Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hoi meiden

Heej sientje, heb je een leuk feestje gevierd,
Heb gister nog wel gelezen hier en aan je gedacht, geen tijd gehad om te reageren.

@claudine, jammer he, negatieve test, maar je bent nog niet ongi geworden, dus zolang ze er niet zijn de rd's is er hoop.
Ook al weet je zelf natuurlijk wel het beste wat je lichaam voelt en aangeeft.

Nou hierzo ook nog geen rd's, die verwacht ik morgen want dan is mijn nod, Wel elke keer echt ongi krampjes, Vind het echt zo balen ook al wist ik het al een beetje.
Had deze maand voor het eerst zon heel duidelijke positieve ovu test. Maarja helaas.
Kan nu elke keer wel janken omdat ik die stomme ongi pijntjes voel. Laat ze dan maar komen, dan kan ik weer opieuw beginnen.

Ik denk eraan om te gaan proberen iest minder op het forum te gaan komen, ben er zo veel mee bezig, met zwanger worden en het er na toe leven, naar mn nod.
Soms maak ik mezelf een beetje gek. Nou kan ik hier wel alles kwijt, maar misschien haal ik dan ook teveel in mn hoofd bij alles wat ik lees.
Blijf wel lezen maar denk wel minder te gaan schrijven.
Al vind ik het wel moeilijk hoor en misschien gaat het ook helemaal niet lukken maar gaat het wel proberen.

nou meiden, met morgen hun nod, veel succes.
liefs hunnybun

Goeieavond! dacht laat ik weer eens effe kijken op het forum. Hoe onthouden jullie toch alle namen en. Dat is het lastige , als ik aan het typen ben, kan ik niet teruglezen.... en dan ben ik de damen al vergeten.
Hoe doen jullie dat??
Claudine en sientje.... ik heb al eens eerder ovu.testen gehad! Van clear-bleu en daarna matcare want die clear bleu is een duur grapje! Mijn ei kwam pas heel erg laat.. een week voor ik ongi moest worden. Op internet las ik toen weer ergens dat dat de zwangerschap kan bemoeilijken, maar de dokter zei dat dat onzin is en die testen niet betrouwbaar zijn. Volgens mij zei de dokterhet gewoon om me niet ongerust te maken. Zul je zien dat dus de zaadjes van mijn vriend niet werken en het bij mij ook niet pluis is. Ik ga morgen beginnen met testen! Ben benieuwd!
Er komen nu veel nod's aan voor jullie he! Ben benieuwd! Zou wel heel leuk zijn om 2008 goed te beginnen!! Ik moet nog even wachten!!
Nou ben benieuwd of de nod's uitblijven!!

jahoor meiden,
Ronde 4 is mislukt, zoals ik al dacht, Ben vanacht ongi geworden.
Wist het vanacht al want ik moest naar de wc, Heb even flink liggen janken hoor, en nu   voel ik me zwaar kl.te. Sorry voor mijn taalgebruik,
Nou hier laat ik het even bij, moet weer even positieve gedachten krijgen en dan kunnen we op naar ronde 5.
liefs hunnybun

Hoi hoi,

Claudine, hoe is het nu met je? Balen dat je test negatief was. Maar inderdaad, tot je RD ´s niet zijn gekomen is er nog hoop!

Hunnybun, wat balen meid! Kan me voorstellen dat je even wilt minderen met het forum. Zelf had ik dat ook, ging minderen met het forum, maar  na ongeveer een weekje ofzo deed ik toch weer mee... Maar wel lekker, even tijd voor jezelf, alles op een rijtje, weer nieuwe energie, en wie weet ben je er dan weer. Vind het wel jammer hoor! Maar snap dat je even tijd voor jezelf wilt.

Ietske, over dat teruglezen, je opent de site 2x. Bij de ene log je in en schrijf je je bericht, en bij de andere lees je terug. Handig hoor! Inderdaad wel erug vlot, een week na je ei je NOD. Je zou eerder zeggen dat het een innesteling is, dat lees je ook wel eens dat vrouwen dan een beetje bloed verliezen. Ga je beginnen met ovu testen of zwangers. testen?

Ik heb nog niet echt een feestje gevierd. Gisteren een drukke dag gehad. Zaterdag zijn we er ook even op uit geweest. Maar dat feestje komt nog wel hoor! Vanavond zoeizo! Had vanacht weer 2x gedroomd over dat ik begon te bloeden. Jeetje, bah, dat is zo rot. Maar dat gevoel als je half wakker wordt, dat het een droom was. Jeetje, wat was ik blij! Ik ga maar zo proberen te denken dat het misschien een teken is dat ik mijn angst voor een miskraam opzij aan het zetten ben. Ik ben nu de periode voorbij waar het in september en november misging. Ben er natuurlijk onwijs mee bezig geweest. Dat ik zaterdag 5 weken was voelde ook echt als een mijlpaal, net alsof ik niet ongi was geworden en erachter ben gekomend dat ik zwanger was zeg maar. het is een rare week geweest, met veel onzekerheden. Heb ook het gevoel dat m ´n rug helemaal vast zit!

Oja, heb vanochtend nog even de verloskundige gebeld. Ik ging weer beginnen met trainen. Jullie kennen het wel, de billen bovenbenen enz. Ook wil ik weer wat conditie opbouwen. Nu las je op internet dat je niet mag afvallen, geen vetreserves mag aanbreken. Dat ben ik ook niet van plan. Maar wist niet hoe ik er nu mee moest omgaan. Wist niet of ik zeg maar het vet van de billen eraf mocht trainen. Volgens de verloskundige kan het geen kwaad, zolang je het maar niet extreem doet, echt gaat afvallen, pillen ervoor neemt enz. Pffjoe... gelukkig maar! Dus ik ga weer verder met lekker fit worden, want zo na de laatste paar maanden continu ziek te zijn geweest wil ik er weer helemaal tegenaan met een gezonde zwangerschap. Ik hoop dat ik doordat ik wat conditie opbouw en verstevigende oefeningen doe straks met 6 maanden nog kan lopen en niet zoveel aankom. Ben met mn zoontje heel veel aangekomen. Kon vanaf een maand of 6 niet echt goed meer lopen, zat de hele tijd, had een kont als een helicopter (ja, zo vertelde mij iemand nadat ik 20 kilo was afgevallen...).

Dus, we gaan weer door, ga nu even lekker op bed liggen, en vanmiddag nog even de stad in!

Groetjes Sientje

Nou meiden wat ik dus al  had verwacht  is dus ook vandaag bij mij gebeurd.... de RD's zijn vandaag  alsnog  gekomen! Had deze maand voor het eerst een positieve ovutest dus toch een klein beetje hoop!
Een voordeel; ik  kan vanavond m'n frustraties weg drinken
Op naar ronde 7 (is een geluksgetal zeggen ze??). Hoop alleen niet weer een cyclus van 42 dagen te hebben!!

Nou meiden als ik jullie niet meer spreek vandaag. Fijne jaarwisseling en allemaal een gezond, liefdevol en vooral vruchtbaar 2008 gewenst! Ik hoop een heleboel glitters in 2008!!

xxx Claudine

Hoi allemaal!
Sientje, super dat je zwanger bent! 5 weken nu toch? Op naar de 6 zou ik zeggen! En dank je voor de tip!! Ik ga trouwens met ovulatietesten beginnen. De vorige keer dacht ik oo kdat het innestelingsbloeding was (had ik ook ergens gelezen) maar helaas het is elke keer zo. Een week na mijn ei wordt ik ongi!
Hunnubun en claudine,rot joh dat de rtd's zijn gekomen..... altijd flink balen. En inderdaad vanavond heerlijk aan de drank haha!
Nou ik ga met vast voorbereiden op vanavond haha. Jullie allemaal een goede jaarwisseling en om 12 uur allemaal maar effe in gedachten bij elkaar dat 2008 een mooi vruchtbaar jaar mag gaan worden!
x

Hoi meiden!

Allereerst: GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

Op naar een vruchtbaar jaar, een jaar dat we allemaal (weer) moeder worden.

Allemaal een leuke jaarwisseling gehad?
Wij wel. Op het laatste moment hebben we besloten om toch maar ergens heen te gaan, naar m ´n ouders. We zouden het eerst alleen thuis vieren, maar vonden het toch gezellig om naar m ´n ouders te gaan! En dat was ook super gezellig! M ´n zoontje vond het vuurwerk best mooi, maar op een gegeven moment was het toch wel eng...

Claudine, wat balen meid dat je ongi bent geworden! Hoe ben je er zelf onder?
Ietske,   hoe is het met de testen?
Filiz, wat leuk om wat van je te horen!!! Hoe is het met je? De ergste drukte alweer voorbij?

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan