Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

CAAAARINAAAAAAAA, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

Wauw! Wat een goed nieuws!!!!!

Even voor hunny en Carina: Heb vertrouwen! Ik weet het, het is heeeel moeilijk, en er komt een spannende tijd aan! Maar wat het toevallige is, met de miskraam zo rond de 5/6 weken werd ik meteen daarna zwanger en het zit nu goed! En jullie ook een miskraam rond die tijd, ook direct de volgende ronde zwanger en....... Bij jullie zit het ook goed!!!! Dat is gewoon zo (vind ik, hahaha). 3 mensen na miskraam direct zwanger en het zit goed! Vinden jullie dat niet een mooi uitgangspunt??? Oja, en ook nog zoiets, er zit 3 maanden tussen! Dus de 3 brengt ons geluk.  Even een positieve benadering!
Wat super zeg!

Ik kom net thuis en had de comp aangezet. Krijg helemaal de zenuwen van het idee dat er op zou staan of Carina zwanger was of niet. Onwijs he, wat je meeleeft zo met het forum!

Nu duimen voor aapje en Filiz deze week! Voor aapje je week van de waarheid en voor Filiz de week van de klus!

Hee, enne.. die 1 april, wat een dag he! We hebben allemaal verschillende dingen op deze datum! Zullen we die er allemaal opzetten? Op de lijst?

En Sylvia, wat spannend allemaal!!!!! nog eventjes en dan begint het!
Owww.... wat spannend allemaal zeg!

Groetjes van mij

nou sientje laat ik dan het goede voorbeeld geven!
hahaha

11.03
12.03 Carina positeve clearblue test!!!!! whaaaaaaaaa
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03Aapje, 26 jaar, 6e ronde, eerste kindje vandaag NOD
20.03
21.03
22.03: Sylvia: Hier moet ik ongesteld worden, waarna na ca. 12 dagen de eerste IUI behandeling volgt.
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03
01.04 Sientje 20 weken echo
                Carina 1ste echo met ongeveer 7 weken
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde
03.04 Sientje afspraak verloskundige
04.04
05.04
06.04
07.04
08.04
09.04
10.04
11.04
12.04
13.04
14.04

En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend 30 augustus 2008
Ietske: ?????????????
Ikke:????????
Jessica:???????
Hunnybun: ongeveer half november 2008
Carina: zo rond de 17 november

Oja, vergeten te vertellen.
Ik loop nu bij de fysio vanwege m ´n rug. Komt door m ´n scoliose.
Ik had last van m ´n schaambeen en m ´n lies. Hoorde van iemand die veel last van d ´r bekken heeft gehad tijdens een van haar zwangerschappen daar ook last van had en dat het haar bekken bleek te zijn. Dus ik aan de fysio gevraagd, blijkt het inderdaad m ´n bekken te zijn. Dus we zullen zien  hoe het allemaal gaat lopen.

Wat ik wel lekker vind is dat ik een mooie tijd tegemoet ga. Ik heb loopschoenen gekocht en ga proberen zoveel mogelijk te bewegen. Ook moet ik  m ´n oefeningen inbouwen.

Dus we zien het wel. Gisteren en eergisteren had ik er wel last van. Alhoewel, last, het is niet zo dat ik onwijze pijn heb ofzo, maar ik kom gewoon moelijker de trap op.

Zo, ook even iets kwijt van mij kant.

En Sylvia, uit het maar hoor! Daar zijn we voor! Alles wat je dwarszit kun je kwijt!

Groetjes maar weer.

HHHHIIIIIIIIIHAAAAAAAA, CARINA, GEFELICITEERD.
Nou super gaaf nieuws, na al die teleurstellende testen eindelijk de super blije test.
Ik ga zo voor je duimen en dan komt alles goed dit keer.
Wat sientje al zei, met al die 3en, komt helemaal goed.
Fijn dat je al zo snel voor een echo kan,
Dat is best al snel, zo zien we maar weer die 3 weken zijn zo voorbij.
Voor jou, voor syl, en nouja voor mij dan ook maar, ook al weet ik dan nog steeds niks behalve dan dat ik dan ruim 7 weken zwanger ben.

sientje, wat vervelend dat je nu al last heb van je bekken,
Goed je oefeningen doen, en dan gaat het allemaal lukken.
En wat grappig dat je dat allemaal zo bekeken heb met die 3en, ik had nog niet zo ver gedacht, maar nu moet het goed komen.

Syl, het geeft niks hoor dat je je hart lucht hierzo, ik snap heel goed dat het je allemaal zwaar valt dat er elke keer weer zwanger nieuws op de bezige bijtjes staat.
Maar wij gaan niet weg voor dat jij en filiz en aapje ook zwanger zijn, want dan zijn we lekker met zn allen zwanger.
We slepen elkaar er door heen, door de minder leuke tijden maar ook door de leuke tijden.
Nou en het gaat ook al opschieten allemaal, en wie weet komt jullie zwangerschap wel na 1 behandeling.
Het kan allemaal
Vind je het spannend om jezelf te moeten gaan prikken.
Oja even over dat moeders voor moeders.
Wel fijn voor je dat dat bestaat en dat jij daar nu gebruik van kan maken.
Ik moet zeggen dat ik nog wel een beetje twijfel omdat ik ook wel bang dat het eventueel weer fout gaat, en dat ik dan weer zoveel mensen moet gaan bellen met het terleurstellende nieuws, Maar ik denk dat ik het wel gaat doen, nu ik iemand ken die daar eigenlijk heel blij mee is, Je mag toch pas vanaf  6 weken mee doen, dus dan ben ik zowiezo die 5 weken van vorige keer voorbij.
Goed dat je ons er even op wijst, dat zet je toch weer aan het denken,
Hoop dat je het begrijpt dat ik er wel aan twijfeld, maar het komt wel goed, ik ga je helpen met mijn zwanger urine.

aapje, het kan inderdaad van alles betekenen die krampjes,
Nou het komt steeds dichter bij en ik ga voor je duimen

Nou verder even niet zoveel bijzonder nieuws vanaf hier.
Heb best wel een heel goeie dag gehad, op het moment ben ik gewoon heeel positief dus dat is alleen maar goed.
Nou ga nu maar weer even slapen, want het is al weer laat.
Tot morgen
liefs hunny

lieve bijtjes,

ik heb hier een poosje mee gezoemt in deze topic. ik was al een tijdje bezig voor ons tweede kindje. Op een gegeven moment was ik zo bezig met zwanger raken, dat  ik heel vaak achter de computer kroop, om te kijen of er weer geschreven was. daar ben ik mee gestopt, en bleef ik alleen af en toe  jullie berichtjes lezen. er zijn er al een heleboel zwanger : gefeliciteerd.

Eindelijk had ik vanmorgen ook een positieve test in handen. pppppf na  14 rondes of zo.  
het komt goed meiden! hou vol, ik weet als geen ander hoe het is, en dat zal ik ook niet  vergeten.    

kus, dinootje

Hoi puk, of dinootje,
Onwijs gefeliciteerd, en ga er maar lekker van genieten
Fijn dat het gelukt is na zoveel maanden van teleurstellingen.
Een hele fijne zwangerschap
liefs hunny

Terug
Bovenaan