Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hahaha filiz.. sorry hoor... kan er niks aan doen. ik word zo zenuwachtig van dat wellus nietus.. pffff

morgen testen heeft denk ik weinig nut. als het een prille zwangerschap is, verdubbelt het hcg gehalte met de dag. kan dan beter over 2 dagen nog eens proberen. alhoewel... ik heb nog 6 testen liggen.....
whaaaaaaaaaaaaaa

wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus!!!
wellus????

Even heel erg snel tussen de soep en aardappels door....

Filiz: We gaan naar Bodrum. Ben je daar bekend ?
Hunnybun: alles nog oke...?! Je hebt ons aangestoken....over 3 weken gaan we starten met onze eerste IUI !!!!!

Gr. Silvia

ohw.. silvia spannend!!! over 3 weken al!
is er dan nog kans op dat kerstkindje???

ik heb me niet kunnen bedwingen... heb nog een test gedaan een uurtje geleden.
eerst zag je niks, toen 5 minuten later iets heeeeeel vaags, en na 10 minuten een iets minder heeel vaag 2de streepje.

morgen nog eens met ochtendurine proberen, maar ik denk bijna dat het raak is...
dat kan toch niet waar zijn?

nu de test iets meer opgedroogd is, zie je een dun streepje met een vaag waasje er naast wat een dikkere streep zou moeten zijn (snappen jullie me nog?)

eerlijk je mening geven hoor? wat denken jullie?

heb hem even via hyves naar jullie gemaild... (foto van de test)
hoop dat jullie er wat op konden zien...

hier op de test zelf is het in iedergeval echt een streepje. op foto kun je dat wat minder goed erop krijgen.

ik denk niet dat ik kan slapen vannacht

CARINA, WIJ ZIEN HEM HET STREEPJE
VALSPELER!!!!!!

Ik heb samen met mn vriend gekeken, en op groot scherm zit er zeker weten een 2e streepje.

JE BEN ZWANGER, JIPPIE
Oh wat geweldig,
Morgen of dinsdag is je streepje donkerder,
Zijn we tegelijk uitgerekend,
Leuk he.

Ohh meiden die nog niet zwanger zijn, wij gaan heel hard voor je duimen.
ene carina, GEFELICITEERD.

liefs hunnybun + vriend

ow ik ben zo blij dat jij hem ook ziet..
ben er helemaal hyper van!

ga zo lekker mijn bedje in en bijkomen van alle commotie.. als het morgen echt een duidelijkere streep is, dan heeft mijn moeder leuk nieuws tijdens het eten...

ik ga dan denk ook deze week maar de gyn bellen.. want ik mag met 6,5 a 7 weken dan een echo.

ennuh huny.. ik kom met een cyclus van 30 dagen op een datum van ongeveer 17 november.. en jij?

wil ik vanmorgen een test doen met ochtendurine... pies ik er zo vreemd overheen en tegenaan dat ie ongeldig is...
tjonge jonge.

voel me vandaagklote.. kan natuurlijk van al die onduidelijkheid zijn. hoop maar dat ik het volhoud vandaag op het werk. pfffff

groetjes

Terug
Bovenaan