Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

heej meiden
Hier ben ik weer, heb 5 dagen geen internet gehad en de monteurs zijn net weg en hij doet het weer.
Nou moet ik wel met slecht nieuws komen, want ik ben zo giga ongi geworden na een week zwanger te zijn geweest. Ben het vruchtje dus kwijt
Voelde het helemaal niet aankomen, ben zelfs al veel misselijk geweest.
Gister besloten om het aan mn vader te vertellen en toen ik na veel vreugde thuis kwam en naar de wc ging had ik bloed in mn onderbroek.
En het is niet meer weg gegaan ook, echt giga  veel bloed.
Geen buikpijn ofzo. Ja buikgriep, aan de diaree en steken, dus dat kan er ook nog wel bij.
Nou ben zo intens verdrietig, kan alleen maar huilen.
Carina heb je nog een tip voor me, hoe ik het kan verwerken.
En wat moet ik nu doen, moet ik hier nog mee naar de dokter of gewoon als het bloed weg is is alles weer goed.
Ik weet het echt wat ik moet doen.
sorry heb even geen zin om op andere berichtjes te reageren.

geloof wel dat jessica zwanger is he, nou gefeliciteerd,

Jullie horen me wel weer
liefs hunnybun

agosss hunny!
ik weet maar al te goed hoe je je voelt...
de manier van verwerken is bij iedereen anders. ik heb er vooral veel over gepraat.
en probeer het te relativeren...

je hoeft niet perse naar de huisarts, maar als je echt veel buikpijn hebt, koorts krijgt of lange tijd veel bloedverlies hebt, dan is het wel aan te raden naar de huisarts te gaan.

voor mij is het vandaag een vreemde dag. vandaag was de dag dat ik uitgerekend was van ons eerste gupje. ik had gedacht deze dag erg verdrietig te zijn, maar het valt me mee.

ook vind ik het vreemd dat ik nog steeds die positieve test had maandag. ik had zo verwacht dat de hormonen al wel uit mijn lichaam waren. maar goed.. ik test gewoon volgende week weer!

sterkte hunny en als je nog iets wilt weten, of gewoon ff je hart wilt luchten.. moet je dat zeker doen! en dat mag natuurlijk ook hier!
dikke knuffel!

Carina

ha lieve meiden

het gaat al weer beter als vanmorgen,
De huilbuien heb ik aardig onder controle, moet ook zeggen dat ik het allemaal wel aardig onder ogen kan komen dat het gebeurt.
Het vruchtjes was ws niet "gezond" genoeg, en het is dus vast niet voor niks afgestoten door mn lichaam
Dit neemt niet weg dat ik niet meer verdrietig ben hoor, want ik heb me nog nooit zo klote gevoelt, maar mn gevoel zegt me op de een of andere manier dat ik nu weer snel zwanger bent en dat het dan wel goed gaat,
Nouja dat kan ik natuurlijk alleen maar hopen maar die positieve gedachten doen me wel goed,
Ook heeft iemand me wel eens voorspeld dat ie me in 2008 met een kindje heeft gezien, en de maand dat ie dacht dat ik zwanger zou worden niet deze keer was.
Ja je moet er niet vanuit gaan als iemand dat zegt maar ik vind het wel een soort fijne gedachten om me aan vast te houden, Ik weet trouwens niet welke maand hij wel denkt dat ik zwanger word, maar dat wil ik ook niet weten.

Achja, meer op het moment als wachten kan ik niet, en dan weer hard aan de klus,
Er komen wat rustigere tijden aan, dus weer tijd om te klussen.
Carina, hoelang duurt het gemiddeld voor het zwangerschapshormoon uit je lichaam is,
De dokter zei dat ik over 2 weken moest testen en als die nog positief is dat ik dan een echo krijg om te kijken of ik wel schoon ben van binnen of dat er eventueel toch nog wat leven zit, waar ik helemaal niet meer van uit gaat. Of ik moest bellen als ik koorts of buikpijn krijg.
Hoop helemaal dat dat hormoon snel uit mn lichaam is en dat ik weer mn eisprong gaat voelen voor de gezellige en liefdevolle klusdagen.

Nou nog even over ons huisje, het is heel moooi geworden, nog lang niet af maar de slaapkamer en de woonkamer/keuken wel. Dus we kunnen wonen.

Nou ik ga lekker slapen want dat is niet gelukt vanacht.
Ben echt moe.
liefs hunnybun

Hoi carina,
Het moet inderdaad wel een gekke dat zijn als je gaat bedenken dat je vandaag uitgerekend was.
Heb je al wat duidelijkheid over waarom bij jou het vruchtje niet blijft zitten,
Heb je al onderzoeken of uitslagen.

Nou ik vind dat het wel veel indruk maakt op je lichaam en leven als het fout gaat.
Wat je van superblij ineens intens verdrietig kan zijn zeg.
Oneerlijke wereld he.
Hopen op beter voor ons en iedereen,
Heb jij het trouwens veel mensen verteld dat je mk gehad heb.
liefs hunnybun

hoi hunny....

ben blij dat je het ook een beetje kunt relativeren...
het blijft niet leuk, en erg verdrietig, maar het feit dat je zwnger kunt worden is in ieder geval bewezen.
wij hebben 21 februari een afspraak met de gyn. dan gaan we kijken wat ze voor ons kunnen doen. waarschijnlijk bloedtesten en ze zullen wel een echo maken denk ik.

wat betreft de hormonen in je lichaam.. bij mij was het de eerste keer na het bloeden gelijk een negatieve test. dus ik dacht dat dat nu de 2de keer ook wel zo zou zijn. maar maandag had ik een vette 2de streep staan. dat was anderhalve week na de miskraam.
ja snapt dat ik daar een beetje onzeker over ben geworden.
ik test na het weekend weer, en als het dan nog positief is, bel ik de huisarts.

ik heb wel sterk het gevoel dat het niet helemaal leeg is daar vanbinnen. niet dat ik denk dat er nog leven in zit, maar ik heb niet dat lege gevoel van de vorige keer. toen voelde ik me ook gelijk niet meer zwanger en erg leeg... nu voelt het nog steeds vol.
gek he!

ik ben benieuwd of bij jou de hormonen wel gelijk uit je lichaam zijn... is toch fijner hoor.. dan kun je verder!

ik kan niet wachten totdat ons huis ook zover klaar is... wij zijn daar nog lang niet!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan