Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL ! DAT WE ALLEMAAL IN 2008 EEN BABY MOGEN KRIJGEN OF ZWANGER MOGEN RAKEN !!!!!

Allemaal een leuk oud en nieuw gehad ? Mijn man en ik hebben het lekker rustig gevierd met heel veel lekkers op tafel en buiten schitterend vuurwerk: dankzij de buren. Het was erg gezellig en we hebben erop getoast dat we de volgende oud en nieuw zwanger doorbrengen.

Hey Patricia: Wat fijn dat je een positieve ovu-test hebt ! Het zal een vuurwerk zijn geweest he met oud & nieuw ? . Ik ga heeeel erg hard voor je duimen dat het raak is deze keer.

Sientje: Wat heerlijk om te lezen dat het tot nu toe goed gaat. Heb een klein feestje voor je gebouwd hiero afgelopen weekend.

Claudine: Och meid wat shit. Hoe gaat het nu met je ?
Alweer op naar ronde 7. Hoop inderdaad dat dit magische getal je heel veel geluk gaat brengen !! Veel sterkte.

Hunnybun: Ook al geen goed nieuws bij jou. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je even wat afstand wilt nemen van het forum. Je voelt zelf het beste wat wel of niet goed voor je is. Zal je wel gaan missen ! Heel veel sterkte meid !!!

Ietske: heel veel succes met de ovu-testen !
Ik open ook twee sites waarvan ik op een kan terug lezen en op de ander mijn verhaaltje kan typen.

Hoe gaat het met de rest van de meiden ?

Mijn man heeft zojuist zijn sperma voor de tweede keer naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek. Volgende week donderdag krijgen we dan de uitslag hiervan en van mijn baarmoederonderzoek van afgelopen vrijdag. Verder zijn we heel erg benieuwd naar de echo.
Twee dagen geleden alweer de eerste voortekenen gekregen van de menstruatie. Vandaag of morgen zal die wel doorzetten. Ondanks dat we weten dat we niet vanzelf zwanger kunnen raken, toch weer een grote teleurstelling deze keer. We hadden toch goed geklust: voor stel dat.....we hadden toch hoop. Het verdriet is er evenzeer, maar oke nu wel wat anders dan anders, omdat we over  een week beginnen aan de onderzoeken en dat stelt ons ook weer een beetje gerust: er wordt na gekeken. Het geeft ons een geruster gevoel. Iedere maand wordt je toch meer hopelozer en stonden we stil. Nu wordt er actie ondernomen en das wel prettig.
Maar deze maand heeft het intense verdriet wel plaats gemaakt voor angst. Ik ben nu zooo bang dat er iets niet oke is bij mij. Maar ja, nog een week.......
Gelukkig is de tijd tot nu toe omgevlogen zo met die feestdagen. Hopelijk vliegt de eerste week van het nieuwe jaar ook zo voorbij. Spannend !!!

Heel veel groetjes en liefs aan jullie allemaal !!!

Silvia

Hallo meiden,

ik zou graag met jullie mee kletsen, als t mag!
IK zal me even voorstellen ik ben Iris en 23 jaar oud mijn mannetje en ik zijn juni 2006 gestopt met de pil, omdat we graag zwanger wilden worden,
Natuurlijk waren we er niet vanuit gegaan dat het binnen 1 of 2 maanden raak zou zijn, maar toch begint t elke maand zuurder en zuurder te worden als je weer ongi wordt,
Uiteindelijk zijn we mei 2007 zwanger geraakt, net vlak voor onze afspraak in t ziekenhuis voor onderzoekjes..

helemaal blij en wetende dat we dus toch zwanger konden raken, gingen we met 8,5 week voor een echo, die helaas verdrietig nieuws had, een missed arbortion..
oftewel een leeg vruchtzakje van ong, 5 weken oud!! het was dus al 3,5 week geleden mis gegaan maar had daar niks van gevoeld, voelde me nog steeds zo zwanger als daarvoor!
maar goed omdat ik me niet langer zwanger wilde voelen terwijl er geen kindje in mij groeide, en t in principe al 3 weken de tijd had gehad om los te komen, koos ik voor een curretage..

dat viel in principe erg mee, maar mijn cyclus was er helemaal door van slag,
mijn 1e ongi erna kwam na 32 dagen, dus netjes ten opzichte van mijn cyclus van 28 daarvoor, maar toen begon t
werd om de 10 a 12 dagen ongesteld dat duurde dan ruim een week, en na 10 daagjes ongeveer "schoon" te zijn werd ik t weer, helemaal gek werd ik er van,
want dus wtende dat je dan ook geen kans hebt op een nieuwe zwangerschap, nu heb ik gelukkig een cyclus van 29,28,28 en wacht nu op mijn volgende ongi,van 28 dagen uitgegaan had ik 31 dec de duivels mogen verwelkomen, maar deze zijn er nog steeds niet, ben dus inmiddels 2 dagen overtijd, en wacht in spanning af..

nou meiden, ik wens ons een gelukkig en hopelijk zwanger 2008 toe!!
Veel liefs Iris

Hoi allemaal! De beste wensen natuurlijk!!
Welkom iris! Leuk dat je mee komyt kletsen! Ik begin het nu eindelijk een beetje door te krijgen hoe alles werkt hier! Enneh hoop voor ja dat het snel goedkomt! Zo is het ook niets als je niet weet wanneer het komt toch?
En sylvia, hoop voor jou dat de uitlag positief zal zijn! Zal voor je duimen! Ik heb zelf ook het idee dat het bij ons niet vanzelf zal gaan. Ookomdat het sperma van mijn virned niet goed is! Wij krijgen ook eind deze week de uitslag!
Sientje: Ik snap er niets meer van, dat stomme ei komt niet regelmatig! De vorige keer in oktober en november deed ik ovulatietesten en toen bleek mijn ei 3 weken na mijn rd's te komen. Nu dacht ik zondag laat ik toch alvast een test doen... niets op te zien dus. Maandag had ik er geen tijd voor vanwege oud en nieuw en gisteravond dacht ik doe toch maar effe. Het was gister precies 2 weken na de rd's en wat denk je 2 dikke strepen,,, dus mijn ei kwam eraan! Alleen 1 probleem, we waren net thuis vanuit het cafe,,, en mijn vriend was best dronken dus dat ging niet zo soepel gisteravond.... denk dus dat deze maand helaas voorbij is......
Voel jij je al zwanger?

Heei meiden,

allemaal een geweldig 2008, en hopelijk een zwanger 2008!
Ik heb al een poos niet meer reageerd, ik had weinig tijd, maar heb wel elke keer meegelezen. Inmiddels ben ik weer ongesteld geworden. ik begin mijn   moed een beetje te verliezen, en dat voelt heel vervelend, maar waarschijnlijk hoef ik jullie dat niet uit te leggen. zou je et ook te vaak kunnen doen? ik las dat bij drie keer op een dag er bijna geen levende zaadjes meer bij zijn, maar kom op zeg.. drie keer per dag.
Wat als je in de vruchtbare periode et gewoon elke dag doet.. wat denken/doen jullie..

aapje?? waar ben je? Jij had ook ongesteld moeten worden, maar jji hebt ook al lang niet meer geschreven. ik hoop et zo voor je en voor jullie allemaal.

liefs puk

Hoi meiden

Allereerst een heeeeeeel gelukkig 2008, en ik hoop voor iedereen een zwanger 2008.
Dat iedereen zn wensen uit mogen komen, en ik denk dat dat bij iedereen hier is om zwanger te worden.

Nou ik ga zeker wel minder typen maar helemaal verdwijnen kan ik niet hoor.
Ik zou het veelste veel gaan missen, maar een beetje minder kan geen kwaad.

Ben erg verdrietig geweest een paar dagen lang, een leuke oud en nieuw heb ik niet gehad, ook waren we allebij zo moe van al het klussen in huis dat we al om kwart over 1 op bed lagen, en ook gelijk sliepen. Maar nu gaat het weer, en ik ga er weer positief tegen aan.
Ik heb altijd gezegd dat ik voor mn 30ste een kindje wilde hebben, Nou word ik volgende maand 29 en heb dus nu weer 4 maanden de tijd om het te redden voor mn 30ste, Ik ga er maar voor, beetje positieve gedachten kunnen geen kwaad. En als ik nu weer 4 maanden verder zou zijn dan ben ik 8 maanden bezig, Hoop dat het dan wel een keer gelukt is, zo niet , dan misschien maar eens een keer naar de ha.
maar zover is het nog niet.

Nu had ik even een vraagje waarom ik nu eigenlijk ook typ,
Ik was vroeger altijd super ongi voor dat ik aan de pil ging, Maar nu ik met de pil gestopt ben, ben ik het maar 2 a 3 dagen, Ik vind het zo kort, Kan je dan wel helemaal schoon worden van binnen.
Daar wil ik eigenlijk wat duidelijkheid over.
Hoe is dat bij jullie.

Syl spannende tijden komen er aan he,   ik zal heel erg duimen voor jullie, en hoop dat de uitslag goed is,

Verder weet ik ef niet meer wie wat schreef.
Ik wens gewoon iedereen weer succes, en veel klussen allemaal.

Oja, iets met futterymamma ofzo(sorry weet je naam ef niet meer), spannend voor je dat je al 2 dagen overtijd bent,
Wanneer ga je testen.

Groetjes hunnybun, die zeker wel leest maar niet meer zoveel gaat typen.
jullie horen me

Hoi hoi,

Sylvia, hoe heb je het eigenlijk ervaren dat baarmoederonderzoek? Was het alleen een echo, of ook met contrastvloeistof? Hoe is je man eronder?

Iris, welkom! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad joh! Zelf heb ik in september en november een vroege miskraam gehad met ongeveer 5 weken. Zo aan je ander berichtje te lezen ben je nu weer zwanger! Gefeliciteerd!!!! Hoe voel je je? Al kwaaltjes? Ik hoop dat je veel plezier hebt hierzo!

Ietske, jeetje, ook spannend, jullie krijgen deze week de uitslag? Van welk onderzoek?
Wanneer? (Jeetje, hoop vragen zo achter elkaar...) Opzich is het wel goed toch 2 weken na je rd ´s je ei! Misschien is je cyclus nu op orde!

Puk, wat balen meid dat je ongi bent geworden! Over hoevaak je het in je vruchtbare periode doet, wij niet elke dag, maar 1x per ongeveer 1,5 dag.

Hunnybun, wat goed van je dat je er weer zo positief tegenaan gaat! Hoe is het nu met je? Wel gezellig dat je nog blijft meelezen! En ik hoop dat 2008 een zeer vruchtbaar jaar wordt! Ik kan geen antwoord geven op je vraag, want ik ben al heel lang niet meer aan de pil, en altijd goed ongi...

Hier gaat het goed. Gisterochtend was ik behoorlijjk misselijk, heb eerst even een uurjte op m ´n werk stilgezeten... Raar, dat je zo blij kan zijn met dat je je zo beroerd voelt! Nog 1,5 dag en dan ben ik alweer 6 weken. Heb verder gelezen op het forum en het kan zo zijn dat je van je tweede minder misselijk bent dan van je eerste. Hopelijk heb ik dat ook, maar ja, anders niets aan te doen. Ga zo even googelen voor dat middeltje van vsm tegen misselijkheid. Met m ´n zoontje wist ik niet dat dat bestond.   Toen was ik echt beroerd, de halve dag hadden ze ook niets aan me op het werk. Wist ik veel dat dat soort dingen op in de drogist te verkrijgen waren....

Meiden, een hele fijne dag en tot gauw!

Groetjes Sientje

Ow, wacht, ik ga weer eens even de banner eronder plakken...

Damesssssssss
allemaal de BEste Wensen een goed, gezond en zwanger 2008 toegewenst.

Ben nu op mijn werk heb a.s. maandag weer internet thuis dan kan ik volop weer meedoen met jullieeeeeeeeeee

Alle zwangeren gefeliciteerd, en de dames die ongesteld zijn geworden heel erg jammer, maar  ooit zullen de RD's 9 maanden lang uitblijven :)

Mijn NOD was 31 dec. Heb op 1 jan. een test gedaan hij was negatief, nu zit ik al op dag 31 maar nog steeds geen RD's voel ook niets
Alleen af en toe heftige steken in mijn onderbuik, dus ik weet het niet hoor, we wachten geduldig af.......................

Hallo iedereen,

Ten eerste wil ik iedereen een gelukkig en zwanger 2008 toewensen.

Balen voor iedereen die ongi is geworden joh. Zelf zit ik nog steeds te wachten. Had 31 dec mijn nod maar de rd's zijn er nog niet. Als ik zaterdag nog niet ongi ben haal ik een test en doe ik hem zondag. Maar als mijn gevoel  mij niet bedriegd, dan heb ik het idee dat ik wel zwanger ben deze keer. heb dezelfde symptonen als bij me eerste zwangerschap. maarja afwachten maar. laat het jullie zo snel mogelijk weten.

Groetjes Claudia

Terug
Bovenaan