Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi claudine,en de rest van de bij-vrouwtjes.
Hier is alles rustig, daarmee bedoel ik mijn lijf want verder loop ik om in het werk,
Naast mn gewone werk, werken wij heel hard aan het huis om het zo snel mogelijk af te krijgen, Ben dus ook echt niet bezig met of ik zwanger ben of niet.
Heb ook niet zo heel veel hoop deze maand door de drukte dus als ik er dan niet zoveel mee bezig ben is misschien de terleurstelling wat minder groot.

Hoe is het met de rest, al kwaaltjes enzo, en hoe is jullie gevoel, zou het gelukt zijn deze keer,
nou mijn vriendje komt nu thuis en we gaan zo lekker lasgna eten.
Dus ik ga weer.
Meiden, een fijne kerst.
liefs hunnybun

Hoi hoi

Hunnybun en Claudine, ik had het dus ook deze keer, was er door de drukte helemaal niet zo mee bezig! Zelfs m ´n vriend viel het op dat ik er niet de hele tijd over praatte... :)
En het is dus raak! Kon het haast niet geloven!

Het besef begint nu steeds meer te komen. Gisteren hadden we van m ´n ouders een pakje gekregen. Die ligt nu op de slaapkamer zodat ik er geregeld naar kan kijken. Zodat ik weer positieve spirit krijg van dat het deze keer wel goed gaat! NIet dat ik dat niet heb hoor, maar ben zo bang dat het weer misgaat...

Voor mezelf heb ik nu wel zoiets van, dat als ik de 5 a 5,5 week gepasseerd ben, het verder goed zit en goed gaat! Volgende week woensdag ga ik weer voor het eerst na de kerst naar m ´n werk. Dan ben ik 5,5 week. Als het dan nog goed zit (eigenlijk aankomende vrijdag al) dan heb ik voor mezelf een magische grens bereikt!
Eigenlijk is die magische grens vrijdag al. Want als ik aankomende vrijdag geen bloed heb verloren, ben ik al verder dan ik in september en november was.

Verder voel ik me goed. Nog niet echte kwaaltjes. Had gisteren en eergister niet echt honger meer. Dus dan maak ik me alweer zorgen. Maar ik heb toen ook ongeveer 2 uur stilgezeten op een stoel... Gisteren was ik weer in de wweer, net als vandaag, en nu heb ik dus wel weer heel snel dat alles verbrand is!

Al met al blijft het heel spannend allemaal.
Donderdag ga ik de verloskundige bellen en een datum prikken voor de echo.
Ik mag eerder heen, vooral omdat ik niet ongi ben geworden na m ´n miskraam.
Ook wil ik het zelf, om te zien dat het echt waar is en of er een hartje klopt.

Verder wil ik jullie nog even om advies vragen.
Ik zit te twijfelen om nog een test te doen.
Als uit die test komt dat de streep niet echt dik is, dan kan ik mezelf alvast een beetje voorbereiden dat het misschien niet goed gaat.
Maar als die streep wel heel dik is, is dat voor mij een teken dat het goed zit.
Nu heb ik geen test meer gedaan.

Ik denk dat ik er geen een meer ga doen. Het is toch weer 10 of 15 euro. En we wachten het wel af. Maar net als vandaag dan heb ik zooooo de neiging om naar de winkel te gaan om er een te halen....

Hebben jullie advies voor me?

Nou, ik ga weer, kom vandaag nog terug!!!!

Groetjes Sientje

hoi ik zal mij even voorstellen ben yvon en bijna 27 jaar.
ik ga nu naar ronde 4 eerste kindje.
ben net vandaag ongesteld geworden.
ik baal dat het maar niet wil lukken.
voel mijn eisprong ook niet.
ik maak me zelf gek weet ik.
ooit zal het mij/ons lukken

liefs yvon

Hoi Meiden daar ben ik ook weer. Ik heb niet echt veel te vertellen behalve dan dat het hier in huis druk is. Van klussen is deze week niet veel gekomen. Mijn vriend en ik hebben bijna de hele week apart geslapen omdat mijn dochter (is beetje ziek) naast mij wilde slapen!!! Vanmiddag om een uurtje of 3 krijgen we visite, we vieren kerstavond vandaag. De kadotjes liggen al onder de boom en mijn dochter zeurt al de hele tijd wanneer ze het nou mag open maken en welk kado van haar is, hihi. Ze moet nog ff geduld hebben.

@Sientje,Als ik jou was zou ik dus geen test meer doen!!! Je hebt er toch al een paar gedaan en ze gaven allemaal een 2de streep. De streep hoeft ook niet zo heel dik te zijn hoor, dat was bij mijn zwangerschap ook niet. Mijn 2de streepje was toen ook heel licht. Ik snap wel dat je een beetje onzeker ben en dat is heel begrijpelijk. Hopelijk gaat het deze keer goed en ben je snel over je magische grens heen!!!!

Fijne dagen
Liefs xxx

Hooooiii allemaal

Jeetje sientje wat een hooooop glitters, Nou moet het goed komen met ons,
Ik zou ook geen test meer doen, want stel dat je streepje net weer wat lichter is als eerst maak je je haast weer heeel veel zorgen en dat is ook niet goed voor je kindje.
Maar ik snap wel heel goed dat je twijfelt.
Tis ook wel heel spannend als het al een keer fout is gegaan.
Ik duim voor je,  dan moet het goed komen.

Yvon, welkom bij de bezige bijtjes.
Als je niet weet wanneer je eisprong is zou ik ovulatietesten gaan proberen.
Ik gebruik ze nu ook 2 maanden en ik weet nu precies wanneer mijn ei is en wat ik er bij moet voelen.
'De eerste keer dat ik ze gebruikte was mijn cyclus j33 dagen net als de 2 keer daarvoor.
Maar nu had ik veel eerder al het gevoel van dat mijn ei zou komen en toen ik ging testen had ik gelijk, heb nu een cyclus van 28 dagen en ik voelde het gewoon goed aan,
IK ben er wel veel mee opgeschoten met die testen.
Ik koop ze op

www.sensitest.nl

daar zijn ze helemaal niet duur, en ze worden heel snel op gestuurd.
wie weet heb je er wat aan, het is te proberen.

Patricia, vervelend dat je kleine meid ziek is, en jammer dat je dan niet zoveel heb klussen, denk je wel dat je op de goede dagen geklusd heb, Is er een kans dat je zwanger zou kunnen zijn, of helemaal niet.

Meiden dan als laatste, een heeel fijne kerst en een gelukkig en gezond, en heel belangrijk een vruchtbaar 2008.

Syl hoe is het met jou, ga je wel genieten van de kerst, ben je over de eerste schok al heen.
Mis je wel hierzo hoor.

liefs hunnybun

Terug
Bovenaan