Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi Druifje,

Hier ook nog steeds hoop, ook nog regelmatig steken in onderbuik, ik heb op verschillende site gekeken wanneer innesteling bij mij zou zijn, op eentje staat vandaag, op alle anderen staat gisteren/eergisteren. Gisteren heb ik wel paar keer beste buikpijn gehad. en nu nog steeds. niet continu, maar wel onder in me buik, bij mij is het niet echt een bepaalde kant, maar veelal onderin me buik, vind het ook andere buikpijn dan dat je last zou hebben van darmen/maag.
ik heb ook nog steeds hoop, en als ik op internet rondkijk, zou ik woensdag/donderdag kunnen testen. haha, ik hoop het.
en anders, volgende ronde beter.
me vriend zei vanmorgen, ik denk dat je zwanger bent, beetje klachten die ik heb, en hij zei dat het zijn gevoel was. hij ziet niets anders aan me maar hij heeft gewoon dat gevoel, nou hoop dat hij gelijk heeft.

veel plezier op het strand, groetjes bloemetje.

Goedemorgen lieve meiden hierkomt ie!!
spannend he....
Ik heb ten eerste vannacht HEERLIJK geslapen! gewoon tot vanmorgen half 8. en toen moest ik heel nodig plassen..pff ik met mn slaperige hoofd naar de wc.. ohnee eerst manlief. die moest ook, hihi ...toen ik met mn testje... ik zei: zal niet kijken mag jij hier in bed doen zo....
Dus ik enorm plassen...hihi gauw dopje erop en op de kop weg gelegd.. kwam ik onze slaapkamer in, legde de test op zn nachtkastje... en zeg nou kijken jij, want ik vind het spannend!! hihi
Hij kijken natuurlijk... wat moet er staan zegt ie? ik zeg ja hallo...hihi spanning he..Wat staat er zei ik? papiertje met uitleg erbij..... en ja hoor!

2streepjes!! dus positief getest!!! mn vermoeden is dus bevestigd!!!

Het mooiste moederdagcadeau van ons leven!!!

Meiden, nu denken jullie misschien.. oh ze reageert helemaal niet zo blij...
Nou dat komt omdat mn schoonzusje afgelopen januari een miskraam heeft gehad met 11weken nog. toen ze voor de echo naar de verloskundige ging bleek het hartje niet meer te kloppen. dat is echt gruwelijk lijkt me. daarom wil ik er proberen nog wat nuchter onder te blijven met in mn achterhoofd dat t altijd nog mis kan gaan. al hopen we daar natuurlijk niet op ...
Manlief zei na die test....oh dat wordt dan dus hard werken....hihi willen mooi kamertje voor zoonlief op zolder maken, ben ik al stiekum steeds wat aan het behangtrekken geweest enzo, maar nu moet ik over paar maandjes toch echt aan de gang daar!!! leuk leuk!! en manlief wil voor hem een bed in elkaar gaan timmeren...dus we blijven klussen hier....hihi alleen nu echt klussen dus...hihi

Heej lieve dames die nu voor een kindje aan het klussen zijn....
Ik ga even heeeel royaal met glitters gooien en hoop dat jullie allemaal gaan zwanger raken deze maand!! zou geweldig, gezellig zijn!!!!

************************************** ****************************************** ********************************* ******************************* ************************** *** GLITTERS!!!!!!!********** ************************************ **************** ******************************  *******************************

Zo, hopelijk zijn dat genoeg glittertjes voor nog meer positieve testen deze maand!!!
Zet m op allemaal!
Ik ga nu snel lekker ontbijten.
Fijne dag allemaal en jullie horen wel weer van me!
Dikke knuf van mij

Hoi,

MamaJM, VAN HARTE GEFELICITEERD.
ooh wat leuk, inderdaad het fijnste moederdag cadeau ooit.
geniet er lekker van hoor meid. ooh zo super.
wat lief van je, de glittertjes, ik heb er een paar genomen hoor, haha, hoop dat ze werken bij me.
wel grappig dat je man zo reageerde, ben je zo in spanning haha, gaat hij het nog erger maken

nou het schema ga ik al veranderen hoor meid.

An85, 22 jaar                           1e ronde - 1e kindje           16 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e   kindje             16 - 05 - 08

Berkje, 22 jaar                   4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

Britt, 20 jaar                         5e ronde - 1e kindje                 18 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                           1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

Majootje,22jaar                 4e ronde - 1e kindje               02- 06 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

ZWANGER : GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in November.

MamaJM, 22 jaar. uitgerekend in ?

Hoi hoi, dankje!!! lief hoor .. krijg hier allemaal leuke reacties....
De familie gaan we het over 2 maandjes vertellen...als we ons mondje kunnen houden. want ik ben over een kleine 2weken jarig..dus hopelijk merkt niemand iets...hihi
Ik ben volgens mijn berekenigen nu zo half januari uitgerekend! een nieuwjaarskindje..2009...hihi..
Liefs mij en fijne dag allemaal!

Hoi,
Wat leuk, half januari, super. Geniet er lekker van meis, jullie geheimpje nu nog. heerlijk toch.
ik denk dat als ik zwanger zou zijn dat ik het wel aan me ouders en ouders van me vriend al zou vertellen, als het dan misgaat dan weet toch iemand het.
maar ja, dat weet je ook pas als je zwanger bent, misschien denk je dan ik hou het nog lekker geheim.

heb je ook kwaaltjes of dat nog niet?
groetjes

Hai!

SUPER GEFELICITEERD MamaJM! Je vermoeden klopte dus! Echt geweldig!
Het lijkt me wel moeilijk om je mond te houden over je zwangerschap als je straks jarig bent. Kan je ook geen wijntje drinken ofzo (of drink je sowieso niet?), want dan moet je smoesje verzinnen!
Ik zou het ook wel tegen mijn (schoon)ouders vertellen. Als het mis zou gaan is dat het eerste bericht dat ze over je zwangerschap horen en dat lijkt me toch best heftig! Moeten ze eigenlijk eerst nog aan het idee wennen dat je zwanger was en daarnaast ook nog dat het uiteindelijk niet goed is gegaan! Daar gaan we natuurlijk niet vanuit, maar elk scenario is mogelijk!
Nou, geniet er lekker van zou ik zeggen. Wanneer ga je het je zoontje vertellen? Hoe oud issie eigenlijk? Want hij moet dan ook zn mondje dicht houden hé!!

Liefs
Druifje

Hai Druifje..dankje!!
Ten eerste ons zoontje snapt er nog niets van hoor. is net bijna 20maanden dus die houd zn mondje wel...hihi
En mn (schoon-)familie vertellen we het in juni denk ik een keer...hopelijk merken ze voor die tijd gewoon nog niets. hopelijk ben ik niet te veel misselijk ofzo. mn pa zag het de vorige keer snel aan mn ogen zei hij..dus wie weet..maar hij zal er denk niet naar vragen en gewoon afwachten tot wij het vertellen dat vind hij leuker denk ik...
En ik heb deze maand nogwel meer feestjes, maar daar kan ik dan mooi BOB zijn... en met mn verjaardag drink ik gewoon dubbelfris ofzo in n wijnglas evt. hihi ziet niemand wat ik inschenk haha...slim he...
Fijne dag. ik ga genieten van het mooie weer!
xx

Terug
Bovenaan