Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

An85, 22 jaar                           1e ronde - 1e kindje           16 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e   kindje             16 - 05 - 08

Berkje, 22 jaar                   4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

Britt, 20 jaar                         5e ronde - 1e kindje                 18 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                           1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

Majootje,22jaar                 4e ronde - 1e kindje               02- 06 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Lizja, 23 jaar                                   1e ronde - 1e kindje       ?? - ?? - 08

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

ZWANGER : GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in November.

MamaJM, 22 jaar. uitgerekend in ?

Hoi hoi allemaal daar was ik ook weer us... ik zie dat mijn uitgerekende datum hier nog onbekend is. nou dat is 10 januari2009! dus kan het ook op het lijstje.
Het gaat verders prima met me. nog niet misselijk, ben nu 6weekjes vandaag.... en nog geen klachten..dus heerlijk! wel wat eerder moe, maar laatste dagen ook redelijk druk geweest dus vandaar hier ook ff niet gereageerd....
Nou fijne avond allemaal en knuf ikku

An85, 22 jaar                           1e ronde - 1e kindje           16 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e   kindje             16 - 05 - 08

Berkje, 22 jaar                   4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

Britt, 20 jaar                         5e ronde - 1e kindje                 18 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                           1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

Majootje,22jaar                 4e ronde - 1e kindje               02- 06 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Lizja, 23 jaar                                   1e ronde - 1e kindje       ?? - ?? - 08

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

ZWANGER : GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in November.

MamaJM, 22 jaar. uitgerekend: 10 januari 2009

zo mamaJM, je uitgerekende datum staat erbij. Fijn dat je nergens last van hebt, maar dat vast wel komen denk ik. haha, toch nog wel steeds lekker aan het genieten van je prille zwangerschap?

knufje terug van   mij.

fijn weekend alvast dames.

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

Hoi Druifje,

Ja het is echt heel moeilijk om het er niet continu over te hebben, je wil graag de bevestiging dat het mag. Ik heb me voorgenomen om tot morgen er zeker niks over te hebben, is wel ontzettend moeilijk.
Hoe was het gesprek gister gegaan, ik hoop toch zo voor je dat het positief was en dat je er iets mee kan?????
Mag ik vragen hoe oud jouw vriend is?

in principe heb ik een cyclus van 28 dagen, ik ben namelijk nog aan de pil en voor de pil was hij ook precies 28 dagen. Als we ( ik hoop het) gaan beginnen dan maak ik deze maand mijn strip af en ga ik de maand juni kijken hoelang mijn cyclus is zonder pil. Dan kunnen we juli voor het eggie gaan.

Zonder dit forum zou het echt ondraagelijk zijn om een vrouw te zijn ( hahah). ik kan al  4 nachten niet slapen omdat ik alleen maar lig te piekeren. Gelukkig dat we hier ons ei kwijt kunnen.

Ik wens iedereen een heel fijn en vruchtbaar weekend!

Groetjes bloempje

Hoi,

Hier ben ik ook weer.

Druifje, nog gesprek aangegaan met je vriend?

Bloempje, ik hoop dat jullie in juli ook voor het echie kunnen gaan.

Hier deed me vriend er laatste dagen erg koel over, hij zei we zien wel, het maakt me niet uit of het raak is of niet, zo niet gaan we er weer verder voor. op zich lief bedoeld, hij wil het erg graag, maar heeft er weinig over, hij vind het ook   moeilijk om het er over te hebben, maar dan krijg ik weer beetje gevoel dat hij er opeens niet helemaal   meer achterstaan, waarschijnlijk is het beetje stress waardoor ik zo moeilijk doe af en toe. Heb hem wel gezegd dat ik het er af en toe graag met hem over heb, hij wil dat we niemand wat vertellen, maar dan is het ook niet de bedoeling dat ik hier in mijn eentje altijd zit over te denken???

Tot nu toe trouwens nog geen ongi, had gevoel dat hij vanacht zou komen, buikpijn enzo, maar dat is weer minder.

ik reken op 28 dagen, als het er morgenochtend nog niet is dan ga ik testen. Maar ja, dan kan het alsnog negatief zijn en morgen doorkomen.

Nou dames, het word nog een spannend dagje.

http://

Kon het niet weerstaan en heb toch een test gedaan. Deze was helaas negatief, maar heb ook nog geen rd'tjes. Het is afwachten maar. Hoop dat het snel doorkomt kunnen we weer verder proberen.

Hoi an,
voor jou ook nog steeds spannend, wachten duurt lang he, jammer dat test negatief was, maar je bent wel dag overtijd? ik gok erop dat mijn cyclus ook 29 dagen kan zijn, dus morgen, maar als ze er morgenochtend nog niet zijn dan ga ik wel testen.
Wil toch graag meer weten, moet me erg weerstaan om nu niet te testen.
Heb je wel ongi gevoel? ik wel, maar niet zo erg als anders.

groetjes.

http://

Terug
Bovenaan