Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hello hello

Sientje, dat is lang geleden, blij om te horen dat het goed met je gaat,
Ik vind het gezellig dat je je zwangerverhaaltjes komt vertellen hoor, ene die echo foto vind ik ook wel leuk om te zien, Misschien breng je wel positieve zwangerschapsglitters mee, dat zou goed zijn voor ons alle hier. Als je dat belooft mag je blijven, HIHI (geintje hoor)
Gefeliciteerd met je zoontje, Hij is vast erg verwend.

Carina, wat gek he, die pijn vanacht. Ik heb wel toen een kleine week voor mijn positieve zwangerschapstest een behoorlijke pijn gehad, heel laag, maar dat was wel na een hoogtepunt zeg maar, Beetje inspanning gehad toen.
Maar vreemd wat het bij jou geweest zou kunnen zijn.
Hoop een babytje dat nou al super eigenwijs is. Dat zou leuk zijn he.
word het al mooi in je huisje, wel veel werk he een huis opknappen/verbouwen.
Maar wel helemaal van jullie zelf als het klaar is.

filiz, Neeeee niet testen joh, lekker wachten tot je overtijd loopt.
Makelijk geschreven he, Nou ik heb de vorige keer ook niet getest, pas toen ik de dag zelf echt niet ongi werd heb ik s avonds getest. Maar alle keren daarvoor wel en ik vond het vorige keer ook best makelijk om niet van te voren al te testen,
Ik had wel van die goedkope testjes in huis, die zijn nu op en met die dure   van cb wacht ik wel gewoon tot ik overtijd bent anders kost het me een fortuin.

Gerda, Nou ik heb altijd wel een heel gevoelig gevoel rond mn eisprong maar pijnlijk kan ik het niet noemen.
Vervelend dat je daar zo'n last van heb he.
Maar met die pijn kan ik je niet helpen, Hopen dat je snel zwanger ben, dan heb je ook voorlopig geen eisprong meer

Nou mijn NOD gaat ook al op schieten, dus spannend.
Ik heb zo mn twijfels of het gelukt is, het ene moment zeg ik heel zeker tegen mn vriend, "denk wel dat ik zwanger ben hoor" en het andere moment zegt mn gevoel weer heel hard, Je word gewoon ongi donderdag/vrijdag.
UUUhhhhhhh rot lichaam, rot gevoel, Neem me nou toch niet zo in de maling.

Maar jullie horen het snel.
Ga nu ef slapen want ik ga morgen weer proberen te werken,
voel me nog niet helemaal toppie, dus hoop dat het gaat lukken.

tot morgen
liefs hunnybun

hallooooo
hier is er slecht nieuws weer, de RD's zijn vanmorgen gekomen baleeeeeeee
ben echt boossss gewoon vind het ook niet leuk meer, en manlief deed alsof erniets aan de hand was ben ook boos op hem
kan wel janken mannnnn pppffffffffffff en hoor net net net dat mijn vriendin zwanger is van haar tweede nou heb er geen woorden meer voor hoor
heb gelijk wel mijn nieuwe nod berekend 2 april
maar ik heb er geen zin meer in, vind het niet leuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

oooooohhhhhhh filiz, balen zeg. Je man probeert waarschijnlijk sterk te blijven voor jou, snap wel dat je boos bent hoor.
Het wil niet echt lukken met zwangere bijtjes deze maand.

hoi hoi!

@ hunny.. ik zal moeten afwachten wat de pijn te betekenen heeft.. maar ik merk wel dat het nog niet helemaal over is. ik blijf lichte steekje houden.. pfff.
vooral bij inspanningen (sjouwen ed.)

ben benieuwd donderdag of vrijdag... zou toch mooi zijn als je nu alweer postief test.

ik denk zelf niet dat ik zwanger ben. waarom weet ik niet, maar volgens mij is mijn lijf daa rnog gewoon teveeel voor ontregeld.

@ filiz.. balen zeg! die stomme rd's! het blijft een feit dat mannen die teleurstelling niet zo hebben als wij vrouwen. mijn vriend vindt het wel iedere keer jammer zegt ie, maar gelijk erachteraan.. wie weet de komende maand. alsof ik daar dan over na wil denken! grrr.
na een jaar en 2 maanden proberen, 2 miskramen, en een aantal wel gezond geboren gupjes weet ik soms niet waar ik het zoeken moet.
maar je moet door.. weinig keus... we slepen elkaar er wel doorheen toch???

@ aapje.. hoe is het met jou? nog nieuws van jou kant?

vandaag nog even geschildert... het raamkozijn in de keuken is nu bijna klaar... nog een laagje groen en dan kan er weer een fotootje op hyves!
ben   vanmorgen gebeld. zaterdag wordt de keuken geleverd en vanaf de manadag gaan ze plaatsen. krijg er helemaal de kriebels van! de trots van ons huis komt eraan!!!!!

truste voor straks!
Carina

Hoi meiden

Als eerste, filiz, wat balen zeg. Weer een grote teleurstelling.
En hierzo word er net zo gereageerd hoor als bij jou door je man,
Mijn vriend is ook altijd heel nuchter met antwoorden geven, soms wel vervelend he, juist op momenten dat je andere antwoorden nodig heb.
Nou kop op meid,

Carina, gek dat je nog steeds die lichte pijn voelt, misschien te hard aan het werk al een tijdje, met klussen/verbouwen zeg maar.
Dat vraagt ook wel veel van je lichaam

Syl hoe was je telefonische uitslag, je had in het ziekenhuis natuurlijk wel al wat gehoord.
En mag je van het weekend al voor je eerst behandeling of word het toch volgende maand

Nou even een korte update van mezelf.
Ik verwacht morgen of vrijdag mn nod,
Ging ik net naar de wc, had ik 1 druppel bloed bij het afvegen, Verder helemaal niks,
En meest als ik ongi word heb ik gelijk bloed  genoeg zeg maar.
Nou ik voel wel echt krampjes dus ik denk dat het vanacht wel door zal zetten,
maar wel iest vroeger dan, had 2 weken geleden op woensdagavond een positieve test dus het kan wel.
Nouja hoe eerder het doorzet hoe eerder ik weer verder kan,
Balen,
liefs hunnybun

Nog 3 berichtjes en dan zitten we op 600 !!! Dan is Bezige Bijtjes deel II een feit....!

Inmiddels ben ik al aardig aan het opknappen van de operatie. Ik kan gelukkig weer beter zitten en opstaan en sinds vandaag voel ik me goed genoeg om de gewone kleren aan te willen...al kan mijn broek nog niet dicht want dat duwt nog te zeer op de wondjes.
Wel ben ik nog af en toe wat dizzy en misselijk: nasleep van de narcose, maar verder gaat het prima !! Gelukkig geen complicaties gehad. Dinsdag belde de arts en ze feliciteerde me met de goeie uitslag: alles was perfect ! Ze gaf aan dat ik toch echt een week rust moet nemen en de woensdag na Pasen hebben we weer een afspraak. Dan krijgen we uitleg over hoe en wat i.v.m. de IUI waarmee we mogen en kunnen beginnen.
Die dag zit ik in dag 5 van mijn cyclus, maar we hebben besloten dat we toch nog een extra cyclus afwachten. Dan kunnen we met een gerust hart nog even medio april op vakantie en omzeilen we de feestmaand als eventuele geboortemaand. Meteen na de vakantie ( 2-3 dagen later ) zou dan de eerste IUI behandeling starten en dan weten we met Pinksteren of het wel/niet is gelukt....dat zou een heel erg mooi moederdag kado zijn want dat valt dan in dat weekend. Maar we gaan er maar van uit dat het na een keer of 3-4 zal lukken....we hebben goeie hoop.
Al met al is het heel erg snel gegaan allemaal en gaat het ook nu weer snel.
Over een ruime maand gaan we een weekje met vakantie en meteen daarna gaan we aan de slag......nou ja wij.....we hebben het klussen uitbesteed...hahahaha dat klinkt luxe he.....ach ja laat ons maar eens lachen om alles, ik zie het positief. Ik ben vandaag in een vrolijke bui omdat ik me nu weer beter voel en er gelukkig al snel kan worden gestart met de IUI. Niet alleen is de maand wachten misschien  beter i.v.m onze vakantie ( we gaan voor het eerst naar Turkije ) maar ook hebben we nu ff de tijd om ons goed voor te breiden en even alles te laten bezinken van de afgelopen maanden.

Alleen wel gek als ik er nu echt bij ga nadenken allemaal. Kan me er nog helemaal niks bij voorstellen hoe het is om met een dikke buik rond te lopen met een baby erin. En dan die bevalling.....

Onze vrienden hebben trouwens op schrikkeldag een mooie dochter Esmee gekregen. Alleen was afgelopen dinsdag het gehoortestje niet goed aan een oortje. Volgende week komen ze opnieuw meten.....we hopen heel erg dat het komt omdat ze hele kleine oortjes heeft of er misschien nog wat vuil in zit.
Wel was alles heel erg snel gegaan, alleen moest de kersverse mama met de ziekenwagen naar het ziekenhuis omdat ze heel erg was ingescheurd....au au.
En mama heeft alweer een platte buik: ze hoeft nog maar 2 kilo maar die zitten in haar borsten. Das toch een droom he om na 5 dagen weer op je oude gewicht te zitten !!!
Daarom ga ik nu 2 maanden even mega streng lijnen. Ik hoop een kilo of 4-5 af te vallen. Zeker indien ik straks moet gaan spuiten met hormonen....daarvan schijn je ca. 2 kilo bij te komen.

Zo en dan nu even jullie berichtjes lezen en reageren:

Aapje: Je zit nu weer in de wacht he....spannend !! Heel veel succes !!!
Van de ene kant wel lief van je zusje maar inderdaad kan ik me heel erg goed voorstellen dat je nu een hoge druk ervaart. Ik zou proberen me daarvan een beetje af te schermen: als zij eerst zou zijn en jullie zouden niks wisten van elkaar dan was het ook zo geweest. En wie zegt dat zij snel in verwachting zal raken of dat het wel vanzelf lukt......Maar ja kan me voorstellen dat het dubbel voelt en het een moeilijke en misschien ook wel vervelende situatie is. En dat jaloerse gevoel....dat is niks om je voor te schamen of wat dan ook...dan hebben heel erg veel vrouwen & mannen die al lang aan het proberen zijn om zwanger te raken. Zeker als je dan om je heen hoort dat het bij een ander wel is gelukt en ook nog binnen korte tijd.

Filiz: Dat is mega vet balen. Hoe gaat het nu met je ?! Ik denk ook dat je man probeert sterk te blijven, van binnen zal het toch wel knagen.....

Hunnybun: O wat spannend zeg die voorspelling van je schoonbroer: ik hoop zo dat hij gelijk heeft !!! Zo hebben ze ons een tweeling voorspeld...en ook dat het niet vanzelf zou gaan. Zelf hadden we vanaf dag 1 het gevoel dat er iets mis zou zijn: toen hadden we die voorspelling nog niet gehad. En ja hoor ons buikgevoel en  de voorspelling  klopte. Nu hebben we heel erg sterk het gevoel dat het na 3-4 keer gaat lukken met de IUI. We hopen dat we gelijk hebben !!!!
O jee al een druppel bloed.....dat kan nog alle kanten op. Maar als het nee is deze maand dan kun je inderdaad maar beter in een keer fatsoenlijk ongesteld zijn, dan weet je waar je aan toe bent.
Nou meid....heel erg veel sterkte en succes. Hou je me op de hoogte !!!

Carina: Ik duim heel erg hard voor je !!! Hoe gaat het nu met je.
Het is shit he allemaal....op een gegeven moment heb je er wel genoeg van en wil je ook dat het eindelijk eens raak is. Nou het is jullie van harte gegunt hoor !!! Ik hoop echt dat het heel erg snel raak mag zijn bij jullie...die kleine wacht nog ff braaf dat het huisje klaar is.....Ik hou hyves in de gaten !!!!

Stephaniesmoeder: Welkom !! Oei das wel heel erg vervelend zeg. Doe je ook ovulatietestjes ? Dan kan je precies zien wanneer je eisprong is. Misschien dat je juist net ervoor of erna die pijn hebt en je dus toch kunt vrijen op het juiste moment.
Zo zie je maar dat het niet vanzelf sprekend is dat als het bij de eerste snel gaat dit bij een tweede ook het geval is.
Heel erg veel sterkte en succes !

Sientje: Leuk dat je ons nog eens bezoekt. Altijd leuk om foto's te zien !!!

Nou ik hoop dat ik niemand ben vergeten....anders heeeel erg sorry.

Voorlopig is het dus even rustig aan deze kant......weinig nieuws op korte termijn.
Na de Pasen kan ik jullie  vertellen hoe en wat met de IUI en dan gaan ook wij weer voor de zwangerschapspogingen...brrr kijk nu al op tegen het wachtbankje....hou maar alvast een plaatsje voor me vrij.

Maar jullie hebben wel de primeur want onze omgeving krijgt niet te weten wanneer we gaan starten met de IUI: als we gewoon zwanger konden raken wisten ze ook van niks....nu blijft het een beetje een verassing.

Nou allemaal ontzettend veel succes en sterkte !!!

Tot gauw !!! Liefs, Sylvia

Heej hallo

zo syl, dat klinkt goed ef lekker een weekje op vakantie.
Nou en daarna zijn jullie goed uitgerust om positief aan de behandeling beginnen.
Spannend he, zo'n voorspelling, Je mag er echt niet vanuit gaan dat zo'n voorspelling uitkomt, maar het zou wel heel leuk zijn.
Een tweeling, gaaf hoor,. hihi

Nou ik zit nog steeds te wachten op de rd's, nouja hopen dat ze niet komen maar mn buik voelt echt of ik elk moment kan ontploffen, Maar nog geen druppel te zien.
Stom he,

Hoe is het met de rest.

liefs hunnybun

hoi hoi!

ben de laatste dagen een beetje prikkelbaar.. dus denk dat de ongi nadert. ook heb ik een buik waar je u tegen zegt... pfffff
laat het maar komen! dan kunnen we verder!

@ sylvia...
lekker om er even tussenuit te gaan! dan kun je daarna weer lekker uitgerust gaan proberen. wel spannend hoor! je komt toch wel af en toe gewoon lekker babbelen? ook al heb je weinig nieuws op zwanger worden gebied!

@ hunny...
en maar wachten... balen he!
ach ja.. laten we afspreken dat we de volgende ronde allebei raak schieten...!
ik denk ook dat ik wat te veel van mijn lichaam eis op dit moment. een miskraam is neit niks, en verbouwen ook niet. dan ook nog eens een nieuwe baan.. tja. het moet een keer ophouden!

oja.. 20 en 21 maart komt het spuitwerk tegen de muren! dan kunnen we met de pasen wat meubels verhuizen! met een beetje geluk zitten we dan lekker beneden tv te kijken enzo.. ipv op zolder! hahaha
zaterdag wordt de keuken gelverd.. dus dan staat het huis vol dozen met kasten en apparatuur! ik zal een foto op hyves plaatsen van alle dozen... hahaha
vandaag heb ik me redelijk rustig gehouden. alleen het kozijn in de keuken een 2de laag verf gegeven. nu maar hopen dat het goed dekt.. dan kan morgen de tape eraf en is er weer een klusje klaar!

nu ff lekker hangen!
truste voor straks!

Terug
Bovenaan