Hello hello
Sientje, dat is lang geleden, blij om te horen dat het goed met je gaat,
Ik vind het gezellig dat je je zwangerverhaaltjes komt vertellen hoor, ene die echo foto vind ik ook wel leuk om te zien, Misschien breng je wel positieve zwangerschapsglitters mee, dat zou goed zijn voor ons alle hier. Als je dat belooft mag je blijven, HIHI (geintje hoor)
Gefeliciteerd met je zoontje, Hij is vast erg verwend.
Carina, wat gek he, die pijn vanacht. Ik heb wel toen een kleine week voor mijn positieve zwangerschapstest een behoorlijke pijn gehad, heel laag, maar dat was wel na een hoogtepunt zeg maar, Beetje inspanning gehad toen.
Maar vreemd wat het bij jou geweest zou kunnen zijn.
Hoop een babytje dat nou al super eigenwijs is. Dat zou leuk zijn he.
word het al mooi in je huisje, wel veel werk he een huis opknappen/verbouwen.
Maar wel helemaal van jullie zelf als het klaar is.
filiz, Neeeee niet testen joh, lekker wachten tot je overtijd loopt.
Makelijk geschreven he, Nou ik heb de vorige keer ook niet getest, pas toen ik de dag zelf echt niet ongi werd heb ik s avonds getest. Maar alle keren daarvoor wel en ik vond het vorige keer ook best makelijk om niet van te voren al te testen,
Ik had wel van die goedkope testjes in huis, die zijn nu op en met die dure van cb wacht ik wel gewoon tot ik overtijd bent anders kost het me een fortuin.
Gerda, Nou ik heb altijd wel een heel gevoelig gevoel rond mn eisprong maar pijnlijk kan ik het niet noemen.
Vervelend dat je daar zo'n last van heb he.
Maar met die pijn kan ik je niet helpen, Hopen dat je snel zwanger ben, dan heb je ook voorlopig geen eisprong meer
Nou mijn NOD gaat ook al op schieten, dus spannend.
Ik heb zo mn twijfels of het gelukt is, het ene moment zeg ik heel zeker tegen mn vriend, "denk wel dat ik zwanger ben hoor" en het andere moment zegt mn gevoel weer heel hard, Je word gewoon ongi donderdag/vrijdag.
UUUhhhhhhh rot lichaam, rot gevoel, Neem me nou toch niet zo in de maling.
Maar jullie horen het snel.
Ga nu ef slapen want ik ga morgen weer proberen te werken,
voel me nog niet helemaal toppie, dus hoop dat het gaat lukken.
tot morgen
liefs hunnybun
Sientje, dat is lang geleden, blij om te horen dat het goed met je gaat,
Ik vind het gezellig dat je je zwangerverhaaltjes komt vertellen hoor, ene die echo foto vind ik ook wel leuk om te zien, Misschien breng je wel positieve zwangerschapsglitters mee, dat zou goed zijn voor ons alle hier. Als je dat belooft mag je blijven, HIHI (geintje hoor)
Gefeliciteerd met je zoontje, Hij is vast erg verwend.
Carina, wat gek he, die pijn vanacht. Ik heb wel toen een kleine week voor mijn positieve zwangerschapstest een behoorlijke pijn gehad, heel laag, maar dat was wel na een hoogtepunt zeg maar, Beetje inspanning gehad toen.
Maar vreemd wat het bij jou geweest zou kunnen zijn.
Hoop een babytje dat nou al super eigenwijs is. Dat zou leuk zijn he.
word het al mooi in je huisje, wel veel werk he een huis opknappen/verbouwen.
Maar wel helemaal van jullie zelf als het klaar is.
filiz, Neeeee niet testen joh, lekker wachten tot je overtijd loopt.
Makelijk geschreven he, Nou ik heb de vorige keer ook niet getest, pas toen ik de dag zelf echt niet ongi werd heb ik s avonds getest. Maar alle keren daarvoor wel en ik vond het vorige keer ook best makelijk om niet van te voren al te testen,
Ik had wel van die goedkope testjes in huis, die zijn nu op en met die dure van cb wacht ik wel gewoon tot ik overtijd bent anders kost het me een fortuin.
Gerda, Nou ik heb altijd wel een heel gevoelig gevoel rond mn eisprong maar pijnlijk kan ik het niet noemen.
Vervelend dat je daar zo'n last van heb he.
Maar met die pijn kan ik je niet helpen, Hopen dat je snel zwanger ben, dan heb je ook voorlopig geen eisprong meer
Nou mijn NOD gaat ook al op schieten, dus spannend.
Ik heb zo mn twijfels of het gelukt is, het ene moment zeg ik heel zeker tegen mn vriend, "denk wel dat ik zwanger ben hoor" en het andere moment zegt mn gevoel weer heel hard, Je word gewoon ongi donderdag/vrijdag.
UUUhhhhhhh rot lichaam, rot gevoel, Neem me nou toch niet zo in de maling.
Maar jullie horen het snel.
Ga nu ef slapen want ik ga morgen weer proberen te werken,
voel me nog niet helemaal toppie, dus hoop dat het gaat lukken.
tot morgen
liefs hunnybun