GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL ! DAT WE ALLEMAAL IN 2008 EEN BABY MOGEN KRIJGEN OF ZWANGER MOGEN RAKEN !!!!!
Allemaal een leuk oud en nieuw gehad ? Mijn man en ik hebben het lekker rustig gevierd met heel veel lekkers op tafel en buiten schitterend vuurwerk: dankzij de buren. Het was erg gezellig en we hebben erop getoast dat we de volgende oud en nieuw zwanger doorbrengen.
Hey Patricia: Wat fijn dat je een positieve ovu-test hebt ! Het zal een vuurwerk zijn geweest he met oud & nieuw ? . Ik ga heeeel erg hard voor je duimen dat het raak is deze keer.
Sientje: Wat heerlijk om te lezen dat het tot nu toe goed gaat. Heb een klein feestje voor je gebouwd hiero afgelopen weekend.
Claudine: Och meid wat shit. Hoe gaat het nu met je ?
Alweer op naar ronde 7. Hoop inderdaad dat dit magische getal je heel veel geluk gaat brengen !! Veel sterkte.
Hunnybun: Ook al geen goed nieuws bij jou. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je even wat afstand wilt nemen van het forum. Je voelt zelf het beste wat wel of niet goed voor je is. Zal je wel gaan missen ! Heel veel sterkte meid !!!
Ietske: heel veel succes met de ovu-testen !
Ik open ook twee sites waarvan ik op een kan terug lezen en op de ander mijn verhaaltje kan typen.
Hoe gaat het met de rest van de meiden ?
Mijn man heeft zojuist zijn sperma voor de tweede keer naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek. Volgende week donderdag krijgen we dan de uitslag hiervan en van mijn baarmoederonderzoek van afgelopen vrijdag. Verder zijn we heel erg benieuwd naar de echo.
Twee dagen geleden alweer de eerste voortekenen gekregen van de menstruatie. Vandaag of morgen zal die wel doorzetten. Ondanks dat we weten dat we niet vanzelf zwanger kunnen raken, toch weer een grote teleurstelling deze keer. We hadden toch goed geklust: voor stel dat.....we hadden toch hoop. Het verdriet is er evenzeer, maar oke nu wel wat anders dan anders, omdat we over een week beginnen aan de onderzoeken en dat stelt ons ook weer een beetje gerust: er wordt na gekeken. Het geeft ons een geruster gevoel. Iedere maand wordt je toch meer hopelozer en stonden we stil. Nu wordt er actie ondernomen en das wel prettig.
Maar deze maand heeft het intense verdriet wel plaats gemaakt voor angst. Ik ben nu zooo bang dat er iets niet oke is bij mij. Maar ja, nog een week.......
Gelukkig is de tijd tot nu toe omgevlogen zo met die feestdagen. Hopelijk vliegt de eerste week van het nieuwe jaar ook zo voorbij. Spannend !!!
Heel veel groetjes en liefs aan jullie allemaal !!!
Silvia