Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

owwwwwwwwwwww gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! geweldig geniet van je zwangerschap mamajm!!! top hoor!!

liefs   cora

Leuk hoor,
al twee zwangere, ik hoop dat ik mij bij de volgende kan rekenen.

Dames die al zwanger zijn geweest, zwanger zijn? hoe kan je je baarmoeder voelen? ofdat die verhoogd is?
Ik heb regelmatig een hardere buik. Maar kan dat ook met een eventuele komende ongesteldheid te maken hebben?

Groetjes

Hallo Allemaal,

Ik ben 23 jaar en ook wij zijn gestopt met de pil.
We zitten nu in onze eerste officiele ronde en ben erg benieuwd wat er komen gaat.

Ik zit zelf ook met de reacties van familie om ons heen, ik weet zeker dat mijn schoonouders het bijvoorbeeld geweldig zouden vinden. Maar over mijn eigen moeder trijfel ik in het bijzonder ook mijn opa en oma, ze hebben het er nu vaak over dat we NU moeten genieten!!

Jaja dat doen we ook, maar die wens...die is ZO groot!!

Dan denk ik maar zo: het is ons leven, dusssss....

Ik wens in ieder geval  iedereen heel veel succes met het klussen!!! en ben benieuwd wat dit Forum allemaal brengen gaat.

Groetjes

Hoi Lizja,

Van harte welkom hier, weer een schrijfster erbij,
Ja, dat over reacties zit ik ook nog mee, maar minder dan een week of twee terug. Ik weet dat we het kunnen, en ook het gevoel hoe ik ernaar toe leef, om zwanger te worden / te kunnen zijn. Daardoor voel ik me erg zeker.
Jullie veel klusplezier. las dat je in de goede periode van de maand zit.

hoe plaats je trouwens zo een banner onder je bericht?

An85, 22 jaar                           1e ronde - 1e kindje           16 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e   kindje             16 - 05 - 08

Berkje, 22 jaar                   4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

Britt, 20 jaar                         5e ronde - 1e kindje                 18 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                           1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

Majootje,22jaar                 4e ronde - 1e kindje               02- 06 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Lizja, 23 jaar                                   1e ronde - 1e kindje       ?? - ?? - 08

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

ZWANGER : GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in November.

MamaJM, 22 jaar. uitgerekend in ?

Haha,
het is me gelukt.
alleen komt deze http er elke keer weer voorstaan.
liefs Bloemetje

http://

hoi meiden

Daar ben ik weer.. Moest een paar dagen achter elkaar werken.. dus heb niet zoveel achter de pc gezeten..
Maar MaMaJM GEFELICITEERD!!!!! hihihi toen ik het las dacht ik ow wat geweldig!!!!
Echt super leuk voor jullie! Dat is idd een fantastisch moederdag kado .

@bloemetje: he? hoe is het nu met je buikpijn?? Hopelijk voel je je al iets beter.. Is wel onzeker he steeds dat afwachten...Weet jij hoe je die glitters hier krijgt??

@Bontrie: ow hihi wat een leuke echofoto's!!!!!! Hoe gaat het nu met je?? Ben je erg misselijk of totaal niet?? Ik heb dit weekend klus weekend haha we kunnen weer!!!

@Britt: He britt, wat leuk dat je ook op dit forum bent. Ow dus je gaat trouwen over 2 weken wat leuk!!!!! hihih zeker spannend!!! Ik zag dat jij in ronde 5 zit toch? Ik en mijn vriend zitten in ronde 4 en willen het ook super graag.. Ik probeer er de laatste tijd niet te veel mee bezig te zijn.. Want betrapte me er idd op dat ik er best vaak aan dacht en dat is idd normaal maar ik was laatst 2 dagen overtijd wat ik nog nooit was geweest en toen brak de 3e dag aan en werd ik ongi .. Maar ja postitief blijven nu weer aan de klus!!! Moet je nog veel regelen voor de bruiloft?? lijkt me echt heel leuk omdat allemaal te regelen.. Ik en mijn vriend wachten nog even..we zijn ook 7 jaar bijelkaar en wonen nu 7mnd samen..dus moeten nog even sparen hihi..

Sorry als ik iemand niet genoemd heb maar wist het niet meer... ik moest weer even wat bijlezen...

Het is erg gezellig hier en hoop dat we allemaal snel zwanger mogen worden!!!!!

Liefs Berkje

Hoi Allemaal

Ik ben Linda en ben 22 jaar (bijna 23). Mijn man en ik hebben in april besloten te stoppen met de pil dus ik ben benieuwd wanneer we kunnen zeggen dat we zwanger zijn! Ik vind het leuk dat er van dit soort forums zijn kunnen we lekker kletsen of vragen stellen enz. Ik ben er heel veel mee bezig en ik hoop dat het snel raak is maar ja dat is maar weer afwachten natuurlijk.
Groetjes Lin

Hoi,

Berkje, buikpijn blijft het zelfde, heb het al sinds vorige week, ook af en toe gevoel dat me buik wat harder aanvoelt.
Het is niet continu,hihi dat scheelt. Ook vandaag gevoel dat ik meer moet plassen.
Maar of dat ook daadwerkelijk zo is

Linda, van harte welkom, ik hoop met je mee dat het voor jullie snel raak is.

groetjes

Terug
Bovenaan