Hunnybun: Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de verloskundige !! Al maken ze daar een inwendige echo....dan weet je wel dat alles goed zit. Maar daar ga ik stiekempjes wel van uit......komt goed !!! Super he....jullie kunnen over een tijdje lekker gaan shoppen voor babydingetjes.....zucht......ik wil oooooooookkkk.....over 3 weken precies zal denk ik wel de eerste IUI zijn....op 1 april !!!!
Carina: Hoe gaat het met jou ? Wat vervelend zeg met die testen. Nu weet je nog niet voor 100% iets. Wat een gedoe he allemaal. Eerst op uur en tijd klussen en daarma maar wachten en wachten en wachten en dan testen die niet meewerken: gcushjvajhzbgjzdhguhgu dhgjzehuilailitqhl.4uhg ;sjg.wl;rba ghdbb gaejgla irjg b.akijgl itugh
Zo....dat moest er ff uit.....ik voel de frustraties al van over 5 weken.....dan weet ik of de eerste IUI is gelukt.
Nou meid, hou je taai, ik duim voor je.....en wie weet....anders gaan we saampjes voor een kerstkindje okay ?!
Aapje: Ik las je berichtje en dacht....ik reageer ff op het forum.....dan is ze niet meer zo alleen. Voor jou nu ook weer een spannend tijd he: zal het wel of niet ?!
Hoe lang was je ook alweer bezig met het proberen om zwanger te raken ?
Op het moment is het hier een ware babyboom he....wel leuk hoor voor de gelukkigen....hopelijk kunnen we snel aanschuiven dat zou wel zo gezellig zijn.
Ik ben benieuwd wanneer en of de IUI zal gaan aanslaan. Als het de eerste keer is dan ben ik op 25 dec. uitgerekend. Eerst wilde we daarom een maand overslaan maar ach meestal komen kindjes te vroeg of te laat en tja er is altijd wel wat.
Misschien niet de leukste maand om jarig te zijn, maar wie weet geeft hij/zij strakjes wel niet zo veel om haar/zijn eigen verjaardag of misschien vindt hij/zij het juist wel leuk. Wij maken er in ieder geval een heel groot feest van als het zo is want we zouden super blij zijn met een eigen kind en dan maakt een datum niks meer uit.
Morgenochtend hebben we de afspraak in het ziekenhuis.
Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat die IUI.
Zodra ik even tijd heb zal ik jullie e.e.a. vertellen.....het wordt nu spannend....nog 3 weken....ik kan niet wachten !!! Maar dan die vreselijke 2 wachtweken...............
Als het meteen raak is gaat de kleine meteen op vakantie ! Want 3 dagen nadat ik ongesteld moet worden stappen we in het vliegtuig....lekker naar de zon !!!!
Groetjes, Sylvia