Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi

Nou carina, ik vind dat een goeie afspraak, volgende maand allebei raak geschoten en zwanger, Laat maar komen dat kerstkindje, hihi, Gek idee he.
Nou moet ik zeggen dat mijn rd's er nog steeds niet zijn maar de ongi krampen wel.
Elke wc beurt dan denk ik daar is het hoor, en nog steeds niet rood.
Ik heb het idee dat het vanacht komt.
De vorige keren had ik dan zaterdagavond een positieve ovu test en dan Maandag ochtend waren de rd's gekomen,
Nu had ik op een woensdagavond een positieve ovu test en zou je denken dat het morgenochtend wel gekomen moet zijn.
Ongeveer anderhalve dag.

maar dat wachten word je gek van hoor. Want zolang er geen rode kleur te bekennen is kan ik dus nog steeds zwanger zijn.

verder was ik echt super moe vandaag. Moest vroeg op want de er kwam een man mn ramen opmeten, Ik had toen het programma de verloskundige opstaan (zonder geluid toen hij binnen kwam)
Zo zo zei hij, de bevalling toch ofzo, Ja zeg ik, Nou dat krijg ik ook allemaal thuis zegt hij.
Ik zeg goh, is je vriendin/vrouw zwanger.
Ja zegt ie, 12 weken nu,
Gefeliciteerd.
Nou hadden ze hiervoor ook 2 miskramen gehad, dus ook niet makelijk gegaan, maar ik dacht waarom moet ik dat nou treffen, een gordijnen raammeter, die voor het eerst vader word.

verder heb ik bijzonder weinig gedaan, Ef bij mn zusje op bezoek geweest, We hebben samen de box in elkaar gezet,
En als ik dan weer op de bank ging zitten viel ik bijna in slaap. Beetje nasleep van de griep denk.

filiz, hoe is het met jou, ben je al over de grootste teleurstelling heen.
Doe je mee met carina en mij, volgende maand raak.
Laten we het hopen met elkaar.

Nou ga nog ef een stukje lezen.
En dan lekker slapen.
Moet morgen heel de dag werken terwijl ik normaal een halve dag moet.
Mn collega is op vakantie.

liefs hunnybun

Meiden even een kort mailtje

Het is zo spannend hierzo, ben namelijk nog steeds niet ongi geworden.
Heb wel echt de krampen maar niet het bloed,
Morgen ochtend wil ik gaan testen.
Zou ik dan in 1 keer na de miskraam weer zwanger zijn, OHH ik hoop het zo.

Jullie horen het.

liefs hunnybun

wat een ***dag vandaag. Vanmorgen wilde ik testen, was al niet meer nodig. Nu toch echt ongesteld geworden. Op naar de 10 ronde dan maar. Hopelijk hebben jullie meer succes.

Sylvia wat goed dat de operatie goed is gegaan en dat je dan eindelijk met je behandeling kan beginnen. En trouwens waar ga je naar Turkije, ben een beetje nieuwsgierig omdat ik ook Turkse ben :):):

Carina en hunnybun, we lopen wel steeds samen hoor wat betreft klussen en de nod hoop dat het deze ronde wel raak is voor iederee, zoals we elke maand hopen natuurlijk :):)
En hunnybun jah je weet maar nooit meid, misschien is het wel raak hoop het voor je

Herma, jammer meid, we kunnen niets anders zeggen dan volgende keer beter ppffffffffff
elke maand weer een teleurstelling valt niet mee allemaal hoor jeetje

Ikzelf ben nu weer nuchter hoor, eerste dag is toch wat anders als je zwanger wilt worden.... Nou vanaf volgdende week weer lekker klussen, wat hebben onze mannen toch geluk weer elke maand hahahahaha

03.03: Sylvia; Kijkoperatie.
04.03   Sylvia: Uitslag Kijkoperatie.
05.03
06.03   Hunnybun,29 jaar,1e kindje, 6e ronde (1e ronde  na mk) vandaag/morgen NOD
07.03 Filiz,28 jaar , 2e kindje, 6e ronde  kan ook 6 maart zijn  5 maart
08.03 Carina: officieel ongeveer 13 ronde voor het eerste kindje... vandaag NOD?
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03Aapje, 26 jaar, 6e ronde, eerste kindje vandaag NOD
20.03
21.03
22.03: Sylvia: Hier moet ik ongesteld worden, waarna na ca. 12 dagen de eerste IUI behandeling volgt.
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03
01.04
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde
03.04
04.04
05.04
06.04
07.04
08.04
09.04

En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend ??????????
Ietske: ?????????????
Ikke:????????
Jessica:???????

Hoi hoi,

Filiz, Balen meid dat de RD ´s zijn gekomen! Dat moet zeker vervelend zijn om te horen dat je vriendin zwanger is van de tweede. Raar he, toch ben je blij, maar eigenlijk ook heel jaloers (tenminste, dat had ik)...

Carina, Wel rustig aan doen hoor meid! Wat je zegt, miskraam, verhuizen, verbouwen andere baan... Hoe is het trouwens met je nieuwe baan??? Wat doe je precies? Bevalt het je?

Hunnybun, Jeetje, wat houdt jij ons in spanning zeg! Morgenochtend testen? Ohhhh, wordt nu al een beetje zenuachtig... Wel meteen laten weten he!!!! Ik ga voor je duimen!

Sylvia, Wat lekker dat je zo ´n positief nieuws hebt gekregen. En toch al best snel in april met de eerste behandeling beginnen. Wie weet is het wel in een keer raak! Jij ook rustig aan doen hoor, neem de tijd om weer op krachten te komen! Enne, lekker dat je op vakantie gaat! Gaan jullie met z ´n tweeen of met anderen?

Herma, Wat vervelend joh, sta je op het punt te gaan testen, komen ze... Gatsie.

Hier gaat alles goed. We zijn gisteren naar de verloskundige geweest.
Ik vond het toch een beetje spannend hoor, ontdanks dat m ´n buikje lekker aan het groeien is. De vorige keer hadden we de echo, en nu was dus echt zo ´n eerste standaard controle van bloeddruk meten, voelen en hartje horen. Ze zette de doptone op m ´n buik en had m meteen te pakken! Daarna nog een keer proberen, kreeg ze m niet meer te pakken. Ze zat zeg maar op m ´n schaambeen. Dus kwam de verloskundige erbij (zij was namelijk stagaire) en die zei al dat ze omhoog moest. En jahoor, het bonkte door het hele apparaat heen! Wat een heerlijk gehoor zeg! M ´n baarmoeder komt al in het midden van m ´n schaambeen en navel. Wat gaat het allemaal snel zeg!

Oja, ik zal m ´n afspraken ook op de lijst zetten.

Nogmaals, vinden jullie het echt niet vervelend?! Eerlijk zeggen hoor!!!!

Groetjes van mij

03.03: Sylvia; Kijkoperatie.
04.03   Sylvia: Uitslag Kijkoperatie.
05.03
06.03  
Hunnybun,29 jaar,1e kindje, 6e ronde (1e ronde  na mk) vandaag/morgen NOD
07.03 Filiz,28 jaar , 2e kindje, 6e ronde  kan ook 6 maart zijn  5 maart
08.03 Carina: officieel ongeveer 13 ronde voor het eerste kindje... vandaag NOD?
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03Aapje, 26 jaar, 6e ronde, eerste kindje vandaag NOD
20.03
21.03
22.03: Sylvia: Hier moet ik ongesteld worden, waarna na ca. 12 dagen de eerste IUI behandeling volgt.
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03
01.04 Sientje 20 weken echo
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde
03.04 Sientje afspraak verloskundige