Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hee Filiz! Wat leuk om weer wat van je te horen!
En wat gezellig dat je strakkies weer internet hebt!
Wel spannend hoor! Nog steeds niet ongi??? Hoeveel dagen duurt je cyclus normaal?

En Claudia, jeetje, ook spannend voor jou! Dus je hebt het idee dat je zwanger bent? Hoeveel dagen duurt jou cyclus?

Hier gaat het goed.
Had vandaag echt een off-day. Beetje weeig (misselijkig), moe, nergens zin in. Heb tot 2 uur in m ´n pyama gelopen zeg maar. Dat is dus helemaal niets voor mij! Meestal ben ik ´s ochtends vroeg al helemaal tip top klaar, gedouced en wel. Ook ga ik vaak wel even weg of doe ik wat. Oja, ik heb vandaag wel de boel afgesopt en gestofzogen en gedweild. Daarna natuurlijk helemaal afgepeigerd...

Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes Sientje

Hoi,

Mijn cyclus is normaal 28 weken maar na mijn miskraam was ik om de 2 weken ongi en nu dus al  bijna 4 weken niet. het is dus  zoals het normaal hoort te zijn alleen daarom wil ik voor de zekerheid nog wachten tot zaterdag. al valt me dat wel zwaar hoor.
Maar mijn man is bang voor weer een teleurstelling en wil liever wachten.
Nou ja het is nog maar  2 daagjes en we wachten nu al weer een tijdje dus die  2 daagjes kan er ook nog wel bij.

Groetjes Claudia

Hoi,
Alles goed met jullie??
Puk jeetje 3 keer per dag hoe hou je het vol haha!! De dokter vertelde laatste tegen mijn vriend en mij dat je het om de 3 tot 4 dagen moet doen... dat vinden we wel erg weinig en mis je misschien je kansen dus wij proberen hetr om de dag te doen. Dan hebben de zaadjes 1 dag de tijd om bij te komen ;-)
Hunnybun, ik was toen i kaan de pil was (vanaf mijn 15e tot mijn 26ste) maar 1 dag ongi, echt weinig en nu is het zo'n 2 a 3 dagen. En dan heel weinig. De ha zegt dat het geen kwaad kan, te veel bloedverlies is erger blijkbaar!
sientje: We krijgen de uitslag van het zaadonderzoek van mijn vriend. 6 weken geleden heeft hij het laten testen (gewoon voor de fun eigenlijk om te kijken of het goed was) maar hij heeft abnormale zaadcellen waardoor je moeilijk zwanger kunt raken helaas! Ze zijn het nuy verder aan het onderzoeken. Morgen naar de ha bellen voor de uitslag. En idd niet verkeerd 2 weken na de rd's mijn ei maar het scheelt wel met andere maanden, dus denk ook dat het bij mij nog niet op orde is terwijl het wel zou mogwen na 8 maanden toch??~!!
Feliz: misschien te vroeg getest?? Zou kunnen dat je zwanger bent!!
Claudjuh: oo ,spannend!! Hoop voor je dat het raak is!
Nou verder is het allemaal goed hier. Hoop dat ons geklus dinsdg toch goed is geweest, maar ik betwijfel het! Het weekend maar flink aan de borrel. Dat is het einige voordeel. Merk wel dat ik echt in cyclussen denk en niet meer in maanden. Hebben jullie dat ook??

Hoi meiden!
Allemaal een liefdevol en vooral vruchtbaar 2008 gewenst.
Ben sinds maandag niet meer op het forum geweest omdat ik een enorme dip heb. Ondanks dat ik eigenlijk wel verwacht had dat het deze maand niet gelukt zou zijn was het toch weer een enorme tegenvaller. Het wordt er ook alleen maar onduidelijker op mijn cyclus wordt namelijk steeds langer. Deze maand zelfs 42 dagen. En dat terwijl mijn eerste 4 cyclussen zo netjes 30 dagen waren. Hoop niet dat deze  lijn zich voortzet want dat zou inhouden dat mijn eerst volgende NOD pas in februari is. Zo sla ik dus gewoon een maand over!!

Sientje: hoe is het met de misselijkheid. Werkt je middeltje al?

Claudia: wat spannend!!!!!!! Laat ons weten wanneer je een test hebt gedaan, Dan kan jij voor ons met glitters strooien. Zou een mooi begin van het nieuwe jaar zijn.

Feliz: Leuk dat je er weer bent. Is je huis naar je zin?

Hunnybunn: Ik snap hoe je je voelt. Ik begin ook steeds somberder te worden. Ik ga deze maand ook geen ovulatietests meer gebruiken, Ik maak me daar alleen maar gek mee. We klussen maar gewoon op goed geluk door!! Misschien heb ik meer mazzel als ik me er minder op ga richten. Ik ben wel deze maand begonnen met temperatuur bij houden. Dan heb ik tenminste iets om aan de huisarts te laten zien. Ik denk dat ik daar namelijk over een maand of 2 ook maar eens heen gaan. Tenzij het natuurlijk opeens mocht lukken voor die tijd!!!  

Silvia: hoe verlopen jullie onderzoeken?

Sorry meiden voor mijn sombere bui maar moet het helaas ergens kwijt.  Mijn man bekijkt altijd alles van de positieve kant en ik kan dat momenteel even niet.

xxx Claudine

He Claudine,
Snap dat je in een dipje zit. Bij mij is het ook elke keer een grote teleurstelling en mijn vriend zegt dan altijd het is niet leuk maar niet zo raar doen...... die mannen snappen het niet. Het duurt ook zo lang als de rd's zijn gekomen voordat je weer kunt klussen he! Bij ons zit de klustijd er al weer op. Mijn cyclus is de laatste tijd ook heel onregelmatig , hij duur telkens langer!!
Ik had trouwens ook 3 maanden mijn temp. bijgehouden en toen ik die mee nam naar de dokter, moest hij lachen en vertelde dat dat niet meer gedaan werd...... ik lees oversl nog van wel...... Nou succes he!
x

Ik heb gister heel lang gepraat met mijn vriend. We willen echt heel graag een 2de kindje, dat is niet veranderd. We willen alleen stoppen met de onderzoeken in het ziekenhuis. Ik zat daar al langer over te denken en heb het er dus gister met hem over gehad. We zijn allebei van menig dat we er teveel meebezig zijn, doordat we steeds naar het ziekenhuis moeten. We geven het 6mnd hooguit, als we dan nog niet zwanger zijn gaan we weer naar het ziekenhuis. Ik denk zelf echt dat het beter is, maar vind het ook wel erg eng allemaal. Het ziekenhuis gaf mij toch ook wel een stukje zekerheid. We gaan gewoon verder met proberen. Bij mijn 1ste zwangerschap lukte het ook zonder de medicatie en de onderzoeken.
Ik zal dus ook niet meer zo heel veel op het forum te vinden zijn. Na ruim een jaar proberen neem ik ff afstand, hopelijk werkt het.

Mijn  NOD is 10jan, ik laat jullie in ieder geval weten hoe of wat. Ik zal ook zeker af en toe nog ff lezen en misschien wel een stukje schrijven.

Liefs xxx

he hallo allemaal,

He ietske81: Dus geen drie keer per dag he.. ik ben geen konijntje  ik had gelezen wanneer je et drie keer op een dag doet.. dan zijn er bijna geen levende spermacellen meer.. en idd. om de dag klinkt beter, dan kunnen de zaadjes even op krachten komen...
he en met dat temperaturen hoef je niet meer mee bij de huisarts te komen???
waarom niet? niet effectief? en nu? wanneer je langer dan een jaar bezig bent mag je gelijk voor onderzoeken?

he claudine: wat naar dat je cyclus steeds langer word  en inderdaad steeds een tegenvaller he. elke jkeer denk ik nu zal et wel goed gegaan zijn. maar helaas tot nu toe.

zeg, alle bijtjes
puk

Hoi Dames,
daar ben ik weer ff tjes, nog steeds geen RD's te bekennen zit al op dag 32. Heb thuis ook geen test meer ga na werktijd eentje halen en dan ga ik morgen testen denk ik, word een beetje zenuwachtig hoor nu ppfff. Normaal had ik een cyclus van 28/29 dagen het ging heel netjes tot vorige maand ineens naar 25 en nu al weer op 32 snap er niets meer van.
Heb sinds eergister avond zere borsten, dus misschien is het toch voor de ongie en de steken in mijn onderbuik die heb ik nog steeds.

Sientje: sterkte meid, is echt balen hoor misselijkheid, bij mijn eerste heb ik er 3 maanden lang last van gehad, er komt niets uit alleen de hele dag door misselijk blegfhh gewoon
Patrica: heel veel succes joh, soms is het beter om er niet te veel aan te denken, (haha hoor wie het zegt) het is moeilijk en elke maand weer een teleurstelling als de Rd's er zijn maar   geduld is een schone zaak.

Sylvia hoe is het met je meid? Gaat alles ok

Ogh ja onze nieuwe woning bevalt heel erg, eerste dagen kon ik niet slapen maar nu gaat het beter. Hoop nu op wat rustige dagen, de afgelopen weken was het zo druk dat ik nu gewoon ziek rondloop.
Gelukkig morgen is het weekend kan ik even bijtanken :):):):)

Terug
Bovenaan