Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hallo allemaal,

Bloempje: wat bedoel je met de ?? achter mijn naam....mijn eeste ongi dag??

Ik hoor het wel..

Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw op het Forum en 23 jaar met een hele grote kinderwens. Helaas moet ik nog een hele tijd wachten, maar dat is te lezen in mijn discussie ik wil wel maar hij nog niet. ik vind het echt super leuk dat er zoveel jonge meiden zijn die druk aan het klussen zijn, en ik kan ook haast niet wachten.

Voor degene waar het gelukt is, heel veel succes met de zwangerschap en voor degene waar het nog niet helemaal gelukt is, heel veel klusplezier met veel resultaten gewenst.

Groetjes een ander bloempje ( ik had toch een andere gebruikersnaam moeten kiezen. Mijn echte naam kan ik niet gebruiken i.v.m. mensen die evetueel iets zouden op kunnen vangen. )

Hoi Bloempje,
welkom, haha, ja, ik heb ook lang lopen zoeken naar deze naam, gebruik twee anonieme namen op internet, maar die andere die was al bezet, dus deze dan, haha, wil ook onbekend blijven.

lizja, ja dat is de dag dat je ongesteld zou moeten( nou ja liever niet dus)

groetjes

Hoi!

Ik ben een meid van 23 (bijna 24) en heb al 2 kinderen. De 1e is geboren toen ik net 18 was en de 2e toen ik 20 was. Ik ben net vorige week gestopt met de pil en we gaan nu voor de 3e. Te jong ben je dus zeker niet en als jullie er SAMEN voor gaan en er goed over hebben nagedacht is toch alles goed? Ik heb van onze omgeving eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad, maar ik had me sowieso niets van anderen aangetrokken. Las jullie er zeker van zijn moet je er gewoon voor gaan!!
Succes!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

Ik kan bijna niet wachten om te testen ben  veelste nieuwsgierig. Maar ik hou vol. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat mensen aan het klussen zijn en er niet mee bezig zijn (geestelijk). Ik denk niet dat het raak is voel me alsof ik ongesteld moet worden.

Ben ook nieuwsgierig naar jouw test bloempje 22

Het verbaast me dat er zoveel jonge mensen zijn maar wel heel leuk dat er steeds meer bij komen op dit onderwerp.

De mensen die al zwanger zijn of geweest wat waren jullie eerste tekenen van zwangerschap?

groeten angelique

Hoi,

Ik ben ook zo nieuwschierig, pff, word echt zo spannend, ik heb nu vaak na het eten dat ik beetje draaierige maag heb. vervelend gevoel, ook die buikpijn blijft, word nu beetje alsof ik echt ongesteld moet worden, maar meestal krijg ik die buikpijn pas paar uurtjes voor ik ongesteld moet worden en dit houdt echt al week aan.
Dus er is nog hoop, maar ik weet het niet zo zeker. tekens zeggen ja, gevoel zegt ook vaak ja, maar af en toe ook wel weer eens een keertje nee.
heb net de extra sensitive test van sensitive besteld. als het goed is krijg ik die vrijdag, dat is mijn nod, als ik zwanger zou zijn dan moet het met die test vrijdag/zaterdag toch wel duidelijk zijn. als de duiveltjes niet zijn geweest.

Liefs

Hoi an,
ik zie dat we dezelfde dag van nod hebben. spannend voor ons, ik ga aan je denken vrijdag.

liefs.

Terug
Bovenaan