Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi Maaike Sanne.
zou inderdaad wel erg leuk zijn als jullie kinderen samen kunnen opgroeien. zou erg fijn zijn, ik hoop dat het snel raak is voor jullie.
liefs Bloemetje

hey meiden

zouden jullie willen stemmen op Lynn als baby van het jaar?

http://www.skyradio.nl/index.php?

page=actie_overzicht/baby_van_het_jaar_2008&

frame=gallery%2F5825

Of op sky radio en dan zoeken op Lynn januari!!

Hallo Allemaal,

Ben ik ook weer even.

Super dat er al mensen zwanger zijn, Gefeliciteerd, en geniet er van!  (sorry, weet de namen niet meer)

Nog 3 dagen dan is het mijn NOD, vind het toch wel weer erg spannend, maar kan het wel beter los laten dan de vorige maanden. Scheelt misschien ook door de voorbereidingen voor onze grote dag de 23e!
Dus genoeg aan ons hoofd op dt moment, gaat de tijd lekker snel!
Ik las dat er meer in een spannende periode zitten, qua wachten, succes allemaal!

Nou, ik ga even verder bijlezen.
Tot gauw!

Liefs,Britt

Hoi Britt,

Scheelt inderdaad denk ik wel als je veel aan je hoofd hebt. Ik heb morgen mijn nod, heb net sensitesten binnengekregen, gisteren besteld, staat op de site dat als je ze voor 5 u besteld, dat je ze volgende dag binnen hebt. ik heb ze half acht besteld, en had ze nu ook nog binnen haha.

denken jullie dat ik best morgenochtend kan testen? of wachten tot s middags of zaterdag?
ik heb geen idee of ze gaan komen, heb nog wel steeds buikpijn, maar vaak tegen menstruatie aan kan ik erg makkelijk naar toilet, te makkelijker, en nu niet. heb ik normaal nooit.
ook nog steeds zelfde buikpijn dan dat ik al hele week heb, en vanmorgen kreeg ik ff zo een steek in me maag en voelde me ff zo beroerd, maar was ook snel weer over. het blijft dus erg spannend.

veel succes nog met de voorbereidingen.

groetjes

Hai Iedereen!

Daar ben ik weer eens! Heb net alle berichtjes even bijgelezen! Wordt hier al gezellig druk, hoop dat ik alles bij kan houden. Daarom is het nod lijstje ook wel handig!! Mn vriend is door de week vrij en dan kom ik meestal niet op internet.
Wat een ongi verhalen hier allemaal! Bloemetje..ik heb ook sinds dinsdag bruinverlies! Meestal heb ik dat wel een paar dagen van te voren. Komt bij mij dus ook wel erg vroeg. Heb zelf het idee dat ik niet zwanger ben. Voel me niet anders, merk niets aan mn buik, borst steekt niet meer enz. Dus helaas waarschijnlijk. Toch nog ff de 19e afwachten, hihi! Een lichaam kán vreemd doen natuurlijk.

Hoop dat mn vriend er toch snel over wil nadenken hoor. Als ik iets zeg m.b.t. kinderen krijgen dan krijgt ie wel een glimlach. Hij is in ieder geval niet meer zo defensief als 10 dagen geleden (was wel heftig gesprek toen). Hebben toen afgesproken dat ik het er de komende tijd  niet meer over zou hebben, maar tja....toch proberen af en toe natuurlijk haha. Gewoon om te peilen! Juni nieuwe ronde, nieuwe kans, maar afhankelijk van hem uiteraard. Hij is meer van het 'redelijke' en droomt niet zo. Dat heb ik wel meer. Misschien een vrouwending?

Nou dames, komende dagen heb ik weer tijd om lekker te schrijven hier. Trouwens, heeft er misschien nog iemand tips om het onderwerp aan te snijden? Bijv. een bepaald moment, situatie!? Ben ik wel benieuwd naar!

Veel liefs,
Druifje

Misschien een keer jou baby/kinderfoto's bekijken? gewoon zelf en dan per ongeluk op tafel laten liggen?
Of vrienden die net kindje hebben? Familie?

Het is moeilijk he, als je hij niet wil.

Groetjes

Hoihoi!

Ja, dat is best moeilijk. Soms heb ik echt een off-day als ie zegt dat ie het nog niet wil! Ik wil hem ook niet pushen, maar vind dat hij zich wel moet bedenken dat hij niet de enige is die hierover beslist. Ik heb er ook een mening in. En het lastige is nog, dat hij zegt dat hij wel blij zou zijn als ik zwanger zou raken, maar het liefst toch nog wacht. Snappen jullie dat? Ik vind het dan heel moeilijk om me in te stellen op zijn wens...wat wil hij nou? Ik denk dan: als je blij zou zijn met een zwangerschap, waarom wil je dan wachten? Wat is dan tactisch om te zeggen tegen hem? Misschien kan ik m dan over zn twijfel heen helpen..

We hebben inderdaad wel kleine kinderen in de familie en binnenkort wordt er weer  een baby geboren. Hij is er echt helemaal gek mee!  Vind ik echt wel leuk. Wie weet komende zomer ofzo...

Liefs

Terug
Bovenaan