heeej aapje
jeetje wat een verhaal he,
En ja het voelt toch wel heel oneerlijk he, dat iedereen maar zwanger raakt.
Ik ben tegelijk met mijn zusje gestopt met de pil, Dat ging eigenlijk heel toevallig, dat we in dezelfde maand stopte, Zij was de eerste ronde gelijk zwanger, echt heel gaaf.
En ik zal naar mn eigen zusje nooit jaloerse gevoelens hebben.
Zij vind het bijna nog erger als ik dat het bij mij nog niet gelukt is, en die miskraam sloeg helemaal in als een bom bij haar,
Wat betreft jou zus, het is misschien wel aardig dat ze jou de kans geeft om als oudste de eerste te zijn, maarja het gaat nou eenmaal niet zoals we allemaal wel zouden willen, En ik vind/denk als jou zus wil stoppen met de pil moet ze dat doen, want wie weet is ze er ook wel veeel langer mee bezig.
Bij ons hadden ze het ook als eerste van mij verwacht, en het had ook zo kunnen zijn, maar het is niet zo dus daar doen we niks meer aan.
Maar ik snap ook wel dat als jou zus de maand mei aan geeft als datum dat je dan extra belast word met het zwanger worden.
Ga gewoon verder hoe je bezig was, goed klussen en alles wat er bij hoort, dan komt het wel goed, dat weet ik zeker.
Ik hoop dat mijn verhaal goed over komt, want het is moeilijk om je gedachten onder woorden te brengen.
Veel succes aapje, en kop op,
onze tijd komt eraan.
Jeetje dit zei vanmiddag filiz nog tegen mij.
wat zijn we toch lief voor elkaar he.
knuffel van hunnybun