Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi lieve meiden hier ff berichtje van mij...
er is vanochtend iets gebeurd wat ik al echt steeds vermoedde. dat t niet goed zat.
dus ik ben ongesteld geworden . een miskraam dus. moest vanmorgen juist gaan zwemmen met mn zoontje dus dat heb ik ook gedaan. tampon in gehad en was heel benieuwd hoe die eruit zou komen. nou echt wel meer bloed eraan. dus ja balen. ik voel me dan ook rottig. verloskundige gebeld. ik mocht langskomen om te praten ofzo. maar heb gezegd dat ik het liever deze week ff aan zie. of dan mn ongesteldheid weer over is en dan volgende week nog ff bel over hoe of wat om zeker te weten dat t weg is.
Pffff weetje ik zei het steeds al. het zou een wonder zijn alst zo snel raak was en had er gewoon echt niet zo'n super blij gevoel over meiden. daarom hoef ik nu ook niet te janken ofzo. dat komt misschien nog. maar ik baal alleen ontzettend. zo van..je had toch een klein beetje plannetjes gemaakt over de komende tijd en nu ist foetsie. maarja.. hopelijk is alles snel weg en kunnen we er weer voor gaan. al zal ik dat dat niet hier melden. ik wil daarom liever ff van alle lijstjes af. NOD lijstje. wachtbankje enzo.... zodat jullie niet precies weten hoever ik ben, maar als het dan volgende keer verder dan 12 weken is ofzo vertel ik het jullie echt oke?! hopelijk vinden jullie dit niet erg
Dit wil ik ook vooral omdat nu dus mn buurvrouw en een kennis hier hadden gelezen dat ik positief getest had. dat wil ik dus evt n volgende keer voorkomen, dan zouden ze dit nu zeg maar ook niet hebben geweten. dit is nu alleen maar rotter
Ook omdat ik woensdag jarig ben. we willen het gewoon nog ff bij ons houden en dan misschien als ze het aan me merken wel vertellen, en anders over paar weekjes ofzo....maar vanavond ga ik toch al skaten met mn schoonzusje die toen met 11 weken een miskraam had, dus kan ik er met haar goed over praten...
Nou meiden als zoonlief straks op bed ligt kom ik nog zekers weer ff langs... nu weten jullie dit.
Wil iemand mij dus ff van de lijstjes afhalen en er niet meer opzetten voorlopig.
Ik blijf wel bij jullie mee kletsen maar dan is het wat meer prive. oke..?!
Liefs en dikke knuf van mij

MamaJM,
wat balen, ik weet even niet hoe ik erop moet reageren, .
Ik begrijp erg goed dat je je nu erg rot voelt. En dat je geen tijd had vanmorgen om dit eventjes rustig te laten bezinken.
Meid, wat vind ik het zo erg voor je.
Ik wil je heel veel sterkte weknsen de komende tijd.

Ik ga ook even doen wat je hebt gevraagd, ik haal je van het lijstje af en we zetten je er ook voorlopig niet meer op.

heel veel sterkte voor jullie,

An85, 22 jaar                           1e ronde - 1e kindje           16 - 05 - 08

Berkje, 22 jaar                   4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

Britt, 20 jaar                         5e ronde - 1e kindje                 18 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                           1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

Majootje,22jaar                 4e ronde - 1e kindje               02- 06 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Bloemetje22, 22 jaar       2e ronde - 1e   kindje             14 -06 -08

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Lizja, 23 jaar                                   1e ronde - 1e kindje       ?? - ?? - 08

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

ZWANGER : GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in November.

MamaJM,

Dit is echt balen, vind het zo erg voor je. Ik denk dat iedereen hier wel begrijpt dat je het liever allemaal een beetje prive houd, dan kun je het rustig verwerken.

veel sterkte toegewenst.

Hier bij ons gaat het eigenlijk wel lekker, gister een goed gesprek gehad met man en hij was zeer positief. ik kan dus wel zeggen dat het voor 99,9 % zeker is dat we gaan beginnen. Volgende week donderdag is mijn laatste pil, dus dan is de echte beslissing.
Nou hoop ik maar dat ik niet te lang aan het ontpillen ben en dat we dan in Juli er vol voor kunnen gaan.
Dus nog een paar daagies wachten ( veel te veel nog) en dan kan ik ook op het NOD lijstje.  

Groetjes bloempje

Hoi,

Bloempje, super dat jullie waarschijnlijk ook gaan beginnen. Erg fijn.
Vanaf dat je ervoor gaat dan word het opeens allemaal lang wachten he?
Hier ook.

Binnenkort ook bij op het lijstje. Je kijkt er nu al naar uit zeker?

Liefs.

meiden, dankje wel! ik blijf wel mee kletsen, maar ff wat minder... maar hou jullie op de hoogte hoe het met me gaat hoor. en anders is het ook te lezen in het kluskippies forum of meiden van maart. dat zijn een beetje mij groepjes... dus als ik hier niet meer zo vaak kom ben ik daar evt. nog wel..maar zal toch wel ff wat minder hier komen... totdat het weer wat beter met me gaat en alles weer op de rit is...
xx jullie ook allemaal succes en sterkte met alles hoor!!

Hoi Bloemetje,

Ja ik kan echt niet meer wachten totdat ik ook mag. Toch een vreemd idee, een week geleden dacht ik nog dat het zeker nog een jaar gaat duren voordat we gaan beginnen en nu lijkt alles toch stiekem dichtbij te komen. ( al duurt alles nog super lang en kan ik niet wachten tot rond augustus zodat ik ook mag testen)
Ik weet niet of andere dit ook hadden, maar sinds een paar dagen heb ik toch zo'n moeite met het innemen van de pil. Het liefst zou ik per direct stoppen. Verder vind ik het zo grappig dat als mensen het over de toekomst hebben enzo en over volgend jaar, dat ik dan denk, mischien loop ik dan wel achter de kinderwagen terwijl niemand dit vermoed.

wat kunnen mannen trouwens ook veranderen. ik heb in 1 week een hele andere man gekregen. Een maand geleden werd hij gek bij het woord baby, en nu sinds donderdag en gister lijkt het wel of in een die knop om is. Maar het is nog geen 100%, hoewel de man nu al zit te plannen welke kamer er als eerste af moet, en   begint hij bij elke kinderwagen en vader te lachen enzo. Gister zei hij ook zo iets liefs tegen me dat ik spontaan begon te huilen.   hahah voorzwangerschapstranen.
Ik heb me tot nu toe nog nooit zo happy gevoeld, en dan is het nog niet eens definitief.

nog maar 10 pillen met geluk en dan gaat de strip de prullebak in!!!!!!!!!

Groetjes bloempje

Bloempje,
Wat fijn dat je zo gelukkig bent, hopelijk zegt hij over 10 dagen we gaan er voor 200% voor, maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat wel gebeuren?
Mijn vriend is er minder mee bezig maar wil het wel erg graag.
Hij heeft zoiets van het komt wel, en waarom daarvoor er veel mee bezig zijn. hihi, mannen he, soms niet te begrijpen,

mamaJM, we begrijpen dat je even wat minder schrijft, je hebt de tijd nodig om dit een plekje te geven. Maar als je een keer wat kwijt wil, je weet ons te vinden meid,
We zijn er voor je!!

Bloemetje

MamaJM,
ik heb net eventjes gelezen op het andere topic waar je zit,
wil je heel graag eventjes zeggen dat ik erg veel bewondering heb voor de manier waar je hiermee om gaat.
Heel veel sterkte.
x

Terug
Bovenaan