Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi meiden

onwijs bedankt voor jullie felicitaties, Echt ik ben zo blij, maar ook zo bang tegelijkertijd.
Ben net even wezen behang scheuren bij mn broer maar na een paar uurtjes denk ik dan toch, ik stop en ga even lekker rustig op de bank zitten.
Niet dat je daardoor een miskraam kan voorkomen maar gewoon het iedee voor jezelf, Dat je er alles aan doet, en dat ga ik zeker doen

Hier in de omgeving waren ze erg blij maar allemaal zo verbaasd dat het al zo snel weer gelukt is.
Mn vader was weer super blij, want vorige keer hebben mn vader, zn vriendin en ik staan janken van geluk, en een dag later was dat geluk natuurlijk voorbij.
Hij word een echte opa, en dan 2x dit jaar want mn zusje is in juni uitgerekend.

Ik hoop zo dat het voor de rest nou ook snel mag gebeuren zodat we elkaar kunnen blijven vermaken met onze klachten alleen dan miselijk, overgeven en   vermoeidheids kwalen, gaan we gewoon daar mee verder.
Ik wens ik wens, allemaal kerstengeltjes, voor al mijn forum vriendinnen.

Heej carina, die valsspeler vond ik leuk op het zwanger topic, moest er erg om lachen
Ik heb inderdaad echt vals gespeeld,
Weet je wat het gekke is, dat alle keren dat het niet raak is geweest dacht ik wel dat ik zwanger was, en nu deze 2 keer dacht ik echt dat ik niet zwanger zou zijn en dan is het wel raak.
Wat kan je jezelf toch voor de gek houden he.
Vervelend voor jou dat je geen positieve zwangerschapstest had vanmorgen.
Ga je nu wel lekker aan de drink vanaaf, geniet ervan, ene drink er ook 1 voor mij.
Veel plezier.

Sylvia, laat je weten wat het vrouwtje je allemaal verteld, en ik kan me voorstellen dat je staat te springen om aan je IUI te beginnen,
Oh ik vind het ook zo spannend.

Sientje, ik blijf zeker hierzo schrijven, tenminste als ik niet verbannen word door mn nog niet zwangere forum vriendinnen  want ik wil echt op de hoogte blijven hoe het met de rest van de aankomende NOD, klachten en spanningen, en wachttijden gaat.

Aapje jou NOD is nu als eerst toch, zeg ik dat goed.
spannend, ik duim voor je.

herma, vervelend voor je, hoop dat je er al een beetje overheen bent en weer positief verder kan.

OOOOHHHHH meiden, sorry dat ik dit even moet zeggen, maar ben zo gelukkig.

Ik duim voor iedereen.

dikke knuffel van hunnybun

03.03: Sylvia; Kijkoperatie.
04.03   Sylvia: Uitslag Kijkoperatie.
05.03
06.03  
Hunnybun,29 jaar,1e kindje, 6e ronde (1e ronde  na mk) vandaag/morgen NOD
07.03 Filiz,28 jaar , 2e kindje, 6e ronde  kan ook 6 maart zijn  5 maart
08.03 Carina: officieel ongeveer 13 ronde voor het eerste kindje... vandaag NOD?
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03Aapje, 26 jaar, 6e ronde, eerste kindje vandaag NOD
20.03
21.03
22.03: Sylvia: Hier moet ik ongesteld worden, waarna na ca. 12 dagen de eerste IUI behandeling volgt.
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03
01.04 Sientje 20 weken echo
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde
03.04 Sientje afspraak verloskundige
04.04
05.04
06.04
07.04
08.04
09.04

En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend 30 augustus 2008
Ietske: ?????????????
Ikke:????????
Jessica:???????
Hunnybun: ongeveer half november 2008

hoi meiden..

ff tussendoor niksen, want anders trek al dat verbouwen niet.
hunny.. ga maar lekker gelukkig zijn! het is je gegunt!

had ik toch nwet iets raars..
ik weet dat een test maar 15 minuten geldig is hoor, maar kijk ik voor de grap er nog even op, staat er heeeeeel licht een 2de streepje. zal wel komen omdat die al wat langer op de vensterbank ligt.
maar toch vreemd..
ach we wachten wel af. moet natuurlijk wel realistisch blijven.
maar ja aan de andere kant.. ze kunnen er toch niet een streepje bijtoveren?

zucht!
meiden ga toch maar weer verder schilderen... hier word ik alleen maar zenuwachitg van!

Hoi carina

Jeetje het is wel spannend zeg, dat je nu wel een tweede licht streepje zag.
Ook als is het te laat na de test, ze kunnen er inderdaad geen streepje bijtoveren.
Misschien heb ik wel niet alleen vals gespeeld he
nou ik duim voor je,
ene dan maar niet drinken vanaaf he.

liefs hunny

Hey hunnybunnnnnnn wat lees ik nou
nouuuuuuuu super meiddddd van harte gefelciiteerddddddddd ben echt hartstikke blij voor je meid, hoop dat het deze keer beter gaat

En carina, je weet het nooit, laat je strakjes nog weten of je heb getest???

En geen een zwangere gaat van hie weg totdat we allemaal zwanger zijn
hhihiihihihihih

hoi meiden!

ik ga dit weekend niet meer testen hoor..
ik test op zijn vroegst maandagochtend weer. als ik dan natuurlijk niet al ongi ben geworden.

haha hunny. normaal gesproken ben ik geen valsspeler, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering! hahaha
wanneer ben je nou ongeveer uitgerekend?

bij mij zou het wel heel bijzonder zijn hoor... de eerste uitgerekende datum was een dag voor de verjaardag van mijn zwager, de 2de was rond de verjaardag van mijn nichtje en nu zou het rond de verjaardag van mijn zus zijn... die is 18 november jarig, dus dat zou goed kunnen he!

verder heb ik weer helemaal niet het gevoel of ik ongesteld omet worden, maar andere zwangerschapsklachtjes heb ik ook niet.
we zullen zien!

@ filiz... mocht het niet zo zijn.. wil jij dan samen met mij voor kerstkindjes gaan zorgen!

Carina, een tweede streepje is een tweede streepje.
Tja, het is wel na 15 minuten, maar goed, ik denk zomaar niet dat het daglicht een chemische reactie kan aangaan en ervoor zorgen dat er een stofje wordt aangemaakt dat toevallig dezelfde chemische samenstelling heeft als het hcg hormoon..... ;-)

Natuurlijk nog wel even afwachten.
Hoe zat het trouwens met je test na je miskraam die negatief was? Bleef die negatief? Ook na een kwartier?

Jeetje mina, wat spannend zeg!
Maareh... nogmaals.... er zit dus toch ergens een spoortje hcg in je lichaam!!!!!

Duimen!!!!!!!!!!

ja daar dacht ik ook al aan.. ik heb toen niet meer later gekeken.
dus dat weet ik niet.

ik ga er voor mezelf maar vanuit dat het een restje is geweest...

en als het al wel zo is, dan is het nog zo pril dat er geen bloedband is en dus een drankje ook nog niet uitmaakt... dus ik drink wel wat, maar niet overdreven veel ofzo.

aaaaaaaaaaaaaaaaah help Carina de komende dagen door!

Terug
Bovenaan