Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2008 14:51:38'));

Hoihoi!

Ja MSN o.i.d. lijkt me ook wel wat, maar ja, das niet meer zo anoniem dan! Wie weet klets ik wel met mn buurvrouw, hahahah! Aan de andere kant vind ik het persoonlijk contact wel fijn. Zeker met mensen die allemaal in hetzelfde schuitje zitten, dezelfde beslissingen moeten maken of gemaakt hebben.
Misschien ff een anoniem e-mailadres aanmaken?

Groetjes,
Druifje

P.s. Tis inderdaad mooier weer, wel een beetje fris nog maar in ieder geval geen regen meer :)

hoi druifje,
ik heb je bij mijn msn toegevoegd.
ga morgen een annoniem e mail adres aanmaken.

wel fijn wat persoonlijker contact.

groetjes

ik zit ook op msn.

greetjekoe@hotmail.com

Beetje vreemd!! hehehe, ik wist niks anders

groetjes bloempje

hoi dames,
even vraagje, hoe maak je nieuw emailadres, snap er niks meer van

Bloemetje ik heb je geaccepteerd, maar er is iets misgegaan. Waarschijnlijk sta ik wel in jouw lijst, maar jij niet in mijn lijst! Heb iets verkeerd aangevinkt!
Kijk maar even of het lukt om te MSN'en als ik online ben, anders even opnieuw toevoegen aan je contacten!

Liefs
Druifje

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2008 16:59:48'));

hoi druifje,
ik heb je bij mijn msn toegevoegd.
ga morgen een annoniem e mail adres aanmaken.

wel fijn wat persoonlijker contact.

groetjes

Even naar hotmail ofzo gaan en dan registreren!

x

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2008 17:50:09'));

hoi dames,
even vraagje, hoe maak je nieuw emailadres, snap er niks meer van

ik heb ook anoniem adres.
bloemjes@live.nl
ben er waarschijnlijk niet altijd online te vinden maar ga wel regelmatig kijken :)
groetjes

Terug
Bovenaan