Jeeetje carina wat hou je ons in spanning,
Over je test heen piesen, VALSSPELER.
hihihi, nou ik ga heel hard voor je duimen vanacht.
ene ik ben ongeveer rond 14 november uitgerekend, of 12 weet het niet precies meer.
Nou dat krijg ik wel te horen bij een echo
syl, wat leuk al zo snel beginnen aan je behandeling.
En het is goed dat je wel een aantal pogingen in je hoofd heb voor het gelukt is, maarja waarom zou het inderdaad niet in 1 keer lukken.
Ene een prachtig kerstengeltje, wat wil je nou nog meer.
Je kan nu weer gaan aftellen en kan je weer volop meendoen aan het wachtbankje, ene ik hoop dat het wachtbankje heel kort duurt voor je en dus snel zwanger bent.
Ik ga zeker niet weg voor dat iedereen hier zwanger is, maar we moeten binnenkort wel een nieuwe bezige bijtjes openen ja.
Aapje spannend, nog 9 dagen,
wachten wachten wachten, duurt lang he.
Ik duim ook voor jou.
Nou ik werd vanacht wakker van de buikpijn en dacht neeee niet weer, maar na een tijdje op de wc gezeten te hebben luchte het wel op,
Kan niet zo makelijk naar de wc en wat er uit komt is precies niks. sorry hoor.
Dus nadat er wel wat gekomen was zakte de buikpijn, het waren ws gewoon mn darmen.
Maar toch heb je onwijze angst dat het fout zou kunnen gaan.
Heb vandaag de dokter gebeld om te vragen of ik al eerder een echo mag, maar dat mag dus niet,
Ze vroeg wat ik er van verwachte, en ik zei dat ik meer zekerheid heb als ik het hartje gezien heb, maar zei zegt dan weer, het kan daarna ook nog fout gaan.
Dus einde verhaal zeg maar.
Stomme dokter.
Nou bel van de week wel de verloskundige voor een afspraak en mijn zusje zegt dat ze daar heel makelijk zijn, dus wie weet kan ik wel via de verlosk, een eerdere afspraak krijgen.
Laten we het hopen, en laten we hopen dat het lekker blijft zitten en vooral een heel gezond kindje word.
Heeel spannend vind ik het hoor.
Ben heel gelukkig, en ik bevat het heel goed, maar ook heel bang.
Maar dat is pas weg als ik de 12 weken heb gehaald, ene als het geboren is.
Nou carina heeeeel veel succes morgen ene niet over je test heeeeeeen piesen.
Doe het anders in een potje.
tot morgenavond
kan niet wachten, maarja moet eerst heel de dag werken
liefs hunnybun