Hoi,
Bloempje, erg fijn dat je een vriendin hebt waarmee je hierover kan praten. Af en toe je hartje luchten is wel eens nodig, zeker als je partner er moeilijker over praat dan jou. dat heb ik ook, alleen heb ik niet echt iemand met wie ik daarover kan praten, en dat vind ik vaak wel eens moeilijk.
Wat grappig dat je moeder zo reageerde, haha, weet ze niet eens dat jullie al echt bezig zijn.Je had moeten zeggen, ja mam die hebben we binnenkort misschien nodig, hihi, maar dan verklap je het al dat jij/jullie dit wil/willen.
ik hoop echt dat hij er ook voor wil gaan. Misschien weet hij nu al wel meer?
Annelies, wat balen dat je je baan kwijt bent, hier ben ik ook best bang voor. omdat ik nu tweede tijdelijke contract heb. was dat je eerste? of de tweede?
ik krijg in december weer een verlenging als het goed is. hoop dat een eventuele zwangerschap daar geen verandering in brengt, werkt je vriend wel? fulltime? redden jullie het dan? of kan je een uitkering vragen? ik vraag dit omdat ik graag wil weten waar je recht op hebt als je zwanger bent en ontslagen word.
als je hier niet op wil antwoorden dan begrijp ik dat zeer goed hoor.
Krijgen jullie een meisje? en hebben jullie samen al een naam?
ook erg leuke reactie van je moeder, dan ga je zelf ook mee huilen denk ik. haha zou ik wel hebben.
druifje, super dat je het lijstje er weer bij hebt gehaald, we horen van een aantal dames niets meer he? of weinig.
nou, ik ben net naar winkels geweest voor meubels, de bank is besteld, twee fauteuils een dressoir en een salontafel, allemaal licht en modern net zoals ik graag wil, en gelukkig was vriendlief het hiermee akkoord.
zometeen naar schoonouders, om ff te vertellen wat we hebben gekozen, schoonvader was al meegeweest, voor als we wat zouden kunnen meenemen, maar er was niets binnen
maar gaan we het schoonmoeder ff vertellen.
zo dames, straks ben ik er weer hoor, vind het erg gezellig hier.
liefs