Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

heeej aapje
jeetje wat een verhaal he,
En ja het voelt toch wel heel oneerlijk he, dat iedereen maar zwanger raakt.

Ik ben tegelijk met mijn zusje gestopt met de pil, Dat ging eigenlijk heel toevallig, dat we in dezelfde maand stopte, Zij was de eerste ronde gelijk zwanger, echt heel gaaf.
En ik zal naar mn eigen zusje nooit jaloerse gevoelens hebben.
Zij vind het bijna nog erger als ik dat het bij mij nog niet gelukt is, en die miskraam sloeg helemaal in als een bom bij haar,
Wat betreft jou zus, het is misschien wel aardig dat ze jou de kans geeft om als oudste de eerste te zijn, maarja het gaat nou eenmaal niet zoals we allemaal wel zouden willen, En ik vind/denk als jou zus wil stoppen met de pil moet ze dat doen, want wie weet is ze er ook wel veeel langer mee bezig.
Bij ons hadden ze het ook als eerste van mij verwacht, en het had ook zo kunnen zijn, maar het is niet zo dus daar doen we niks meer aan.
Maar ik snap ook wel dat als jou zus de maand mei aan geeft als datum dat je dan extra belast word met het zwanger worden.
Ga gewoon verder hoe je bezig was, goed klussen en alles wat er bij hoort, dan komt het wel goed, dat weet ik zeker.

Ik hoop dat mijn verhaal goed over komt, want het is moeilijk om je gedachten onder woorden te brengen.

Veel succes aapje, en kop op,
onze tijd komt eraan.

Jeetje dit zei vanmiddag filiz nog tegen mij.
wat zijn we toch lief voor elkaar he.

knuffel van  hunnybun

hey meiden,
bedankt voor jullie reacties. Ik snap wel wat je bedoelt hunny. Voor hetzelfde geld duurt het bij mijn zus ook wat langer. Heb ik ook tegen haar gezegd. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat het straks bij haar lang duurt en ze het mij kwalijk gaat nemen. Ik had gewoon gewild dat ze gestopt was met de pil wanneer ze dat wilde, zonder mij daarin te betrekken. Ik voel me enigzins bezwaard nu ik dit weet, dat ze op mij wacht. Ik gun het haar ook van harte natuurlijk!
En wat betreft jaloezie, ik kan niet zeggen dat ik niet jaloers zou zijn als zij eerder zwanger zou zijn. Ik vind het echt knap van jou hunny dat je die gevoelens niet hebt!!
Ik baal ook tegelijkertijd dat ik die jaloezie wel heb maar goed, daar ga ik me maar niet al te druk om maken.
Ik ga inderdaad gewoon door zoals we bezig waren en dan moet het goed komen!
bedankt voor jullie lieve reacties!
liefs aapje

heej aapje
Het had inderdaad misschien ook wel beter geweest als je zus gewoon haar eigen gang was gegaan, maar als je ineens hoort dat ze zwanger is komt het ook weer zo hard aan denk ik.
Het blijft lastig he, als het om familie gaat.
En jaloers, zoals ik vanmiddag al beschreef heb ik het wel, maar niet bij mn zusje,
Ben gewoon zo blij voor hun, en ze leven elke maand zo mee met mij,
Met mn eisprong, en mn NOD.

En haar vriend, ( ik had het al eens opgeschreven) heeft een soort gave, Ja als je er niet in gelooft is het een stom verhaal misschien maar ik geloof er wel in, die heeft voor mij een zwangerschap in maart voorspeld, en hij zegt al anderhalf jaar ofzo, misschien wel langer, dat ik in 2008 een kindje krijgt.
Nu heeft maart 2 kansen, As donderdag mn NOD en dan over 2 weken weer een eisrpong waar een bevruchting uit kan onstaan zeg maar.
Het blijft spannend en wel grappig om te kijken of het uit komt.
Dus we zullen zien.
Voorlopig heb ik nu al wat last van ongi krampjes dus ga deze week van niks uit.
Al hoewel ik wel heel veel witverlies heb. OHHHHH wat moet je toch met die kwaaltjes.

Nou groetjes van mij

hoi meiden!

het ene moment is het hartstikke rustig, het andere moment heb ik een berg bij te lezen! hahaha
maandag is computeravond? lol

ik zou ook vreselijk jaloers zijn hoor.. mijn schoonzus is ook al een tijdje bezig voor de 2de (eigeniljk derde, doodgeboren kindje) stiekum hoop ik dat ik eerder ben. maar ja.. we zullen moeten afwachten.

@ appje, ik snap dat he tniet fijn is dat je zus je erin betrekt. aan de andere kant is het wel fijn dat ze neit ineens emt het gfoede nieuws komt dat ze zwanger is. nu weet je dat ze straks ook gaat proberen, en weet je dus dat dat nieuws ooit zal komen.

ik heb de laatste dagen veel last van slijm. vooral als ik een tijdje gewacht heb met naar de wc gaan.
verder voel of merk ik nog niet echt klachtjes ofzo. als mijn eisprong het weekend was dat ik dacht, dan is het innestelen al gebeurt, en zou ik vanaf zaterdag toch wat meer kunne merken. ik ben benieuwd. Mijn vriend zei dat ik erg sjaggo was de dagen voor mijn nod toen ik zwanger bleek. bij beide zwangerschappen. terwijl ik normaal als ik ongi word daar geen last van heb. dus hij zou me waarschuwen als dat weer gebeurt de komende week.. hahaha

@ sylvia hoe is het gegaan vandaag? weet eigenlijk niet of je gelijk naar huis mag vnadaag of niet, maar ben erg nieuwsgierig!

dikke knuffel voor jullie allemaal! mijn hoop op een 2008 kindje is er nog steeds!

Hallo Allemaal,

Bij deze laat ik ff weten hoe het gisteren is gegaan.
Gisterenmorgen moest ik al om 7.45 uur in het ziekenhuis zijn. Om 8.30 ging ik richting OK en een half uurtje later werd ik geopereerd. De operatie is goed verlopen, toen ik wakker werd hoorde ik twee mensen praten dat alles goed was gegaan en dat mijn bloeddruk perfect was. Dus toen er een man aan mijn bed kwam heb ik ff gevraagd of hij wist of alles goed was en hij vertelde dat de vloeistof er prima door heen ging en dat alles open was en verder was alles prima gegaan ( yippie !! IUI is dus mogelijk !!!!!). Ik was nog heel erg moe dus mocht nog ff blijven liggen voordat ik naar de afdeling ging. Een uur later kon ik alweer naar huis. Heb wel ff moeten huilen: vooraf was ik toch wel wat zenuwachtig en dat kwam er toen pas uit en ik baalde ook wel een beetje dat ik dit alles moet doormaken terwijl het eigenlijk niet nodig is........niet leuk naar mijn man toe, maar ja zo voelt het wel even: als zijn zaadjes oke waren geweest had ik dit allemaal niet hoeven mee te maken........maar ja....
Gisteren heb ik wel veel pijn gehad aan mijn schouders van het koolzuurgas dat ze tijdens de opeartie inspuiten, maar gelukkig had ik sterke pijnstillers meegekregen.
Nu is die pijn gelukkig weg, maar trekt het wondje bij mijn navel wat.....is ben echt een held met bloed en hechtingen....brrrrrr. Het opstaan en zitten gaat nog wat moeizaam, maar verder gaat het prima met me. In het ziekenhuis drukte ze me echt op het hart dat een weekje rust moet nemen dus dat doe ik dan ook maar: ik heb op werkgebied een super drukke tijd achter de rug dus een weekje rust is wel erg op zijn plaats nu.
Vanmiddag belt onze fertiliteitsarts met de uitslag en dan wordt ook een afspraak gemaakt voor over een weekje of 2: dan krijgen we de uitleg over de IUI.
Ik wil vragen of ze niet komend weekend al een eerste poging willen doen, maar dat zal wel niet. Vraag dan wel ff waarom want stel dat het zaad goed was geweest en bij mij wat was verkleefd en door die vloeistof open is gegaan en we daarna zouden klussen dan zou het ook raak kunnen zijn.......dus ja waarom geen poging IUI doen....
Als het niet, dan niet dat wachten we nog even.....begin april zouden we dan de eerste poging kunnen doen, maar misschien dat we het toch nog even een maandje uitstellen. Stel het zou de eerste keer meteen lukken dan is de uitrekendatum 25 dec. en dat vinden we voor het kindje toch minder leuk.  In ons geval mogen we blij zijn als we uberhaupt een eigen kindje kunnen krijgen en niet zeuren over een datum, maar toch...........nu we de luxe hebben om te kiezen.........

Zo ik ga nu weer even terug naar mijn bed; even plat en even rusten.
Ik reageer snel op al jullie berichtjes !!!

Liefs Sylvia

heeeeej syl
OOh wat fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan he.
Wat je toch allemaal niet moet doorstaan om een kleintje te krijgen he.

Het zou wel gaaf zijn he als ze dit weekend al je eerste behandeling willen doen.
Maar als ze dat nou niet willen doen, is er dan ook nog een hele kleine kans dat je vrijen op een natuurlijke manier zwanger zou kunnen worden.
Er hoef maar 1 zaadje de sterkste te zijn, of is dat uitgesloten omdat de weg te lang is voor de zaadjes.

Ene over de datum, ik zou elke kans die ze je geven met bijde handen pakken, Als het bij ons niet gelukt is deze keer zou het bij ons ook een kerstkindje kunnen worden die volgende maand.
Nou wat is er nou mooier, (als je een beetje in het kerstverhaal gelooft) dat jesus geboren word en dat er bij ons ook een kerst engeltje geboren word
Het maakt mij niet meer uit,

Maar in elke geval fijn dat het allemaal zo goed is gegaan,
Op naar het zwanger worden.
liefs hunnybun

Hallo allemaal,

een nieuw bijtje, tenminste hier. Wij zijn nu ruim een jaar "aan het zoemen". en ieder maand weer een teleurstelling. Ik ben 38 en we hebben een gezonde mooie meid van 2.5. Bij haar waren we gelijk de 1e ronde zwanger, we zijn dus een beetje verwend om het zo maar te zeggen. Nou wil het bij mij zo zijn dat (na een paar maanden dokteren uitgevogelt) ik rond de ijsprong vreselijke pijnen in mijn onderlichaam heb waardoor er op dat moment aan mijn lijf geen polonaise plaatsvind. Die pijnen waren er sinds ik gestopt ben met de pil, we weten echter sinds pas dat ze samenvallen met de eisprong, je snapt t al, pijn, geen seks, dus ook niet zwanger. van de dok moeten we nu eerst een paar maanden een temperatuurlijst bij houden om het allemaal precies bij te houden, maar ik ben bang dat er toch iets meer aan de hand is.
Gewoon volhouden dus maar en duimen dat er toch eens iets doorglipt.

groetjes

Terug
Bovenaan