Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Ik weet het zal ook aan jou denken. Ik heb de test al in huis liggen. Het is ook zonde om te vroeg te testen want die krengen zijn wel duur. Nou ik duim voor je. Heb ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar blijf een beetje hopen.

Spannend dus allemaal op vrijdag !!
Zal aan jullie denken

Helaas zijn bij mij de rd'tjes gearriveerd...   Ga vanaf nu beginne   met ovulatietesten en wie weet is t deze maand raak...

Hoi An,
ik heb niet echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden, dus als ik het wel word dan gaat me dat vies tegenvallen denk ik, en zal ik er ook even   niet zo goed van zijn.

we zien het allemaal wel.

hoe gaat het met de anderen?

groetjes

Hoi maaike sanne,

wil je veel succes wensen deze maand.
hoop dat het deze keer wel raak is.

groetjes

Maikesanne hoeveelste ronde zit je en wanneer kies je ervoor om ovlatietesten te gebruiken? en succes natuurlijk volgende maand

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik de zwangere dames onder ons, even met hartelijke gelukwensen doen!!
Toppie...geniet er van!!

En bloemetje22 mijn NOD is 30 mei 2008....
Zit nu in met GOEDE periode,...dus zo meteen weer aan de klus!!! hahaha

Hoe is het verder met iedereen...ben wel erg benieuwd hoor bloemetje22 hoe het vrijdag zal zijn...spannend!!

Liefs Lizja

Hoi,

Hier weer een update. Net toen ik naar toilet ging had ik druppel bloed in mn broekje zitten(sorry). Beetje bruinig, weet niet of dit van mijn ongsteldheid kan komen, want heb die vrijdag pas, en mijn ongsteldheid begint altijd met rood bloed wanneer ik afveeg.

nu word het wel erg spannend.

groetjes

Hoi hoii

Dit was officieel mijn eerste maand.   Twee maand geleden hebben we het er over gehad om te stoppen maar ivm ontpillen niet bewust geklust.
Afgelope maand wel bewust geklust... dus we noemen dit onze eerste maand..
Helaas dus ongesteld geworden, was ook wel verwacht hoor..maar toch niet leuk..

Ik ga nu beginnen met ovulatietesten zodat ik precies weet wanneer mijn eisprong is. Dit omdat mijn schoonusje ook zwanger is en ik zsm ook zwanger wil zijn zodat ze met elkaar kunnne spelen en opgroeien..
Niet alleen om hun kindje hoor! Maar de wens is er van mij al een hele poos, en nu wil manlief ook ...
En wil dan natuurlijk zo snel mogelijk zwanger raken !!

Mijn cyclus is ook nog onregelmatig dus erg lastig...

Terug
Bovenaan