Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hi druifje,

Ja, denk wel dat hij er dan met bezig is, eventjes geduldig afwachten. En dan over paar weekjes misschien nog eens over beginnen. zodat hij weer even de tijd heeft gehad. Het komt vast allemaal goed. Ik weet ook niet wat ik zou moeten voelen, weet wel dat ik sneller genoeg heb, minder trek heb, en regelmatig pijn onder in me buik, af en toe raar gevoel in mn maag, terwijl ik dat anders bijna nooit heb, maar ja, dat kan ook allemaal tussen de oortjes zitten. ik heb een test van clearblue in huis, en vaak lees je dat je zes dagen voor je ongesteld moet worden dat er dan soms al wat hormonen in je urine kunnen zijn. dus misschien probeer ik maandag ff. maar ja, dat zien we dan wel weer.

verder gaat het goed hier, alleen erg warm haha, 26graden hierbinnen
niet erg lekker als je binnen zit, pff, buiten is het beter haha.

groetjes bloemetje

Bedankt bloemetje22 voor je lieve berichtje.

Mijn man staat al 5 jaar te springen om vader te worden. Ik had een aantal voowaarde gesteld zoals klaar met studeren, eigen huis etc. maar nu zijn we er klaar voor alleen denk hij wel dat het een paar maanden gaat duren. Ik denk ook dat het pas werkelijkheid wordt als er een kindje geboren wordt.

gr an

hey meiden

Sorry dat ik even niet ben geweest, maar op woensdag en donderdag werk ik altijd dus dan is het hier best druk! Normaal duik ik dan 's avonds nog wel even achter de pc maar gister zijn we naar apeldoorn gegaan om naar een andere auto te kijken! We hebben nu een renault megane en die is eigenlijk te klein (hatchback dus kleine kofferbak) En we hebben een Skoda Fabia comfort station gekocht!! We krijgen hem volgende week donderdag!! Ben er erg blij mee, niet elke keer dat gehannes met het onderstel enz!!

Wat een super weer echt geweldig!!! Ben nu weer lekker vrij dus dat is heerlijk! we gaan er dit weekend heerlijk van genieten, lekker bbqen en naar de dierentuin in Emmen!

Hoe gaat het met jullie allemaal??/

leuk dat er weer meer zijn bijgekomen!!

kussie

Hoi,
met mij gaat het heel goed, ga ook lekker genieten van dit weertje, vanavond denk ik bbq-en, heerlijk.

nou, fijn weekend allemaal.
xxx

Hoi hoi lieve meiden, ook hier bij de 20+sers hihi kom ik ff melden dat er nog steeds geen rd'tjes te bespeuren zijn!! joepie..ik hou moed! denk dat t deze ronde raak is?? maar is nog ff afwachten. met moederdag ga ik testen!
Ik hou jullie op de hoogte! fijne avond allemaal! geniet nog ff van t zonnetje...heerlijk buiten zitten!!!!
Knuf mij

Oei wat spannend!! ik kan zelf ook niet wachten ookal lees ik overal dat je met een onregelmatige cyclus je niet zo snel zwanger raakt en al helemaal niet in 1 keer dus ik verwacht er maar niets van.

Hou je ons op de hoogte?

Hoi,
MamaJM, spannend dat je morgen gaat testen, ik hoop dat het raak is voor je.
we wachten even spannend mee af met je.

an, met onregelmatige cyclus is het inderdaad misschien moeilijker, omdat je dan niet exact weet wanneer je vruchtbaar bent.

hier gaat het goed, enkel nog steeds lichte buikpijn. en heb echt gevoel dat het niet van darmen komt, is toch ander gevoel. en gisterenavond stonden we in een tent, jan smit en alain clark kwamen optreden, en daar voelde ik me opeens ook niet erg lekker, me maag ging helemaal draaien, toen ff buiten geweest en toen was het weer over. en als het raak zou zijn, zou het vandaag moeten innestelen, voel je daar wat van denken jullie?

nou dames, geniet van het lekkere weertje weer.

xxx

Haihai!

Ja spannend inderdaad MamaJM! Straks even op het lijstje kijken hoe lang je al overtijd bent! Hoop dat het raak is! Moederdag is wel een leuke dag om te testen...vergeet je dan ook nooit meer als je inderdaad zwanger bent :)

Bloemetje: Ik vraag me ook af of je iets voelt van innesteling! En is het zo dat dat altijd precies een week is na de bevruchting? Of kan dat bijv. ook 5 of 6 dagen zijn? Ik heb zo nu en dan wel wat steken in mijn onderbuik (telkens aan dezelfde kant) en ook soms wat steken in mn borst. Zou nog wel héél vroeg voor mij zijn om er iets van te merken hé? (maandag evt. nesteling). Eerlijk gezegd reken ik er niet op, maar ergens wel klein beetje hoop....

Nou, ga zo ff lekker naar het strand!

Liefs Druifje

Terug
Bovenaan