Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi hoi allemaal

Jeetje wat is er veel geschreven vandaag, alleen niet het nieuws wat ik verwacht had
Shit, carina, wat een gedoe zeg, Je lichaam neemt echt een loopje met je,
En ik had echt die 2e streep gezien, maar zou dat dan echt nog van je vorige zwangerschap zijn.
Nou ik hoop nog steeds dat het een nieuwe zwangerschap is, en je bent ook nog niet ongi geworden he, dus dat is toch een goed teken.
Verdikkie ik hoop het zo voor jullie.

Aapje wat kan jij gezellig kletsen met jezelf.
Doe je dat thuis ook hard op, dat kletsen met jezelf, hihi.
Spannend he, het wachten, heb je al een beetje een gevoel of het gelukt is of niet.

Syl, nog maar 3 weken, en dan gaat het gebeuren, Gaaf he, en zooooo spannend.
Je moet wel alles vertellen hoor wat ze allemaal gaan doen.
En die 3 weken zijn zo voorbij (zeg ik nou heel stoer) maar voor mijn gevoel duurt het nog super lang, Ik wou dat ik de tijd 2 maanden door kon draaien, dan was ik tenminste over de 12 weken heen.
Nou opzich heb ik er best wel een heel goed gevoel bij, en iedereen die het weet, zijn er niet zo veel zeggen dat ik gewoon heeel positief moet blijven denken omdat het allemaal goed komt. Dus dat doe ik dan ook maar, positief denken. Half november krijgen wij een wondertje, en jullie een geboortekaartje.
En dan inderdaad over een paar maanden lekker baby dingentjes kopen.
Het is heel erg, maar ik weet al precies wel kamertje ik wil.

filiz, jij bent zeker al weer bijna bij je eisprong,
Of ga ik nu te snel.

Nou verder gaat het met mij heel goed, af een toe een steekje, en best wel heel moe.
en ik heb het iedee dat mn borsten al groeien, Zou dat nou al zo snel kunnen.
voor mij hoeven ze niet zo groot te worden, hihi
Volgende week ga ik de verloskundige bellen, wil eerst over die tijd heen van vorige maand,
Dus als ik volgende week donderdag bel, ben ik die dag daarna 6 weken.
Mooie tijd om eens te gaan bellen
Morgen moet ik nog werken, en dan heb ik weekend, donderdag ben ik vrij en vrijdag  gaan we naar disneyland.
Heb er erg veel zin in, lekker even genieten en dan vliegt de tijd ook.
En ik een heeeeeele moooie knuffel kopen voor ons kindje,
Dat vind ik wel heeeeel leuk.

Nou ik ga nu even slapen want morgen weer een drukke dag met 11 kinderen.
liefs hunny

goeiemorgen...
voor de vroege volgels onder jullie...

ik heb vanmorgen niet getest. ik wilde even niet die teleurstelling hebben vlak voordat ik moet gaan werken.

vanmiddag ga ik even de stad in om een clearblue test te gaan halen, en ik denk ook nog maar een ander merk.. na 3 merken moet het toch wel duidelijk zijn.. toch?
op een ander forum kreeg ik het advies toch maar de gyn te bellen.. maar dat doe   ik als die testewn ook niet duidelijk zijn...
(bijv de een positief en de ander negatief...)

vandaag maar een ochtend met mijn kids.. nu maar hopen dat de storm niet in hun hoofd rondwaait!

groetjes en een fijne dag!

Carina: Hoe is het met je ? Ik hoop dat de test van vanmiddag je duidelijkheid gaat geven. Ja heerlijk he zo'n vakantie. We zijn er ook wel aan toe moet ik eerlijk zeggen: ff lekker weg. Een weekendje is ook zeker lekker: moet je zeker doen. Denk ook een beetje aan jezelf en geniet van het leven....die hebbedingetjes in huis komen wel.
Mijn man zegt altijd als ik me wel eens "zorgen maak" om de financien: alles lost zich vanzelf op en alles komt goed.....oke moet je natuurlijk geen domme dingen doen....maar dat we gelukkig ook niet....maar ik slaap vaak liever 100 nachten als ik ineens veel centjes moet uitgeven....gewoon het idee dat er ineens veel geld van onze spaarrekening af gaat.....zo zonde he af en toe....maar ja als het dan wel maar op gaat aan mooie en leuke dingen en als we er maar goed van hebben genoten dan is het niet erg. Ik zou zeggen: Pluk de dag !!! Ik ga zo meteen trouwens naar de keukenfoto's kijken: ik ben benieuwd ! Zal wel heel erg mooi zijn !!!

Filiz: Ben je al eens in Bodrum geweest ? Tips ?
De klusperiode staat weer voor de deur....dat is weer spannend. De hoeveelste ronde ga je nu in....ben even de tel kwijt. Volgende week je eisprong.....dan moet je dus ergens rond 1 april weten of het wel/niet is gelukt....grappig he die datum. Dat zou een leuke dag zijn he !!! Have fun de komende dagen........hihihihihihi

Hunnybun: O wat leuk zeg dat je naar Eurodisney gaat; kun je inderdaad een hele leuke knuffel meenemen !! En dat geboortekaartje.....daar hou ik je aan !!
En wie weet kunnen wij de maand erop wel een kaartje sturen richting jullie jonge gezinnetje ?! Geniet maar lekker van je zwangerschap en samen kletsen we wel door die 2 maanden heen. Als je er voor staat duurt het lang maar later achteraf is die tijd voorbij gevlogen. Voor je het weet gaat die kleine van jullie op rij-examen !!! Hahahaha

Ik kom net terug van het ziekenhuis. We hebben echt een hele lieve en fijne arts !
Natuurlijk had ik al e.e.a. gelezen en gehoord over IUI maar nu weten we echt hoe het traject bij ons persoonlijk zal gaan.
Allereerst heb ik volgende week woensdag een afspraak voor de uitleg over het zelf toedienen van pregnyl met een spuit. Deze spuit wordt in de buik gezet.
Zodra ik ongesteld wordt moet ik bellen naar de poli. Op dag 10 wordt ik dan verwacht bij de arts voor een inwendige echo waarop ze kan zien of er een eitje mooi rijpt en hoe groot deze is. 's Avonds moet ik dan die spuit zetten. Pregnyl wordt verkregen uit de urine van zwangere vrouwen dankzij moeder voor moeders. Pregnyl stimuleert een eisprong. Ook al is bij mij alles goed, middels deze spuit weten ze zeker wannneer precies de eisprong plaats vindt, zodoende kunnen ze de inseminatie zeer nauwkeurig plannen. De volgende dag op dag 11 zal dan waarschijnlijk de IUI plaatsvinden: dit is iets van 5 minuten alles bij elkaar.
Dag 12  ( ik heb een cyclus van 26 dagen ) vindt als het goed is mijn eisprong plaats en dan is het wachten geblazen of er een bevruchting heeft plaatsgevonden.
2 dagen voordat ik ongesteld moet worden moet ik bloed laten prikken en 's middag wordt ik dan gebeld of we wel/niet zwanger zijn.
Maar stiekem haal ik wat zwangerschapstestjes in huis die ik dan doe voordat ik bloed ga prikken.....misschien hebben we geluk en geeft de test een positief resultaat als het raak is. Lijkt me leuker om er zo achter te komen dan door een telefoontje.....maar ja we mogen niet kieskeurig zijn, we  mogen blij zijn  ALS het  raak is !!
Mijn man en ik moeten alleen nog even kijken hoe we dit gaan aanpakken daar het dan door de weeks is en hij moet werken.....iemand leuke ideeen/tips ?!
Vind het niet zo leuk namelijk om hem op het werk te bellen met het minderleuke of leuke nieuws en als ik niet bel zit hij zich daar op te vreten van de zenuwen natuurlijk......
Er wordt trouwens 6 keer een IUI gedaan waarvan de eerste 3 keer zonder hormoontoediening. Als het na 6 keer niet raak is dan wordt het IVF.

Nou het wordt dus reuze spannend nu !
Over 3 weken hebben we onze eerste IUI al achter de rug....want op 1 april vindt de inseminatie plaats......das toch wel heel erg grappig he !!!!
En over een dikke maand krijgen we het verlossende telefoontje of het wel/niet is gelukt........
We hebben er zelf een goed gevoel bij dat het de eerste of de 3-4 keer gaat lukken.
We hopen dat ons gevoel goed zit net zoals we vanaf dag 1 voelde dat wij geen kinderen konden krijgen via de natuurlijke weg.

Ik hou jullie op de hoogte !! Jullie zijn de enige die dit alles weten. Onze omgeving weet wel dat we voor IUI gaan maar niet wanneer.....dat houden we graag voor onszelf en dan is het nog een beetje een verassing. Vlg. ons denkt de hele omgeving dat we pas over een paar maanden starten....

Groetjes, Silvia

ps. VOOR ALLE ZWANGEREN; DOE A.U.B MEE AAN MOEDERS VOOR MOEDERS. JULLIE ZIEN HET WEL DANKZIJ JULLIE URINE KUNNEN MIJN MAN EN IK GEHOLPEN WORDEN !!!!

@sylvia

wat een gedoe is dat zwanger worden toch eigenlijk he...
wel fijn dat je nu precies weet hoe het in zijn werk gaat... lijkt me wel een raar idee dat je jezelf moet gaan prikken.

dat weekendje weg ga ik zeker eens overleggen met mijn lief... we hebben na alles toch wel verdiend!

vanmiddag ben ik vrij.. dus ik op pad om testen te scoren.
ik vond het raar om in 1 zaak 2 verschillende te halen.. (muts die ik ben) en ik dus eerst naar de kruidvat om de clearblue test en toen naar de etos om hun eigen merk test te halen.

de keukenboer is nog hard aan het werk beneden, dus ik een bakje mee naar de zolder gesmokkeld en daar in zitten piesen.. zie je het al voor je :)

toen de cearblue test in het bakje gehangen en die op de vensterbank gelegd. daarna de etos test erin gehangen en die wilde ik op de vensterbank leggen, maar toen stond het er al....

ZWANGER!!!!

tja dan zal het toch wel waar zijn he... de ewtos test gaf trouwens weer een licht streepje aan.

ik heb mijn vriend een foto via mms gestuurd... maar heb jnog geen reactie terug.. dus hoop maar dat ie aankomt... soms duurt een mms nogal lang.. misschien moet ik hem toch maar even bellen.. hahaha
als jullie snel zijn met lezen weten jullie het misschien eerder dan de aanstaande papa!

ik ga ff bijkomen van de schok! (wel een positieve schok hoor)
liefs Carina

ik duim voor nog wat 2008 baby's!

SLINGERS,BALONNEN EN CHAMPAGNE (BEHALVE VOOR CARINA ZELF  EN HUNNY NATUURLIJK    HAHA)
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD

Ben echt super blij voor je, eindelijk duidelijkheid en dan nog zo positief ook!!
Meid, als het helemaal is dorgedrongen; geniet er van!!

@Sylvia; voor jullie gaat het ook al snel gebeuren, ik hoop echt dat het snel gaat lukken bij jullie!!!

@hunny; veel plezier in disney, en neem wat leuks mee voor jullie kleintje. Leuk lijkt me om al na te kunnen denken over de inrichting van het kamertje en zo, helemaal als je al precies weet hoe je het wilt.

Ikzelf zit op het wachtbankje, over 1 week weet ik meer. Gisteren en eergisteren wat krampjes, vandaag gelukkig weer over. Ik hoop het zo, we zitten nu in ronde 6 of 7. weet het zelf niet eens meer hahaha.
Nou nog een paar berichtjes en dan gaan we naar de bezige bijtjes deel 2.
Ik hoop dat alle zwangeren hier ook blijven. Vind het erg leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.
En voor de rest, meiden we gaan er voor!! Dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn!!!!!!!!!!!!

Liefs Aapje

WAAAAAAAAAUUUUUUUUWWWW CARINA, GEFELICITEEEEEEEEERRRRRD !!!
Wat een super nieuws zeg !! Eindelijk na zo'n lange tijd en na zoveel pech.
Meid ga er dubbel en dik van genieten: jullie hebben het meer dan verdient !!!!

Het is echt een vruchtbare maand he......de BB van Bezige Bijtjes staat nu meer voor BabyBoom.....

Ik voel me nu wel wat eenzaam aan het worden. Iedereen is of raakt nu zwanger en ik blij achter......snif snif snif. Nu kunnen jullie lekker gaan kletsen over zwanger zijn en babydingetjes en bij ons is dat helaas niet vanzelf mogelijk. Een op de 3 stellen raakt zwanger middels IUI.....ik hoop zooooo erg dat wij een van die stellen mogen zijn en dat het snel raak zal zijn. Er vanuit gaande dat het wel 3-4 cyclussen zal duren, dan zitten jullie al op de helft. Vind het zo jammer dat ik nu niet met jullie kan meepraten......
Ik vind het meer dan super hoor voor jullie allemaal en ik zit hier nu ook in mijn eentje een feeste te bouwen.....zoveel zwangeren daar wordt je vrolijk van, maar stiekem had ik het ons ook gegund.....we willen nu toch ook wel eindelijk eens aan de beurt zijn.........

Sorry voor het laatste gedeelte van dit berichtje, maar het moest er even uit.....

Liefs, Silvia

dank jullie wel!
al strooi ik pas echt emt glitters als de cruciale 10 weken voorbij zijn! want dan durf ik er denk ik pas echt in te geloven!

@ aapje... die krampjes had ik vorige week ook! op een gegeven moment even zo erg dat ik er zelfs wakker van wer din mijn slaap.
dus dat hooft niets negatiefs te betekenen!
misschien is het kleintje zich wel lekker aan het innestelen en voel je daar die krampjes van.. ik blijf erbij dat het dat bij mij die nacht is geweest.

@ sylvia... een hele begrijpelijke gedachte hoor! hoe denk je dat ik me voelde toen bijvoorbeeld sientjuh en mijn andere forumvriendinnetje vertelden/ typten dat ze zwanger waren.
ik was dolblij voor ze, maar toch voel je even die steek in je hart. ik ken dat gevoel maar al te goed hoor! en uit het maar.. daar heb je meer aan, dan dat je net doet of er niks aan de hand is!
ik weet bijna zeker dat jullie dat ene stel zijn van de 3 waarbij het lukt. ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat we allemaal samen met dikke buiken van de zomer op een terrasje zitten. geen roseetje maar een ijthee.. hahaha

ik mag vandaag niks in huis doen van mijn vriend, ben namelijk bekaf en moet nog wat aan de rapporten werken. pfffff.
ik ben verbannen naar de zolder... en daar zit ik dus nu ff een berichtje te typen...

er staan trouwens weer nieuwe foto's van de keuken op hyves!
groetjes Carina

Terug
Bovenaan