Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Mamajm, wat erg voor jullie zeg !!   Weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen....
Sterkte !!
ik begrijp dat je minder aanwezig zult zijn..maar we zijn er voor je !!

@An, balen dat de rd'tjes zijn gekomen !! Hopen dat volgende maand een goede maand voor je zal zijn !!

Verder niet veel nieuws van deze kant..he t druk druk druk dus snel ff berichtje plaatsen en lezen..

hoi hoi,

Zo moest eerst 3 pagina's bijlezen!!! ..
Ik heb de afgelopen dagen weer veel gewerkt dus sorry maar weinig tijd gehad om te reageren... ik had 18-05 mijn nod, maar we zijn vorige week donderdag begonnen met klussen en dan om de dag.. want we dachten (ja sorry voor de details hihi) elke dag zo als de vorige keer helpt denk ik ook niet toch???? We zitten nu in ronde 4 en moet toch wel zeggen dat ik best zenuwachtig word hoor!!! Positief dan he.. ik kan haast nie wachten tot over 14 dagen...De vorige keren leek het net of ik mijn eisprong kon voelen omdat er toen (sorry details!!!) hard stuk doorzichtig slijm in mijn onderbroek kwam..Dat heb ik deze keer helemaal niet gevoeld... We wachten rustig af...
En hoe is het allemaal bij jullie???? Bloemetje22: toch ongi geworden??? Ja idd vaag die klachten en dan laat   het ff op zich wachten en dan uiteindelijk word je toch ongi.. dat had ik in ronde 3 precies hetzelfde.. Maar we blijven positief!!!!!
Ik hoop echt dat iedereen gauw zwanger mag worden op dit forum!!!!
Weet iemand al hoe je aan de leuke glitters komt???

Liefs Berkje (excuus dat ik niet zo vaak reageer.. maar heb een drukke baan hihi )

Vervolg: Ow sorry er klopt iets niet in mijn stukje ...
Mijn naderende eisprong sorry!!!!! hihi ben net wakker.....

Berkje

Hoi Druifje,

Aaaah wat goed!!!!! Kei leuk dat jullie nu in de kerk gaan blijven. ( klinkt vreemd)
Spannend is het nu aan het worden he, ik kan me bijna op niks anders concentreren en dan is het bij nog steeds niet helmaal zeker.
Weet hij precies wanneer jouw goede dagen zijn?? als hij het nu niet weet dan kun je rond die tijd tocht iets meer gaan klussen. Hier weet hij het niet, dus dat scheelt. Ik denk wel dat ik pas in Juli op de goede dagen ga klussen, want vanaf juli zouden we pas voor het eggie gaan. Juni is een mooie maand om te oefenen en dan kan ik kijken hoe het gaat met ontpillen. Verder ben ik ook die maand met ouders op vakantie, en die moge natuurlijk niks weten. Dat betekent dus dat ik in Juni trouw m'n pil meeneem, maar niet inneem heheheh.

Ik ben gister begonnen met m'n eerste foliumzuur. en m'n man weet ookal dat ik het potje heb, dat heb ik zondag laten zien. Hij weet nog niet dat ik het al inneem, maar dat maakt verder niks uit.
Nog maar 9 pillen en misschien dan niet meer.

Mucky, ja je bent zeker niet de enigste. Zowel ik en Druifje zaten in hetzelfde schuitje en eerlijk gezegd zag ik het vorige week rond deze tijd nog somber in. Druifje volgens mij ook. Het gouden woord is niet puschen en het juiste moment afwachten heheheh.

Hebben jullie ook zo'n drang om langs de prenatal te gaan en vast te kijken. Ik wel al hou ik me bewust tegen. Pas als ik zwanger ben en het ookal wat verder is dan ga ik er langs.

nu maar hopen dat voor iedereen op het Forum dit moment heel snel mag aanbreken.

groetjes bloempje

Hi,
Zoals het er nu naar uitziet gaan bijna iedereen de nieuwe ronde in. Maar wat me ook wel opvalt is dat we allemaal beetje gelijk lopen, op paar dagen na. Dat is wel leuk.

Hihi, ik vind het ook fijn om vanalles te bekijken. Hihi.
Maar ja, je nog inhouden he.
Ik weet nog niet of ik die ovu testen ga halen. tijdens mijn vruchtbare dagen zijn we bij mijn ouders. maar haha, dus niet die testen gaan doen denk ik, maar gewoon die week lekker klussen. ouders mogen ook nog van niets weten, maar klussen gaan we wel doen hoor :D:D dat maakt me niet zoveel uit
Gewoon maar wat stiller zijn dan hihi.

Verder begin ik er wel aan te twijfelen of ik op me werk kan blijven. Ik weet het niet zo goed. Heb er niet meer zo een positief gevoel over als paar weken geleden, maar dat zien we dan wel weer. We vinden vast wel weer wat dan als ik dan nog geen vast contract heb.

Liefs.
xx

ha meiden,

wat schrijven jullie een hoop zeg  moet elke da gweer een heel stuk bij lezen,

ten eerste mamajm wat verschrikkelijk voor je de nachtmerrie van elke aanstaande moeder
ik hoop dat je je een beetje red...

druifje wat een goed nieuwtje zeg go for it!!!

ik wil zelf pas met ovulatie testen gaan beginnen als we een half jaar bezig zijn zitten nu in ronde 4
vind dat je ook niet te snel moet beginnen met die testen de natuur mag ook wat  zelf doen en het is echt niet  vreemd als het een tijdje duurt voor je zwanger bent al willen we dat natuurlijk zo snel mogenlijk ....

haihaihai!

Fff kort berichtje. Heb net ff bijgelezen maar op dit moment geen tijd om verhaaltje terug te schrijven. Dat komt denk ik donderdag. Ga zo op verjaardagsvisite (met kleine kindjes!!!!), vriend heeft er ook zin in! Morgen vriend ook nog vrij...dus dan zit ik gezellig op de bank 's-avonds!!

Dus tot donderdag en dan reageer ik op de berichten allemaal!

x Druifje

Hoi,
Druifje, geniet lekker met je mannetje morgenavond.
Majoortje, ik ga de testen ook nog ff niet doen, ben nu wel aan het temperaturen, gewoon eventjes kijken hoe dat gaat. zit elke ochtend netjes op dezelfde temperatuur, weet alleen nog niet echt hoe dat echt helemaal in zn werk gaat.

liefs

Terug
Bovenaan