Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Voor Hunnybun:

Hey hunnybun, ik opende de topic om mijn berichtje van het ziekenhuis bezoek te schrijven en toen zag ik jouw bericht. Mijn mond viel open en ik was even helemaal stil en zei zachtjes: och goschie....och nee..
Wat vind ik dit erg !!! Vanaf de tijd dat ik dit forum bezoek leerde ik jou kennen en via dit forum hebben we toch alweer een aantal maanden contact en leef je met elkaar mee: ergens ontstaat er dan een soort band.
Dit nieuws grijpt me dan ook erg aan. Ik wou dat ik iets voor je kon doen.
Doe je ogen maar even dicht en beeld je in dat ik je een hele hele hele  dikke knuffel geef.
Het zonnetje dat buiten schijnt en de eerste bloemetjes die uit komen zijn van mij voor mij.
Lieve Hunybun ik wens je heel erg veel sterkte en ook voor je man. Het is inderdaad misschien ene schrale troost dat het vruchtje niet goed was en dat zwanger worden bij jullie dus lukt. Maar dat neemt niet weg dat je verdrietig bent en dat het heel veel pijn zal doen en daarmee kan je helaas niemand helpen: een rouwproces moet je zelf doorlopen. Maar praten helpt inderdaad en stop je tranen niet weg, das alles wat ik je kan adviseren vanaf deze kant.
Je weet me te vinden hier en als je graag wilt mailen, dan hoor ik het wel: dan geef ik je mijn mailadres.

Liefs en heel veel sterkte !!!

Silvia

Hallo Iedereen,

Nog in een soort shock van het berichtje van Hunnybun mail ik jullie toch even hoe het in het ziekenhuis is gegaan.
De onderzoekswaarde van mijn man en mij waren goed om aan de slag te kunnen met IUI. Echter gezien het feit dat ik een blindedarmonsteking en operatie heb gehad en een minimaal verhoogde glamydiawaarde krijg ik een kijkoperatie. Deze is zodra is ongesteld ben geworden en zal dan begin maart plaatsvinden. De arts verwacht niet dat ik verklevingen zal hebben daar de waarde minimaal verhoogd is, maar toch just in case.
Als dan alles goed is kunnen we   de cyclus daarna beginnen met de IUI. Ik hoef verder geen medicijnen of niks te gebruiken de eerste bandelingen. Misschien wel later als het dan nog niet is gelukt wat hormoonspuiten om het zaakje te stimuleren.
Dus we hopen nu op een goede uitslag over een week of 4. Daarna mogen we zelf bepalen wanneer we willen beginnen met de IUI. Ondanks dat poging 1 dan een kerstkindje zal worden gaan we er toch meteen voor: we zijn blij ALS we een kindje krijgen en dan maakt de datum niks meer uit.......!!!! En het is toch ook wel gezellig een kindje krijgen met kerst en jarig te zijn in de feestmaand.
Dan vieren we gewoon verjaardag en Sinterklaas en kerst en uitbundig Pasen; hahaha.

Ik heb nu niet heel veel tijd, dus ik reageer later op jullie berichtjes.

Gr. Silvia

Hoi syl

Oohh wat een lief berichtje, daar zijn mijn tranen niet tegen bestand hoor.
En ja je we kennen elkaar al weer een tijdje via hier en dat schept zeker een band,
Je berichtje doe me echt heel veel goed.

Zo stom he, dat sommige dingen bij mensen niet gewoon goed kunnen gaan,
soms zijn de dingen heel oneerlijk, en nu moet ik ook eigenlijk niet klagen want het kan nog veeel erger allemaal maar als ik nu even aan ons en de andere denk is het gewoon niet helemaal eerlijk.
Ik hoop daarom zo dat we aan het einde van het jaar, met de andere natuurlijk een heel mooi kerstkindje in onze armen kunnen nemen,

Ik ga ook zo voor jullie duimen met de eerste poging, met IUI, en dat dat dan heel goed gaat lukken, Het zou wel mooi zijn als je verder zonder verdere heftige medicijnen of hormonen dit kan doorstaan,
Hou me op de hoogte, en ik ga heel eerlijk zo eerst eens even google-en want ik weet niet eens echt wat die behandeling inhoud, Je hebt zoveel soorten tegenwoordig.

Nou heb ik vandaag nog contact gehad met de dokter, omdat mijn bloedingen eigenlijk na anderhalve dag ineens weg waren, geen spoortje bloed meer, En dat vond ik zo raar want ik had verwacht dat ik gewoon een menstruatie zou hebben,
Nou moet ik het weekend afwachten en als ik dan nog geen bloedverlies heb moet ik maandag langs komen om te kijken of ik dus wel schoon genoeg ben of eventueel nog zwanger zou zijn, De dokter zei dat het een innesteling zou kunnen zijn alleen daar verlies je niet zoveel bloed bij, maar hij vond anderhalve dag ook wel kort om helemaal leeg te zijn zeg maar.
Dus er is nog een heeeeeeeeeel klein sprankeltje hoop dat het vruchtje nog zit waar het moet zitten.
DAn krijg ik zeg maar een echo als ik nog een positieve zwangerschapstest heb.
De dokter was zo lief en begrijpvol, dat doet je wel goed hoor.

Dus even afwachten nog dit weekend, en dan hoop ik meer te weten na het weekend,
Ga wel nog zelf een test doen denk zondag want het zou natuurlijk al kunnen dat het hormoon al uit mn lichaam is.

Nou meis, ik wens jou ook heel veel sterkte, en ik vind het fijn om met je te typen.
Ik hoop aan het eind van het jaar dat we bij elkaar op kraamvisite kunnen komen.

dikke knuf van mij

hoi carina,
Hoe gaat het met je.
Is je gevoel al anders of heb je nog steeds wel een soort zwanger gevoel.
Gek iedee he, dat het nog vanalles in je baarmoeder kan zitten.

Nou zoals je misschien hierboven al leesde was mijn bloeding vrij kort en moet ik maandag naar de dokter, doe zelf dan nog wel even een test of ik misschien al helemaal geen hormonen meer heb, maar ik denk dat ik zowiezo wel voor een echo moet voor mn baarmoeder om te kijken of het leeg is zeg maar.

21 feb voor jullie eerste afspraak schiet ook al weer op he, Spannend voor jullie,
Ben erg benieuwd wat je uitslagen worden.

Wanneer hopen jullie klaar te zijn met verbouwen,
Wij zijn ook nog niet klaar hoor, maar we kunnen goed wonen zo.
Tis wel allemaal heel leuk.

Nou we schrijven weer
liefs hunny

08.02 : Filiz, 27 jaar, 5e ronde 2e kindje, uitgegaan van 29 dagen
09.02    
Jessie, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
10.02
11.02
12.02
13.02
14.02
15.02
16.02
17.02 Filiz jarigggggggggggg
18.02
19.02
20.02
21.02 Carina afspraak gyn 16:40
22.02
23.02
24.02 Carina, vanaf 01-2007 aan het proberen, als alles snel op gang komt nu nod???
25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02
01.03
02.03
03.03
04.03
05.03
06.03
07.03 Filiz, hier ben ik danweer 28 jaar hihihih, 2e kindje, 6e ronde
08.03
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03

En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend ??????????
Ietske: ?????????????
Hunnybun:?????????
Jessica:????????

hoi hoi

@ filiz.. balen meid, maar eigenlijk wist je het al een beetje toch?
komende ronde weer lekker je mannetje bespringen!...

@ hunny...
ook al zo'n rare bloeding. ik ben erg benieuwd of er nog hormonen in je lijf zitten..
en ben erg benieuwd wat de huisarts ervn vindt.

@ sylvia...
lijkt me een fijn idee dat je zo geod onderzocht wordt. weet je in ieder geval dat je er alles aan hebt gedaan. ik hoop voor je dat het wel meevalt met de verklevingen.
en een kerstbaby is super toch!!!!
ik teken er ook voor hoor!

bij mij is gisterochtend weer wat bloedverlies gekomen. niet veel, maar steeds bij het afvegen weer kloddertjes. ik snap er nu echt niks meer van.
het blijft een vol gevoel daar beneden. ook heb ik 's avonds een mega opgezette buik.
allemaal dingen die ik herinner van mijn eerste zwangerschap. straks doe ik een test om te kijken hoe het met de hormonen zit. als er morgen nog steeds bloeverlies is, bel ik de huisarts, want dan ben ik bang dat re toch nog iets zit.

de verbouwing verloopt gestaag. een vriend van mijn mannetje is het hele weekend bij ons geweest om de elektriciteit aan te leggen. en 2 vrienden van mij hebben de plafond geraggeld. komende week komt het gips en kunnen we wandjes gaan dichtmaken. dus we schieten al aardig op.
over 2 weken wordt de tegelvloer gelegd, en weer 2 weken daarna komt de nieuwe keuken.
je snapt dat we het erg druk hebben om alles op tijd klaar te hebben voor die 2 dingen...

groetjes en tot snel!
Carina

Terug
Bovenaan