Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi,

Welkom britt, ik zet je straks bij in het schema, super over twee weken trouwen. geniet er lekker van hoor.

majoortje, zou ontpillen kunnen zijn maar ben al maand of drie a vier geleden gestopt met pil. deze klachten heb ik nog nooit gehad.

liefs

Hier een foto van onze kleine uk.

10 weken en 3 dagen. 3,55 cm

MirjamJM, 22 jaar           2e ronde - 2e kindje               05 - 05 - 08

An85, 22 jaar                           1e ronde - 1e kindje           16 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e   kindje             16 - 05 - 08

Berkje, 22 jaar                   4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

Britt, 20 jaar                         5e ronde - 1e kindje                 18 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                           1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

Majootje,22jaar                 4e ronde - 1e kindje               02- 06 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08

Zwanger: GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in November.

Hoihoi!

Was ik weer eens. Ik werk ook (bijna) fulltime en heb niet zoveel tijd om reacties te geven. Heb nu ff pauze ;)
Inderdaad veel nieuwe meiden erbij! Leuk hoor, spannend allemaal.
Ik heb afgelopen week met mn vriend nog even gepraat over zwanger worden of niet en hij wil het echt nog niet. Hij zei wel dat hij mij niet wil teleurstellen, want hij weet hoe graag ik het wil. Maar ik wil niet dat hij het alleen voor mij doet. Dan zou ik niet "leuk" zwanger zijn denk ik. Maar wie weet deze maand...zou wel kunnen! 19 Mei dus...Gelukkig weet ik wel dat hij het toch gaaf zou vinden als ik zwanger zou zijn. Lekker tegenstrijdig allemaal....mannen. Ik denk dat ie het zelf gewoon graag 100% zeker wil weten en dat doet hij nu niet, vandaar. Heb beloofd dat ik het er een tijdje niet over ga hebben. Kan me ook wel voorstellen dat het voor hem niet leuk is om telkens maar te horen hoe graag ik het wil en hoe hij er ondertussen over denkt.
Heb goede hoop op het najaar ofzo. Misschien issie dan beetje aan het idee gewend. Dat vertelde hij ook, dat het best een grote stap is en we hebben het er nooit eerder zo serieus over gehad. Nou, afwachten maar! Hoop stiekem toch op 19 mei.....:)

Tot snel
Druifje

Hoi Druifje,

Dat is behoorlijk balen dat je vriend het nog echt niet wil, maar wel dubbel allemaal inderdaad dat hij het wel gaaf zou vinden als het "per ongeluk" gebeurd. Maar inderdaad, je moet er beiden helemaal achter staan.

Dit probleem had ik half jaar geleden ook, vriend wilde het helemaal niet, wilde er niet bewust voor kiezen, ervoor gaan, hij zei toen dat hij het in augustus wilde proberen. tot twee maanden terug, paar weken terug, toen ik het er weer met hem over had. toen had ik zoiets, mja, augustus of nu, is niet zoveel verschil, en vriend vond dat ik daarin gelijk had. dus opeens wilde hij er wel voor gaan. En weet nu ook dat hij er zeker van is.
hopelijk is dat binnenkort ook zo voor jou vriend.

en je nod even afwachten, misschien zou het wel zo kunnen zijn.

we wachten in spanning af.

liefs Bloemetje.

He Bloemetje,

Ja, ik herken dit helemaal! Hij vindt het wel erg leuk, is gek op kinderen, maar ziet het gewoon nog niet zitten: het leven met een kindje. Dat wordt toch allemaal anders met vroeg opstaan (en hij werkt tot laat in de avond), vakanties, enz. Maar als ik zwanger zou zijn (dan móet hij wel) zou het kindje wel super welkom zijn zei hij.
Mijn vriend zegt dat ie niet zo van de planning is, maar je moet toch een keer beslissen?! Voor hem zou het het makkelijst zijn als het inderdaad gewoon een keer per ongeluk gebeurt. Ik weet dat hij dan wel blij is. Eigenlijk is er dan een keuze voor hem gemaakt...door moedertje natuur hahaah! Maar hij wil niet nu al zeggen dat we het bijv. in september proberen. Ik heb 'm wel geprobeerd aan zijn verstand te peuteren dat dat nodig is vanwege foliumzuur enzo. Maar goed, ik hou nu gewoon mn mond er even over. Misschien zakt het dan bij hem ook...z'n weerstand is nu best groot omdat ik het er vaak over heb. Dat begrijp ik wel.
Ik hoop dat hij er na de zomer serieus over wil denken. September of begin oktober ofzo. Dan is de drukte op zijn werk ook wat voorbij. Scheelt misschien een beetje stress, haha!

Liefs x Druifje

Hoi Druifje,

het is misschien inderdaad stress dat hij er nu nog niet voor wil gaan, dat hij eerst zijn leventje(werk) weer wat rustiger wil hebben, en dan er samen met jou volledig voor kan gaan.
ik hoop dat hij snel om is, en dat jullie het er na de zomer weer over kunnen hebben.

blijf je wel lekker hier schrijven?
x

Heej!

Ja tuurlijk blijf ik schrijven! Vind het veel te leuk :) Allemaal lieve meiden hier!
En we wachten 19 mei gewoon even af. Ga er eigenlijk niet vanuit dat het raak is, maar je weet maar nooit. Merk nog niets aan mn lichaam (eisprong ong. maandag gehad) en heb ook geen idee wat ik zou moeten voelen....logisch!

Afgelopen week zat mn vriend wel babyfoto's van zichzelf te bekijken..vond ik echt wel grappig. Denk dat ie er toch wel mee bezig is dan.

x Druifje

Terug
Bovenaan