Hoi hoi allemaal
Jeetje wat is er veel geschreven vandaag, alleen niet het nieuws wat ik verwacht had
Shit, carina, wat een gedoe zeg, Je lichaam neemt echt een loopje met je,
En ik had echt die 2e streep gezien, maar zou dat dan echt nog van je vorige zwangerschap zijn.
Nou ik hoop nog steeds dat het een nieuwe zwangerschap is, en je bent ook nog niet ongi geworden he, dus dat is toch een goed teken.
Verdikkie ik hoop het zo voor jullie.
Aapje wat kan jij gezellig kletsen met jezelf.
Doe je dat thuis ook hard op, dat kletsen met jezelf, hihi.
Spannend he, het wachten, heb je al een beetje een gevoel of het gelukt is of niet.
Syl, nog maar 3 weken, en dan gaat het gebeuren, Gaaf he, en zooooo spannend.
Je moet wel alles vertellen hoor wat ze allemaal gaan doen.
En die 3 weken zijn zo voorbij (zeg ik nou heel stoer) maar voor mijn gevoel duurt het nog super lang, Ik wou dat ik de tijd 2 maanden door kon draaien, dan was ik tenminste over de 12 weken heen.
Nou opzich heb ik er best wel een heel goed gevoel bij, en iedereen die het weet, zijn er niet zo veel zeggen dat ik gewoon heeel positief moet blijven denken omdat het allemaal goed komt. Dus dat doe ik dan ook maar, positief denken. Half november krijgen wij een wondertje, en jullie een geboortekaartje.
En dan inderdaad over een paar maanden lekker baby dingentjes kopen.
Het is heel erg, maar ik weet al precies wel kamertje ik wil.
filiz, jij bent zeker al weer bijna bij je eisprong,
Of ga ik nu te snel.
Nou verder gaat het met mij heel goed, af een toe een steekje, en best wel heel moe.
en ik heb het iedee dat mn borsten al groeien, Zou dat nou al zo snel kunnen.
voor mij hoeven ze niet zo groot te worden, hihi
Volgende week ga ik de verloskundige bellen, wil eerst over die tijd heen van vorige maand,
Dus als ik volgende week donderdag bel, ben ik die dag daarna 6 weken.
Mooie tijd om eens te gaan bellen
Morgen moet ik nog werken, en dan heb ik weekend, donderdag ben ik vrij en vrijdag gaan we naar disneyland.
Heb er erg veel zin in, lekker even genieten en dan vliegt de tijd ook.
En ik een heeeeeele moooie knuffel kopen voor ons kindje,
Dat vind ik wel heeeeel leuk.
Nou ik ga nu even slapen want morgen weer een drukke dag met 11 kinderen.
liefs hunny
Jeetje wat is er veel geschreven vandaag, alleen niet het nieuws wat ik verwacht had
Shit, carina, wat een gedoe zeg, Je lichaam neemt echt een loopje met je,
En ik had echt die 2e streep gezien, maar zou dat dan echt nog van je vorige zwangerschap zijn.
Nou ik hoop nog steeds dat het een nieuwe zwangerschap is, en je bent ook nog niet ongi geworden he, dus dat is toch een goed teken.
Verdikkie ik hoop het zo voor jullie.
Aapje wat kan jij gezellig kletsen met jezelf.
Doe je dat thuis ook hard op, dat kletsen met jezelf, hihi.
Spannend he, het wachten, heb je al een beetje een gevoel of het gelukt is of niet.
Syl, nog maar 3 weken, en dan gaat het gebeuren, Gaaf he, en zooooo spannend.
Je moet wel alles vertellen hoor wat ze allemaal gaan doen.
En die 3 weken zijn zo voorbij (zeg ik nou heel stoer) maar voor mijn gevoel duurt het nog super lang, Ik wou dat ik de tijd 2 maanden door kon draaien, dan was ik tenminste over de 12 weken heen.
Nou opzich heb ik er best wel een heel goed gevoel bij, en iedereen die het weet, zijn er niet zo veel zeggen dat ik gewoon heeel positief moet blijven denken omdat het allemaal goed komt. Dus dat doe ik dan ook maar, positief denken. Half november krijgen wij een wondertje, en jullie een geboortekaartje.
En dan inderdaad over een paar maanden lekker baby dingentjes kopen.
Het is heel erg, maar ik weet al precies wel kamertje ik wil.
filiz, jij bent zeker al weer bijna bij je eisprong,
Of ga ik nu te snel.
Nou verder gaat het met mij heel goed, af een toe een steekje, en best wel heel moe.
en ik heb het iedee dat mn borsten al groeien, Zou dat nou al zo snel kunnen.
voor mij hoeven ze niet zo groot te worden, hihi
Volgende week ga ik de verloskundige bellen, wil eerst over die tijd heen van vorige maand,
Dus als ik volgende week donderdag bel, ben ik die dag daarna 6 weken.
Mooie tijd om eens te gaan bellen
Morgen moet ik nog werken, en dan heb ik weekend, donderdag ben ik vrij en vrijdag gaan we naar disneyland.
Heb er erg veel zin in, lekker even genieten en dan vliegt de tijd ook.
En ik een heeeeeele moooie knuffel kopen voor ons kindje,
Dat vind ik wel heeeeel leuk.
Nou ik ga nu even slapen want morgen weer een drukke dag met 11 kinderen.
liefs hunny