Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

goedemorgen allemaal
Nou hier nog even een berichtje voor ik weer hard aan de klus gaat (in ons huisje)

Claudine, jojo, spannend he die aankomende NOD.
Vooral jojo, met al je kwaaltjes,
Nou ik voel helemaal niks, heel af en toe een klein beetje een soort spierpijnachtige kramp in mn onderbuik, En ik denk af en toe wat licht in mn hoofd, maar ook ik denk dat het allemaal een beetje met de klus stress en de drukte te maken heeft.
Het enige waar ik hoop op heb is omdat ik eigenlijk helemaal niks voel en er ook niet zo mee bezig ben, (behalve de afgelopen 2 dagen omdat ik dan thuis op de bank zat) dat het daarom misschien wel gelukt zou kunnen zijn.
Meest had ik echt al een week last van heftige tepelpijn, en mn onderrug, Dus echt kwaaltjes voor een zwangerschap maar ook heel goed bij een ongi horen.

Nouja we wachten maar weer af. Weet trouwens nog niet wanneer ik ga testen, Hoop dat ik het zowiezo vol hou tot mijn NOD, en misschien test ik wel pas als ik overtijd zou zijn, en anders zie ik wel dat mijn ongi weer begint, Want ik verwacht echt niet dat ik zwanger ben deze maand dus ga er helemaal vanuit dat ik het gewoon gaat worden.
En de rest, wanneer testen jullie?????????

Sientje spannende tijden voor jou he,
Ik ga zo voor je duimen,
Heb je eigenlijk enig iedee waarom het de vorige 2 keer een vroege mk is geweest????
Nou ik denk echt dat het nu goed gaat.

Patricia, al positief getest, kan je al aan de klus.

Nou meiden, ik ga ef wat doen.
ik lees vanaaf weer.

liefs hunnybun
Oja ps, gister bij mn schoonmoeder was erg gezellig, en heb geen emotionele buien meer gehad, Ja 1 moment, toen ze kreeftjes in mn soep wilde doen en dat lust ik echt niet en dat weet ze, toen had ik echt zoiets van help, hoe kom ik het diner door.
Maar het is goed gegaan.

Hallo Hallo,
Wat een leuke en lieve berichtjes lees ik van jullie ! Erg lief ! Jullie zijn schatten !
Wat vliegt de tijd; de kerstdagen zijn alweer voorbij. Jammer dat het niet zulk weer was als de dagen voor kerst: dat was echt super mooi, maar ach ja klagen mogen we ook niet: het was gelukkig droog en lekker fris en bij ons zelfs een beetje mistig.
Mijn man en ik hebben het heerlijk rustig gehad met kerst: lekker samen op de bank met een paar dvd-tjes en even op visite bij familie en een hapje eten bij vrienden.
Eerst wilde we niks bijzonders doen met kerst gezien de omstandigheden, maar de laatste minuut zijn we toch maar even naar de stad geweest om elkaar iets kleins te kopen en dat was toch wel erg leuk op kerstavond.
Helaas ben ik wel zaterdagavond ziek geworden: keel- en oorontsteking. Maar goed we hadden geen drukke kerstplannen dus ik heb lekker rustig gedaan en neem nu ook twee dagen goed rust. Hoop wel dat ik met oud en nieuw weer ben opgeknapt ! Want dat vind ik altijd zo'n leuke en gezellige avond.
O ja, moest wel een beetje glimlachen dat sommige van jullie ook kersttraantjes hebben gehad: hou op zeg: die had ik al voor de kerst ! .   Ben dus niet de enige geweest.....gelukkig....Tja.....kerstemoties: hahahaha

Verder gaat hier alles zijn gangetje. Ik moet over 4-7 dagen weer ongesteld worden en dat merk ik goed aan mijn humeur en lichaam: weer allerlei kwaaltjes en wat minder goed gemutst. Deze maand is wel anders dan anders: nu weet ik dat ik ongesteld wordt en dat die kwaaltjes daarvan zijn. Heel soms maak ik mezelf iets wijs en hoop ik dat het steikem andere kwaaltjes zijn maar als snel wordt ik weer wakker en weet dat dat niet kan.
Morgen naar de huisarts voor een klein onderzoekje en over precies 2 weken heb ik dan de echo. Afwachten dus........

Sientje: wat een mooie glitters ! En zo veel.....genoeg voor ons allemaal.
Ik duim heel hard voor je dat alles goed blijft gaan tijdens de zwangerschap.

Hunnybun: Hoe gaat het met jullie nieuwe huis ? Wonen jullie er al in ?
Nog een paar dagen en dan weet je meer: wie weet is het toch gelukt ?! Een keer romantisch zijn geweest  is genoeg .   Ik gun het je zo. Zal heeeel hard voor je duimen.

Claudine: ik leef met je mee in spanning: nog twee dagen he. Vreselijk he die tijd na je ei een voor je menstruatie. Hou je ons op de hoogte ?!

Patricia: just one lucky shot is genoeg ! Of je hebt deze keer echt een lange cyclus dat je ei nog moet komen: dat wordt dan vuurwerk bij jullie met oud en nieuw .

En verder aan iedereen hier heel veel liefs en groetjes !
Ik zal zeer zeker af en toe jullie bezoeken en reageren: kan het toch niet laten en het is erg leuk en gezellig hier en ook erg fijn om met jullie te kletsen en vanalles over jullie te lezen.

Tot gauw ! Liefs, Silvia

Hoi hoi,

Voor jou gaat het ook spannend worden hunnybun!
Wie weet is het raak, juist omdat je er niet zo veel mee bezig bent.
Ik denk ook dat dat ons goed heeft gedaan. Lastig hoor die emo buien. Zelf ben ik niet zo heel emotioneel ingesteld. Soms wel hoor, maar meestal niet. Vandaag weer wel. Ik hou erg van muziek maken, maar doe er de laatste tijd niet zoveel meer mee. Vandaag was ik weer even helemaal in m ´n element en heb lekker lopen spelen en zingen. Toen ging ik naar boven naar de wc en werd stiekem toch even emotioneel.... Dan mis ik het muziek maken zo... Het kan me zo raken....
Over dat het misging de afgelopen twee keer, ik denk dat het niet helemaal op de goede plek zat... Beide keren had ik aan de linker of rechterkant pijn, zoals ik ook bij m ´n eisprong heb. De pijn werd erger en was opeens over. Een paar dagen later ging het mis... Als ik de testen vergelijk met m ´n zoontje en nu, dan waren ze ook veel minder duidelijk. Die van m ´n zoontje en nu zijn echt twee keer zo dik! Ik heb namelijk ook eens ergens gelezen dat als het een bbz is, het hormoon minder snel stijgt als normaal. Maarja, zeker weten doen we natuurlijk niet...

Wat leuk Silvia, een berichtje!
Hoe is het nu met je? Een keel- en oorontsteking, dat klinkt heftig! Ook pijnstillers gekregen van de huisarts met antibiotica kuur? Ik kreeg in maart een middenoorontsteking, jeetje, wat is dat erg zeg. Moest meteen aan die kleine kindjes denken.... Ben er echt een week ziek van geweest, en was na 6 weken weer een beetje op de been. Doe je wel rustig aan? Want het is niet niks een oorontsteking hoor! Je kunt er nog een lange nasleep van hebben!
Spannend, morgen naar de huisarts. Waar gaan ze naar kijken? En ja, over 2 weken alweer de echo voor je. Wat gaat de tijd toch snel he. Ik hoop voor je dat je stiekem toch zwanger bent...

Moet nog even wat kwijt hoor!
Alles is hier nogsteeds goed! Het geen roze afscheiding of bloed! Als het zaterdag is ga ik een klein feestje bouwen, jullie mogen hier meedoen, ik zal slingers ofzo meebrengen ;-) ! Ik hoop zooooo dat het goed zit!

Oja, ook heb ik vanochtend de verloskundige gebeld. Ik mag 24 januari voor een echo.Ik ben dan  bijna 9 weken zwanger.  Eigenlijk had ik liever met 7,5 week gewild, maar goed, de 24e kun je natuurlijk ook meer zien. Echt raar, eerst leefde ik alleen maar naar aankomende vrijdag toe. Nu ook nog hoor! Maar nu heb ik een datum om verder vooruit te kijjken, om naar toe te leven kwa zwangerschap.

Zo, weer een heel verhaal.

Groetjes Sientje!

(Ja, ik blijf gewoon de banner opplakken, dat geeft me een stimulans om positief te blijven denken, dat het dit keer wel goed gaat...)

Hey lieve Sil!! Fijn dat je er weer bent en dat het ondanks je griepje toch wat beter met je gaat.

Sientje: wanneer heb je een afspraak bij de verloskundige?? Misschien dat zij je meer wat gerust kunnen stellen. Snap dat je na de laatste keer erg onzeker bent geworden!
Ik heb trouwens nog geen idee wanneer ik ga testen. Ik wacht denk ik tot 31 december. Dan zit ik op +/- 16 dagen na de eisprong moet genoeg zijn. Nu maar hopen dat m'n menstruatie niet voor die tijd gaat komen. Ben trouwens bang van wel heb al een beetje last van m'n onderbuik namelijk.  

Hunnybun: heb je al nieuwe klachten. Die emoties zouden best eens met een heel mooi begin van 2008 te maken kunnen hebben

xxx Claudine

Hey Sientje, zie net dat we tegelijk een berichtje aan het typen waren. Fijn dat je nu een afspraak bij de verloskundige hebt. En zaterdag feest ik zeker met je mee! Sterkte meid. En al is het moeilijk... niet teveel piekeren. Ga lekker genieten. Je verdient het!
xx Claudine

hoihoi
Even een kort berichtje hierzo na een dag lang klussen.

Syl voel je je al wat beter  met je oor/keel ontsteking, vervelend hoor. vond het wel leuk dat je een berichtje schreef. Spannend hoor naar de ha, en volgende week een echo he, gaan ze dan kijken of je verklevingen heb.

Sientje, ik feest wel mee hoor, met je feestje, Nog 2 dagen.
Ik duim nog steeds voor je, en gelukkig  heb je nog geen klachten.

Claudine, nou mn enige klachtjes die ik heb zijn lichte krampjes in mijn onderbuik en toch wat licht in mn hoofd. En huilen vind ik ook nog steeds een hobby geloof. Kan me wel aardig inhouden als ik het op voel komen maar als ik alleen ben dan LEKKER HUILEN
Wel had ik afgelopen zondag  een mega pijn in mijn onderbuik, Ik lag op bed en was nog al verkouden en moest niezen, maar toen ik nieste, kreeg ik een onwijze steek onder in mijn buik, was daarna ook gelijk weer over hoor, maar vond dat zo vreemd,
Mijn zusje is nu zwanger en die had ook steken bij niezen en hoesten.
Maar goed, ik denk nog steeds dat het niet gelukt is, hoop het natuurlijk wel,
Las net een ander topic, en dat meisje schreef dat dr vriendin verloskundige is en die had gezegd dat als je op dag 12 klust dat dat het beste is, ofzo iest.
Nou dat meisje had alleen op dag 12 en 14 geklust en was zwanger. Wij hebben ook op die dagen geklust, in de vruchtbare periode,
Verder kwamen we niet, echt te druk. We vrijen wel hoor maar niet om de dag, iets minder op het moment, Tis niet dat we het helemaal niet doen hoor,
Nou morgen zijn we weer een stap dichter bij de NOD, spannend he.

meiden weltrusten, en tot hoors.
Oja hoe is het met de zieke kids, knappen ze al weer op.
liefs hunnybun

Hoi hoi,

Jeetje Claudine, je hebt toch morgen je NOD? Ga je wachten tot je NOD met testen of ga je daarna testen of ga je helemaal niet testen? Spannend! Ik ga voor je duimen!!!

En hunnybun, kunnen die steken niet een innesteling zijn geweest? Het is wel ongeveer 1 weeek voor je NOD geweest, of ongeveer 1 week na je ei... Wie weet!

Hier zit alles nog goed, ik ben wakker geworden en er was geen spoortje van roze afscheiding te bekennen..... Nog 1 dag en dan is het party-time! Ben normaal niet zo ´n feestganger, maar ik ga toch zeker even een bijzondere dag van maken!

Groetjes!

Goedemorgen Meiden,

Hier alles goed, we zijn nog steeds aan het klussen en dat blijven we doen tot mijn NOD of tot ik mijn ei heb gevonden!!! Ik vergeet alleen steeds een ovutest te doen. Vannacht erge steken in mijn onderbuik gehad, deed zo zeer kon haast niet lopen. Dacht eerst dat mij ongi eraan kwam, maar dat zou wel heel vroeg zijn, zit vandaag pas op dag 22 van mijn cyclus!!! Ga strakkies maar ff een ovutest doen, misschien is hij wel positief, dan weet ik gelijk waar die pijn vandaan kwam.

@Hunnybun, Ben je nog steeds zo erg emotioneel?? Misschien wel een goed teken!!!!
@Jojo, Nog steeds kast van obstipatie??? Spannend hoor en zeker omdat je dat bij je vorige zwangerschap ook had. Ga voor je duimen!!!! Het zou idd heerlijk zijn, lekker verlof in de zomer,klinkt erg goed!! I
@Sientje, Mijn dochtertje is geluukig weer helemaal opgeknapt, maar ze heeft mij wel aangestoken helaas. Nu loop ik dus met een loop neus en een zeehonden hoest.

Sorry als ik iemand ben vergeten!!! Het was ook zoveel!!!
Succes allemaal
Liefs xxx

Terug
Bovenaan