Hoi hoi,
Filiz, Balen meid dat de RD ´s zijn gekomen! Dat moet zeker vervelend zijn om te horen dat je vriendin zwanger is van de tweede. Raar he, toch ben je blij, maar eigenlijk ook heel jaloers (tenminste, dat had ik)...
Carina, Wel rustig aan doen hoor meid! Wat je zegt, miskraam, verhuizen, verbouwen andere baan... Hoe is het trouwens met je nieuwe baan??? Wat doe je precies? Bevalt het je?
Hunnybun, Jeetje, wat houdt jij ons in spanning zeg! Morgenochtend testen? Ohhhh, wordt nu al een beetje zenuachtig... Wel meteen laten weten he!!!! Ik ga voor je duimen!
Sylvia, Wat lekker dat je zo ´n positief nieuws hebt gekregen. En toch al best snel in april met de eerste behandeling beginnen. Wie weet is het wel in een keer raak! Jij ook rustig aan doen hoor, neem de tijd om weer op krachten te komen! Enne, lekker dat je op vakantie gaat! Gaan jullie met z ´n tweeen of met anderen?
Herma, Wat vervelend joh, sta je op het punt te gaan testen, komen ze... Gatsie.
Hier gaat alles goed. We zijn gisteren naar de verloskundige geweest.
Ik vond het toch een beetje spannend hoor, ontdanks dat m ´n buikje lekker aan het groeien is. De vorige keer hadden we de echo, en nu was dus echt zo ´n eerste standaard controle van bloeddruk meten, voelen en hartje horen. Ze zette de doptone op m ´n buik en had m meteen te pakken! Daarna nog een keer proberen, kreeg ze m niet meer te pakken. Ze zat zeg maar op m ´n schaambeen. Dus kwam de verloskundige erbij (zij was namelijk stagaire) en die zei al dat ze omhoog moest. En jahoor, het bonkte door het hele apparaat heen! Wat een heerlijk gehoor zeg! M ´n baarmoeder komt al in het midden van m ´n schaambeen en navel. Wat gaat het allemaal snel zeg!
Oja, ik zal m ´n afspraken ook op de lijst zetten.
Nogmaals, vinden jullie het echt niet vervelend?! Eerlijk zeggen hoor!!!!
Groetjes van mij