Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

He Carina,
ik had zo gehoopt op postief nieuws van jouw kant, nu weet je eigenlijk nog niets.
Balen van die vage tests. Ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt, en wij zijn hier om je op te vangen als je steun nodig hebt hoor.

Denk aan je
Liefs Aapje

@Carina; wil je niet gek maken maar las net op het topic: stiekem getest. Daar had iemand met een kruidvat test getest en kreeg een heeeeeeel vaag streepje terwijl ze met de digitale clear blue een duidelijk zwanger kreeg. Misschien een idee.
Als je niet op dit soort verhalen zit te wachten spijt me dat echt en leg het dan aub naast je neer.
Het is niet mijn bedoeling om ongevraagd advies te geven maar misschien is het het proberen waard.
Suc6 liefs van aapje

Hunnybun: Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de verloskundige !! Al maken ze daar een inwendige echo....dan weet je wel dat alles goed zit. Maar daar ga ik stiekempjes wel van uit......komt goed !!! Super he....jullie kunnen over een tijdje lekker gaan shoppen voor babydingetjes.....zucht......ik wil oooooooookkkk.....over 3 weken precies zal denk ik wel de eerste IUI zijn....op 1 april !!!!

Carina: Hoe gaat het met jou ? Wat vervelend zeg met die testen. Nu weet je nog niet voor 100% iets. Wat een gedoe he allemaal. Eerst op uur en tijd klussen en daarma maar wachten en wachten en wachten en dan testen die niet meewerken: gcushjvajhzbgjzdhguhgu dhgjzehuilailitqhl.4uhg ;sjg.wl;rba ghdbb gaejgla irjg b.akijgl itugh
Zo....dat moest er ff uit.....ik voel de frustraties al van over 5 weken.....dan weet ik of de eerste IUI is gelukt.
Nou meid, hou je taai, ik duim voor je.....en wie weet....anders gaan we saampjes voor een kerstkindje okay ?!

Aapje: Ik las je berichtje en dacht....ik reageer ff op het forum.....dan is ze niet meer zo alleen. Voor jou nu ook weer een spannend tijd he: zal het wel of niet ?!
Hoe lang was je ook alweer bezig met het proberen om zwanger te raken ?
Op het moment is het hier een ware babyboom he....wel leuk hoor voor de gelukkigen....hopelijk kunnen we snel aanschuiven dat zou wel zo gezellig zijn.
Ik ben benieuwd wanneer en of de IUI zal gaan aanslaan. Als het de eerste keer is dan ben ik op 25 dec. uitgerekend. Eerst wilde we daarom een maand overslaan maar ach meestal komen kindjes te vroeg of te laat en tja er is altijd wel wat.
Misschien niet de leukste maand om jarig te zijn, maar wie weet geeft hij/zij strakjes wel niet zo veel om haar/zijn eigen verjaardag of misschien vindt hij/zij het juist wel leuk. Wij maken er in ieder geval een heel groot feest van als het zo is want we zouden super blij zijn met een eigen kind en dan maakt een datum niks meer uit.

Morgenochtend hebben we de afspraak in het ziekenhuis.
Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat die IUI.
Zodra ik even tijd heb zal ik jullie e.e.a. vertellen.....het wordt nu spannend....nog 3 weken....ik kan niet wachten !!! Maar dan die vreselijke 2 wachtweken...............
Als het meteen raak is gaat de kleine meteen op vakantie ! Want 3 dagen nadat ik ongesteld moet worden stappen we in het vliegtuig....lekker naar de zon !!!!

Groetjes, Sylvia

hahaha aapje...
je klets er maar rustig op los hoor! soms heb ik ook het idee dat ik in mezelf aan het praten ben! hahaha

ik had zelf ook al bedacht dat ik de digitale tes tmaar eens moest kopen.

ik voel trouwens vandaag de hele dag zo'n kriebel linksonder. dat had ik de vorige keren ook toen ik zwanger bleek. maar ik kan mezelf natuurlijk ook gek zitten te maken.. pffff

@ sylvia.. ik heb wat af ge-sfkghszbfdlnaszbf;vsznbvz;bgf;knzbvdzfb
maar je doet er niks aan. gelukkig waren de kids in de klas vandaag erg lief.. ze gedroegen zich bijna voorbeeldig!
dan is de dag toch beter door te komen!

spannend hoor.. je eerste iui! ben ook wel erg nieuwsgierig hoe dat allemaal in zijn werk gaat.. dus kom maar op met je verhalen! we worden nog deskunigen op deze manier. we weten allemaal straks alles van onderzoeken af.

die vakantie klinkt trouwens erg aantrekkelijk. ben er zelf eigenlijk ook wel aan toe. misschien wil ik voor de meivakantie   een weekendje weg boeken ofzo.. want ff eruit na alle drukte is toch ook wel wat waard!
dan maar wat minder geld voor eenn ieuwe inrichting in huis... dat komt daarna wel weer!

@ hunny... ik hoop dat je vroeg naar de vk mag. overdrijf je angsten nog een beetje en praat erover alsof je er weinig van kan slapen enzo.. wie weet helpt het!
een beetje overdrijven helpt hoor! heb ik met het chromosomenonderzoek ook gedaan.
tegen de huisarts verteld dat ik het niet meer zo aandurfde om er weer voor te gaan en toen mocht ik dus wel eerder. normaal is dat pas na 3 miskramen. ik moet zeggen dat het ook wel moeilijker wordt er na een 2de miskraam weer voor te gaan, maar proberen blijf je het toch, want de kinderwens is  echt niet weg na een miskraam.. integendeel!

@ mezelf....
ga nog even een uurtje aan de rapporten werken, kijk hoe mooi de keuken wordt (foto's vanaaf op hyves!), en probeer te genieten van wat je wel hebt!
zo en nu nog luisteren naar mijn eigen wijze woorden!

hahaah aapje, je gaat je gang maar meid :):):)
valt niet mee he om het de wachtstoel te zitten, je voelt je een schuldig kind, die moet maar afwachten of hij beloond word hihiihi

Jeetje carina wat een dozen zeg, maar je huis word heel mooi in ieder geval....
En heb je nou ondertussen een dure test gekocht :):):):)

Sylvia wens je heel veel succes, en hoop dat het gelijk raak is meid

Zo en wij kunnen weer aan de slag met klussen, om de dag nu :)
 denk dat volgende week mijn eitje is dus ben benieuwd.....

Terug
Bovenaan