Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Wat jammer bloemetje22! balen zeg.

Nou hier is er niets verandert. Nog geen ongi hopen dat het nu snel komt anders word de cyclus wel heel erg lang.

Andere bloemetje wat jammer dat je vrien er nog niet 100 % achter staat komt vanzelf wel. Snap ook wel dat hij er niet de hele avond over wil praten. Het went wel.

hee meiden,

ik reageer normaal alleen bij "de meistoppers" maar las hier over meerlingen. Mijn vriend is er 1 van een tweeling en wist eerst nog niet eens of hij wel kinderen wilde. Maar, zei hij, als ik zeker wist dat het een 2ling werd meteen.
Ik denk wel dat het een stuk zwaarder is, 2 tegelijk of 1 voor 1, maar er zijn echt 2lingen die veel meer aan elkaar hebben dan aan een andere broer of zus. die band is toch net weer specialer. En tuurlijk zal dit niet precies voor alle 2lingen tellen. Ik ken ook een 2ling die allebei expres naar een andere middelbare school zijn gegaan omdat ze eigen vrienden wilden krijgen en meer als individu gezien wilden worden. (want eerlijk is eerlijk, je noemt de namen van een 2ling snel in 1 adem of haalt ze door elkaar als het 1 ei ig is)

Suc6 met de beslissing.

Hoi,

Bloempje,
Ik kan er niet echt met een vriendin over hebben, heb er laatst met een vriendin wel over gehad, dat ik het graag zou willen, maar vriend nog niet. maar heb zo een gevoel dat ze het niet echt voor zichzelf alleen houdt, dus ik zwijg er nu verder over.
daarentegen woon ik nu een jaar in nederland bij me vriend en een eigen vriendengroep heb ik nog niet echt opgebouwd, ook geen echte beste vriendin. en tegen familie mag ik het niet zeggen van hem.
heb het wel tegen een vriendin van mn vader gezegd, haar kan ik echt vertrouwen, maar haar spreek ik af en toe via internet, dus kortom, vriend is eigenlijk enige waarover ik echt face to face met kan praten, is dus soms erg frustrerend als dat niet kan, hij het niet wil.

leeuwtje, jij en je vriend van een tweeling,dan hebben jullie er erg veel kans op begrijp ik?
zijn jullie van een eeneiige of twee-eiige tweeling?

groetjes.

Hoi Bloemetje, jammer dat je geen vriendin hebt met wie je het erover kan hebben. Het is inderdaad erg frustrerend. Gelukkig maar dat dit forum er is, dan hebben we tenminste iets waar we ons ei kwijt kunnen.

Voor degene die over de meerlingen begon, mijn schoonmoeder is er een van een 3ling. ( een  tweeling  en een alleen). En omdat ze zeggen dat meerlingen altijd een generatie overslaan zou het bij ons dus een kans zijn. Ik heb zelf het idee van niet want de moeder van mijn schoonmoeder gebruikte het DES hormoon. Ik denk zelf dat dat invloed heeft gehad ( geen idee of het zo is, maar DES heeft op heel veel dingen invloed gehad).

groetjes  bloempje

Hoi,

als het zo is dat tweeling generatie overslaat dan hebben wij ook een kans denk ik.
vader van mijn vriend komt van een tweeling, zijn vader heeft geen tweelingen gekregen, dus dan zou het bij ons ook wel kunnen. wist ik niet eens.
Een drieling, dat komt toch niet zo vaak voor?

Groetjes.

Ik ben trouwens ook erg blij dat dit forum er is. Gelukkig vind hij dat wel prima, en anders had hij deze keer toch wel echt pech gehad hoor. Om het in mijn eentje allemaal te doen, dat kan ik niet.

Ben ook blij dat ik jullie dames heb, en dat we af en toe eens lekker ons verhaal hier kwijt kunnen.

groetjes.

Hai!

Ik dacht dat het krijgen van een meerling aan de vrouw ligt. Zaadjes zijn er genoeg, maar het is toch een dubbele eisprong óf een eitje dat zich na de bevruchting deelt dat een meerling 'maakt' ?! Weet niet in hoeverre de familiegeschiedenis van de man hier invloed op zou hebben? Als dit wel zo is zou ik dit wel graag willen horen, ben ik zeer benieuwd naar!

Tja, kinderen driftig. Dat kan  je  niet voorkomen door bijv. te wachten met kinderen krijgen! Ik denk wel dat jouw gedrag (voorbeeld!) en karaktertrekken een rol spelen. En ook hoe je erop reageert. Kinderen dagen je toch wel eens uit om te kijken hoe ver ze kunnen gaan. Opvoeden is voor iedereen wel eens lastig!

Bloemetje, ik heb ook geen (goede) vriendin waarmee ik over de kinderwens kan praten. Heb wel een aantal ver weg wonende vriendinnen, maar die zijn er nog langggg niet aan toe en hebben nauwelijks zicht op  een situatie van vriend en samenwonen. Mijn ouders weten wel dat wij graag op jonge leeftijd kinderen willen en dat vinden ze hartstikke leuk, maar verder ga ik het met hen niet over de twijfels van mijn vriend hebben en hoe ik dingen aan moet pakken wat betreft gesprekken e.d.
Dat is ook een reden waarom ik ook blij ben met dit forum. Mijn vriend weet overigens niet dat ik hier schrijf; heb geen idee wat hij daarvan zou vinden. Ik denk dat hij het wel begrijpt, omdat ik ook wel eens aan hem heb aangegeven dat ik mijn ei aan niemand anders kwijt kan dan aan hem. Soms mis ik dan wel een maatje hoor!
Maar goed, heb hier wel maatjes gevonden hahah! Die herkenning is gewoon heel fijn!

Groetjes
Druifje

Hoi,
Druifje, het is inderdaad erg fijn dit forum hier te hebben, en met mekaar hierover te praten, maar toch, het is wel anders. Soms ook erg moeilijk.
Zou het bijvoorbeeld wel fijn vinden om te msn met jullie, we kunnen bijvoorbeeld ook een gesloten hyves pagina maken? met annonieme naam, waar je dingen neer wil zetten die je hier niet kwijt kan? Of hier niet neer wil zetten. Maar haha dan gaat het alweer ver he, hihi.

Ik weet het niet hoe het juist zit met meerlingen. geen idee, ga ik eens een keer naar googelen.

Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik hier schrijf, en dat het me niet echt uitmaakt wat hij daarvan vind, als hij er moeilijk over praat, mja, dan moet ik ergens mijn verhaal kwijt kunnen. Dus jammer voor hem dan. Toch?

Het lijkt ook weer mooier weer te worden he :)

Groetjes

Terug
Bovenaan