heej meiden
Hier ben ik weer, heb 5 dagen geen internet gehad en de monteurs zijn net weg en hij doet het weer.
Nou moet ik wel met slecht nieuws komen, want ik ben zo giga ongi geworden na een week zwanger te zijn geweest. Ben het vruchtje dus kwijt
Voelde het helemaal niet aankomen, ben zelfs al veel misselijk geweest.
Gister besloten om het aan mn vader te vertellen en toen ik na veel vreugde thuis kwam en naar de wc ging had ik bloed in mn onderbroek.
En het is niet meer weg gegaan ook, echt giga veel bloed.
Geen buikpijn ofzo. Ja buikgriep, aan de diaree en steken, dus dat kan er ook nog wel bij.
Nou ben zo intens verdrietig, kan alleen maar huilen.
Carina heb je nog een tip voor me, hoe ik het kan verwerken.
En wat moet ik nu doen, moet ik hier nog mee naar de dokter of gewoon als het bloed weg is is alles weer goed.
Ik weet het echt wat ik moet doen.
sorry heb even geen zin om op andere berichtjes te reageren.
geloof wel dat jessica zwanger is he, nou gefeliciteerd,
Jullie horen me wel weer
liefs hunnybun
Hier ben ik weer, heb 5 dagen geen internet gehad en de monteurs zijn net weg en hij doet het weer.
Nou moet ik wel met slecht nieuws komen, want ik ben zo giga ongi geworden na een week zwanger te zijn geweest. Ben het vruchtje dus kwijt
Voelde het helemaal niet aankomen, ben zelfs al veel misselijk geweest.
Gister besloten om het aan mn vader te vertellen en toen ik na veel vreugde thuis kwam en naar de wc ging had ik bloed in mn onderbroek.
En het is niet meer weg gegaan ook, echt giga veel bloed.
Geen buikpijn ofzo. Ja buikgriep, aan de diaree en steken, dus dat kan er ook nog wel bij.
Nou ben zo intens verdrietig, kan alleen maar huilen.
Carina heb je nog een tip voor me, hoe ik het kan verwerken.
En wat moet ik nu doen, moet ik hier nog mee naar de dokter of gewoon als het bloed weg is is alles weer goed.
Ik weet het echt wat ik moet doen.
sorry heb even geen zin om op andere berichtjes te reageren.
geloof wel dat jessica zwanger is he, nou gefeliciteerd,
Jullie horen me wel weer
liefs hunnybun