Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Carina, wat spannend!
Kun jje m ook naar mij mailen?: sientje@live.nl

Gewoon vanmiddag of aan t eind van de ochtend weer testen en niet teveel drinken!

Duim duim duim!

wat is er veel geschreven afgelopen dagen zeg!!

carina; wat spannend!!! Kan me voorstellen dat je erg onzeker en nerveus word van die twijfel. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!! En zwanger bent natuurlijk!! Ik zag ook een heel vaag tweede streepje op je test!

Hunny; Dringt het al een beetje tot je door dat je weer zwanger bent? Doe je een beetje rustig aan?!

Silvia; al snel gaan jullie met IUI beginnen. Ik hoop zo voor jullie dat het snel raak is!! Ik gun het jullie zo!

Mijn NOD komt ook steeds dichter bij. Ik heb er nog geen goed of slecht gevoel over. Ik hoop alleen zo ontzettend dat het nu raak is.
Ik wacht rustig af, over negen dagen weet ik meer.

liefs Aapje

Aapje: Jij bent nu echt de volgende he die in de wacht zit....spannend ! Zou leuk zijn als ook jij zwanger zou zijn. Dan hebben we hier een echte babyboom !! Hoop dat ik snel dan mag volgen !!!!

Carina: Ik had je gemaild.....ben heeeel erg benieuwd naar die volgende test: wel goed mikken he !!! Hahahahaha.

Ik heb vandaag even naar het ziekenhuis gebeld daar de uitleg afspraak staat gepland op dag 5 van mijn cyclus. We hebben besloten dat we toch meteen de volgende cyclus gaan proberen....we gaan voor het kerstkindje !!! De assistente wist niet of het kwaad zou kunnen dus heeft ze de afspraak verzet naar a.s. woensdag.....just in case.
Er was iemand uitgevallen dus we kunnen gelukkig voordat ik ongesteld moet worden terecht ! 22 maart moet ik dan ongesteld worden en dan zou op 1 april de eerste IUI plaatsvinden.....en dat is geen grap ! Hihihihi. Als het de eerste raak raak zou zijn zou ik op 25 dec. uitgeteld zijn.
We gaan er voorzichtig van uit dat het pas na 3-4 keer raak zal zijn, maar van de andere kant.....waarom zou het bij ons niet meteen raak kunnen zijn........
En die datum......we zijn blij ALS we een kindje kunnen krijgen en meestal komen ze toch te vroeg of te laat.......en zelf ben ik ook niet zo'n fuifnummer als het gaat om mijn eigen verjaardag dus als het kindje wat van mama weg heeft is een verjaardag in de decembermaand niet zo erg......

Spannend he....over 3 weken is het zover: de eerste IUI......
Carina & Hunnybun jullie zijn de schuldige, jullie hebben ons aangestoken !! hahahahahahahahah.....bedankt hiervoor !!!

Liefs, Sylvia

hahaha nou sylvia.. ik heb het graag gedaan hoor!
en wat zou het leuk zijn.. zoveel zwangeren in ons clubje.

ik heb nu nog geen test gedaan, maar wie weet straks als de hulpklussers weg zijn...
misschien wacht ik toch maar tot morgen.
heb nog steeds geen ongigevoel, dus wat dat betreft zit het wel goed.
ow en mijn humeur is om te gillen.. en niet van blijdschap.
waren de kids op school ook nog een stormachtig vervelen (zal wel aan het weer gelegen hebben.

@ aapje... nog 9 dagen wachten? ik hoop op een goede afloop!
mijn duimen draaine door delaatste dagen..!!!

groetjes Carina
(die wat stapels nakijkwerk door gaat worstelen!)

oooooooooo, carina, ben bloednieuwsgierig!!!
Doe vanavond maar een test, kunnen we allemaal rustig slapen misschien  hahaha.

Ik nog 9 dagen en dan weet ik meer, spannend hoor. Zou wel erg leuk zijn als we met een aantal gelijk zwanger zijn.

En ik beloof vast, als ik zwanger ben (wanneer dan ook), blijf ik op dit forum tot iedereen zwanger is en anders blijven we gewoon hier hangen. Nog even en dan kunnen we een bezige bijtje 2 openen.

Wij hebben trouwens vorige week lekkage gehad van het dak. In september alles afgemaakt, gestuct, geschildert e.d. nu moest alles weer open. Heb echt tranen met tuiten gehuild. Het mooiste is, komt de loodgieter, staat een half uur met de tuinslang op het dak te spuiten, geen lek!?
Nu heeft hij wel iets afgekit waar we dachten waar het vandaan komt, tot nu toe alles droog.
Word wel zenuwachtig als het regent hoor!!

Nou meiden, allemaal een fijne avond, kijk nog wel ff een keer vanavond of carina al getest heeft!!!
ben zo benieuwd!!!

liefs Aapje

hey aapje!

ik denk dat ik je meot teleurstellen...
ik ga morgenochtend pas weer testen. dat lijkt me een beter plan. ben trouwens net naar de wc geweest.. dus!!!

de helft van de stapel nakijkwerk is verdwenen. de andere helft komt morgenmiddag wel.. mijn zogenaamde vrije middag!

tot morgenochtend rond een uur of 7        
liefs Carina

Jeeetje carina wat hou je ons in spanning,
Over je test heen piesen, VALSSPELER.
hihihi, nou ik ga heel hard voor je duimen vanacht.
ene ik ben ongeveer rond 14 november uitgerekend, of 12 weet het niet precies meer.
Nou dat krijg ik wel te horen bij een echo

syl, wat leuk al zo snel beginnen aan je behandeling.
En het is goed dat je wel een aantal pogingen in je hoofd heb voor het gelukt is, maarja waarom zou het inderdaad niet in 1 keer lukken.
Ene een prachtig kerstengeltje, wat wil je nou nog meer.
Je kan nu weer gaan aftellen en kan je weer volop meendoen aan het wachtbankje, ene ik hoop dat het wachtbankje heel kort duurt voor je en dus snel zwanger bent.

Ik ga zeker niet weg voor dat iedereen hier zwanger is, maar we moeten binnenkort wel een nieuwe bezige bijtjes openen ja.

Aapje spannend, nog 9 dagen,
wachten wachten wachten, duurt lang he.
Ik duim ook voor jou.

Nou ik werd vanacht wakker van de buikpijn en dacht neeee niet weer, maar na een tijdje op de wc gezeten te hebben luchte het wel op,
Kan niet zo makelijk naar de wc en wat er uit komt is precies niks. sorry hoor.
Dus nadat er wel wat gekomen was zakte de buikpijn, het waren ws gewoon mn darmen.
Maar toch heb je onwijze angst dat het fout zou kunnen gaan.
Heb vandaag de dokter gebeld om te vragen of ik al eerder een echo mag, maar dat mag dus niet,
Ze vroeg wat ik er van verwachte, en ik zei dat ik meer zekerheid heb als ik het hartje gezien heb, maar zei zegt dan weer, het kan daarna ook nog fout gaan.
Dus einde verhaal zeg maar.
Stomme dokter.
Nou bel van de week wel de verloskundige voor een afspraak en mijn zusje zegt dat ze daar heel makelijk zijn, dus wie weet kan ik wel via de verlosk, een eerdere afspraak krijgen.
Laten we het hopen, en laten we hopen dat het lekker blijft zitten en vooral een heel gezond kindje word.
Heeel spannend vind ik het hoor.
Ben heel gelukkig, en ik bevat het heel goed, maar ook heel bang.
Maar dat is pas weg als ik de 12 weken heb gehaald, ene als het geboren is.

Nou carina heeeeel veel succes morgen ene niet over je test heeeeeeen piesen.
Doe het anders in een potje.
tot morgenavond
kan niet wachten, maarja moet eerst heel de dag werken

liefs hunnybun

hoi meiden

ik zit er emotioneel even helemaal doorheen.
ik snap er werkelijk niks meer van.

vandaag was de test nog vager dan de allereerste lijkt het wel. ik geloof er eigenlijk niet meer zo in.
niet dat ik een ongi voel opkomen hoor, maar ik denk dat het toch nog oude hormonen waren ofzo...

ik moet me er nu even toe zien te verzetten gewoon naar het schooltje te gaan.. moet een ochtend zien uit te zingen en dan hoop ik dat ik een beetje rust kan vinden vanmiddag.

ik had zo'n goede hoop, maar volgens mij is mijn lichaam een grapje met me aan het uithalen, eentje die ik niet kan waarderen.,
liefs Carina

Terug
Bovenaan