoor!

Zit nu weer braaf aan de crackers. Ga niet lijnen want dat mag natuurlijk niet.
Wel ga ik weer gezonder eten en meer bewegen. Gisteren had ik weer last van m ´n rug! Kon alleen maar zitten. Later trok het weer weg. Ik had met m ´n zoontje erge last van zwangerschapsischias. Ik denk dat dit nu weer voor de deur staat.... Ga ook de fysio bellen volgende week als het deze week weer terug komt.

Het gaan weer een paar spannende dagen worden voor een aantal meiden. Waaronder ook mij. Voor jullie je NOD, hopelijk gaan jullie zwanger het jaar 2008 in!
Wat jullie schrijven had ik ook! Ik had nergens last van, was er niet zoveel mee bezig, had daarom ook het gevoel dat het niet gelukt was. Was dus enorm verrast dat het wel gelukt was! Dus omdat er geen klachtjes zijn of dat je er niet mee bezig bent kan het wel gelukt zijn! Spannend meiden!!!!! Weten jullie al wanneer je gaat testen?

Hier nog niet echt onwijze klachtjes. Ja, moe, snel honger, m ´n borsten lijken wel iets gevoeliger te worden. Verder opgezette buik (jeetje, lijk net 3 a 4 maanden zwanger...). En last van m ´n rug gisteren! Zo hee!

Ik was gisteren en vandaag minder moe dan de afgelopen dagen, dus nu ga ik me toch wel weer een heel klein beetje zorgen maken... Gaan jullie met me mee duimen?

Gezellig dat het hier wat drukker wordt, hou wel van lekker kletsen!

Liefs Sientje

Terug
Bovenaan