Hoi Druifje,
Aaaah wat goed!!!!! Kei leuk dat jullie nu in de kerk gaan blijven. ( klinkt vreemd)
Spannend is het nu aan het worden he, ik kan me bijna op niks anders concentreren en dan is het bij nog steeds niet helmaal zeker.
Weet hij precies wanneer jouw goede dagen zijn?? als hij het nu niet weet dan kun je rond die tijd tocht iets meer gaan klussen. Hier weet hij het niet, dus dat scheelt. Ik denk wel dat ik pas in Juli op de goede dagen ga klussen, want vanaf juli zouden we pas voor het eggie gaan. Juni is een mooie maand om te oefenen en dan kan ik kijken hoe het gaat met ontpillen. Verder ben ik ook die maand met ouders op vakantie, en die moge natuurlijk niks weten. Dat betekent dus dat ik in Juni trouw m'n pil meeneem, maar niet inneem heheheh.
Ik ben gister begonnen met m'n eerste foliumzuur. en m'n man weet ookal dat ik het potje heb, dat heb ik zondag laten zien. Hij weet nog niet dat ik het al inneem, maar dat maakt verder niks uit.
Nog maar 9 pillen en misschien dan niet meer.
Mucky, ja je bent zeker niet de enigste. Zowel ik en Druifje zaten in hetzelfde schuitje en eerlijk gezegd zag ik het vorige week rond deze tijd nog somber in. Druifje volgens mij ook. Het gouden woord is niet puschen en het juiste moment afwachten heheheh.
Hebben jullie ook zo'n drang om langs de prenatal te gaan en vast te kijken. Ik wel al hou ik me bewust tegen. Pas als ik zwanger ben en het ookal wat verder is dan ga ik er langs.
nu maar hopen dat voor iedereen op het Forum dit moment heel snel mag aanbreken.
groetjes bloempje