Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoihoihoi

Nou wachten tot morgen heb ik niet gehaald hoor,

JIPPIE BEN WEER ZWANGER

Ik moest boven wat hebben, en liep lang het laadje waar de testen in lagen, en ik kon me niet meer beheersen, Nou binnen een minuut stond het er. ZWANGER.

Ik ga zoveel glitters strooien, en ook voor mezelf natuurlijk want het moet ook nog blijven zitten nu, Dat is het belangrijkste.

Deze brengen echt geluk
liefs hunnybun

whaaaa hunny!
gefeliciteerd!!!!!

jeetje zeg.. nu moet het bij ook wel raak zijn.. anders klopt onze afspraak niet meer.. hahaha

ik ga driedubbel voor je duimen!!!

@ sientje.. ik ben juf. werk nu op een klein dorpsschooltje. heb daar groep 3,4 en 5. erg leuk, maar wel zwaar werk hoor. je bent continu dingen aan het uitleggen., ben je bij de ene groep klaar, zit de andere alweer te wachten op hulp;.
maar goed.. ze zijn tevreden over mijn werk en dat is belangrijk!

ik heb morgen een drinkfeestje.. i ktwijfel of ik een test ga doen morgen, want ik wil natuurlijk geen extra risico lopen. wat zouden jullie doen?
morgen zou mijn nod kunnen zijn, maar het zou ook nog later kunnen...

byebye
(heb helemaal de kriebels van het nieuws van hunny)

whaaaa hunny!
gefeliciteerd!!!!!

jeetje zeg.. nu moet het bij ook wel raak zijn.. anders klopt onze afspraak niet meer.. hahaha

ik ga driedubbel voor je duimen!!!

@ sientje.. ik ben juf. werk nu op een klein dorpsschooltje. heb daar groep 3,4 en 5. erg leuk, maar wel zwaar werk hoor. je bent continu dingen aan het uitleggen., ben je bij de ene groep klaar, zit de andere alweer te wachten op hulp;.
maar goed.. ze zijn tevreden over mijn werk en dat is belangrijk!

ik heb morgen een drinkfeestje.. i ktwijfel of ik een test ga doen morgen, want ik wil natuurlijk geen extra risico lopen. wat zouden jullie doen?
morgen zou mijn nod kunnen zijn, maar het zou ook nog later kunnen...

byebye
(heb helemaal de kriebels van het nieuws van hunny)

joehoeeeeeeeeeeeee jippieeeee, ben zo blij voor je hunny. We gaan allemaal duimen voor een gezonde zwangerschap en een prachtig kindje. Het is je zo gegund!!!!
Kan nu in ieder geval lekker gaan slapen! Nu maar hopen dat er meer gelukkigen mogen zijn deze ronde.
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd

liefs van aapje

goeiemorgen!

ik sluit mezelf uit deze ronde. had net 1 streepje op de test.
als mijn eitje later was, en vandaag dus niet mijn nod, dan is de kans erg klein dat het gelukt is, want we hebben die week doordeweeks niet geklust. tja wel in het huis, maar niet in bed.

ik eacht dus nu toch volgende week af of mijn ongi komt....

een fijne dag!
Carina

Hunny, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wauw! Direct zwanger na je miskraam! Onwerkelijk he! Maar het kan! Ik ben inmiddels alweer bijna 4 maanden.

Een heeeeeeeeeeele fijne zwangerschap gewenst, enne... we blijven hier wel schrijven he!

Terug
Bovenaan