Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi MamaJm,
dat vind ik een goeie, dubbel fris in een wijnglas, lijkt inderdaad erg op elkaar, en je schenkt het toch zelf in, dus dan valt het inderdaad niet op,
en bob zijn is ook goed, komt helemaal goed.
hopelijk merkt je familie het niet voor juni. zien jullie ze nog vaak?
wat leuk, twee kindjes snel op elkaar.

heb je nu kwaaltjes al?
liefs

@MamajM   GEFELICITEERD !! Echt super !! Hoop dat je een goede zwangerschap hebt !!

Tijdje geleden dat ik hier ben geweest,maar ben er weer...
Ik sta wel in de lijst maar mijn NOD niet.. dat was 3 mei j.l.
Intussen nog geen rd'tjes te bekennen en al 2 testen gedaan, beide negatief helaas..
Waarsch nog steeds onregelmatige cyclus..
Denk dat ik na mijn menstru ga beginnen met ovulatietesten..
Maar hoe werkt zoiets precies???

Hoi,

Maaike Sanne, jammer, hopelijk dat je menstruatie snel op gang komt dan.
Hoe ovutesten werken weet ik eigenlijk niet. Volgens mij moet je rond de dagen dat je denkt dat je vruchtbaar bent net zelfde doen als bij zwangerschapstest, enkel geeft ie dan denk ik aan of je vruchtbaar bent of niet, weet ik niet zeker. Maar er zit als het goed is toch ook uitleg bij?

groetjes

ha mamajm gefeliciteerd wat heerlijk dat je test positief was!!!!!
ik hoop ook inderdaad dat ik wat glitters van je mag gebruiken al word het deze maand waarschijnlijk toch ook niks mijn vriend is het weekend dat ik mijn ei heb weg hij gat met een stel vrienden (alleen mannen) dus eigenlijk wil ik het na dat weekend ook even niet doen daar gaat zo veel gedronken worden dat kan niet goed zijn als het raak is!!!!

bloemetje hoe gaat het bij jou nog steeds klachten??
zou geweldig zijn als het raak zou zijn voor je!!!!

succes meiden

Hoi Majoortje,
Ik nog steeds klachten, buikpijn gaat nu ook aan de zijkanten van me buik zitten.
En gisterenavond had ik een hardere buik. Kan minder vaak naar het toilet voor de grote boodschap en ook iets moeilijker.
En af en toe een draaiende maag.
Maar ja, ik weet het allemaal niet.

Jammer dat het deze ronde niets word.

xx

MamaJM, wat een geweldig nieuws zeg! En zo snel! Toppie!

!
!
G
EFELICITEERD!!

Ik ben een tijdje niet hier  geweest, het weekend lekker even ertussenuit geweest. Mooi weer, dus ff lekker wezen zonnen. Verder zijn we bezig met een huis, morgen tweede bezichtiging. Echt een super mooi huissie, waar bijna niets meer aan hoeft te gebeuren. Morgen met een makelaar kijken, en als die zegt dat het huis ok is, gaan we een bod doen. Spannend spannend. Heb de rode duivels een week lang gehad! Ze zijn sinds zondagmiddag weer verdwenen, en ze kwamen ook op zondag. Nu dus weer nieuwe kansen! Dus... klussen geblazen!  (Heb ook wat glitters gepakt, hihi)

Veel liefs, Elpro

Hey mamamj,
Gefeliciteerd!!!!
Ik zelf heb het wel vrij snel verteld.   Ik teste 12 maart positief. Was 16 maart jarig en  ik vierde het de 15e. We  zijn toen de 15e bij iedereen langs geweest om hun een kadootje te brengen (fotolijstje met tekst)   iedereen was verbaals dat wij hun een kadootje kwamen brengen en ik jarig was.
Maar goed iedereen vond het zoooo leuk. Krijg gelijk die avond al leuke spulletjes voor de baby.
Wij hebben het onze vrienden  en werk wel allemaal later verteld.  

Liefs Bontrie. 13weken en 3 dagen zwanger  

Terug
Bovenaan