Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Mja, wat is er tactisch, om hem beetje van zijn angst af te helpen, ik weet het niet, misschien een goed en zeer duidelijk gesprek van beiden kanten, waarin jullie alles zeggen waarom jij het wel, hij het nog niet wil, waarin jij uitlegt waarom je het zo graag wil en waarin hij zegt wat hem tegenhoudt, waarom hij wel blij zou zijn als het per toeval zeg ik maar ff zou gebeuren.
Want ik krijg gevoel bij je verhalen dat jullie niet echt van elkaar weten waarom jullie wel en waarom jullie het niet willen, en de gevoelens die er achter schuilen?
ik kan het ook helemaal verkeerd hebben hoor.

heeft hij zijn mail al gelezen?

groetjes

vandaag nod maar nog niets te zien. Ik wacht nog wel met testen denk dat t later komt. Succes vandaag bloemetje22

Hoi Druifje,

Ja het is heel erg vervelend deze situatie.
Ik zit er momenteel ook midden in. Ik wil wel al ( en al heel lang) maar hij nog niet.

Nu is er sinds gister bij ons wel verbetering. We hebben gister een lang en duidelijk gesprek gehad en ik heb al mijn gevoelens uitgelegd. Op zich reageerde hij vrij goed.
Ik heb me nu voorgenomen ( behoorlijk moeilijk) om het even te laten rusten en er de komende dagen niet meer over te hebben. Dan kan hij er rustig overna denken.
Ik heb voor ons dus een beetje hoop ( ik duim gewoon heel hard), maar ik zal het wel weer vreselijk vinden als het dadelijk toch op niks uitloopt.

Mischien dat je met jouw vriend of man ( ik weet het niet meer) ook een gesprek kan aanknopen ( wel op een goed tijdstip doen, in mijn geval dus als hij niet te moe is en na het eten.)
Dan kun  je er op die manier achterkomen waarom hij het niet wil. Misschien is het wel dat hij denkt dat het financieel niet kan, of dat hij mischien bang is voor het onbekende ( dat is bij ons denk ik het geval).

Verder wens ik je heel veel sterkte met het wachten  en succes met het gesprek, ik zal heel erg hard voor je duimen  ( dat doe ik nu ook voor mezelf)

groetjes bloempje

Hoi,
Druifje en bloempje, ik duim ook heel erg mee voor jullie dat jullie mannen/partners de keuze maken die jullie beiden zo graag willen. Ik hoop echt dat jullie er binnenkort ook voor kunnen gaan.

hier nog geen duiveltjes gezien, haha laat ze maar lekker weg. heb keer zitten tellen weer. twee maanden terug was mijn cyclus 29 dagen, vorige maand 27dagen.
Wat moet ik dan nu in mijn achterhoofd houden, vandaag morgen of zondag? als ik zondag maandag nog geen ongi heb dan ga ik weer testen denk ik.
Ik heb nog geen gevoel dat ze eraan komen, nog steeds zelfde buikpijn dan die ik al hele week heb, vandaag ook weer een iets gevoeligere maag.
als ik ongi moet worden ben ik altijd moe en verrot ook als ik niets heb gedaan, en ongelofelijke buikpijn de eerste dag.
Dus ik hoop dat ze lekker weg blijven.
ik hoop voor jou an dat ze ook weg blijven.

Groetjes Bloemetje

Hoi Bloemetje,

Dat word een spannend weekend voor jou, ik zal voor je duimen dat de RDtjes niet langskomen.

groetjes Bloempje

Ik heb nu nog steeds zelfde haha, maar heb wel last van mn maag, zeer licht misselijk, bijna niets hoor, maar maag is niet zoals anders. ook soms steekjes rond navel. nog niet het typische ongi gevoel, ik ben zeer benieuwd.

groetjes

@ Bloempje: Ik heb dus precies hetzelfde als jij!! Wij hebben er 2 weken geleden een gesprek over gehad en toen wilde hij nog wel wachten; had het over volgend jaar ( is in ieder geval iéts). Ik wil graag jong kinderen (op mn 24e liefst), maar hij heeft daar niet echt een mening over. Nog erg vaag over waarom hij niet wil. Ik heb ook beloofd om het er even niet over te hebben...een maand ofzo...maar dat is moeilijk vol te houden. Vandaar dat ik ook zo blij ben met dit forum, haha! Ik ga het vanavond nog eens proberen aan te snijden. De rd'tjes zijn vandaag gekomen (mijn cyclus ligt tussen de 26 en 30 dagen), dus das wel een aanknopingspunt!

@ Bloemetje: Wat spannend meid!! Ik hoop echt voor je dat het raak is. Dat zou geweldig snel zijn, super!   Laat je het weten als het positief is?! Je kwaaltjes kunnen er wel op wijzen, maar kunnen je ook bedriegen

liefs!

Hoi.
Druifje ik hou jullie op de hoogte hoor, als rd'tjes er zijn, ook wanneer ze er niet zijn.
Ik ben ook blij met dit forum, dat ik alles hier op kwijt kan, bij jullie die zelf ook met dit bezig zijn,als ik continu tegen mijn vriend hierover bezig ben, dan word hij gek denk ik haha, hij wil het graag, maar telkens het erover hebben,hihi dat dan weer niet.

heb ook pijn in re lies nu. al hele middag, maar geen idee of dat toeval is, of dat dat erbij kan horen.

groetjes.

Terug
Bovenaan