Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Bloempje,
Grappig joh zulke reactie, hihi, hij is er dus echt wel mee bezig, anders zou je wel een andere reactie krijgen.
En 90 luiers, hij zal ook wel gedacht hebben, wat staat dat hier te doen.
Wanneer krijg je antwoord van je partner of hij er ook voor wil gaan?
Liefs.

Hai dames,

Ik heb weer even het lijst gekopieerd van vorige week en de berichtjes erop nagekeken of er al meer bekend is over NOD's. Ben tot het volgende gekomen:
Aanpassingen kunnen weer gedaan worden!

Berkje, 22 jaar                   4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

Britt, 20 jaar                         5e ronde - 1e kindje                 18 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

Majootje,22jaar                 4e ronde - 1e kindje               02- 06 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Bloemetje22, 22 jaar       2e ronde - 1e   kindje              14 - 06 - 08

Druifje, 23 jaar                           2e ronde -  1e kindje              14 - 06 - 08

An85, 22 jaar                               2e ronde - 1e kindje               27 - 06- 08

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Lizja, 23 jaar                                   1e ronde - 1e kindje       ?? - ?? - 08

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1e ronde  -  2e kindje               onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

ZWANGER : GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in November.

Hoi Bloemetje,

We hebben afgelopen zondag afgesproken dat we volgende week donderdag beslissen. dan is mijn pillen strip namelijk op. het is dus nog even spannend, maar zoals ik de signalen van mijn man opvang denk ik dat het wel goed komt. Hij reageert overal zo positief op.Het zou dus echt een enorme domper zijn als het niet zo is. Maar goed, we moeten het immers samen doen.

ja hij keek me vreemd aan met die 90 luiers. Mijn moeder trouwens ook, die kwam sávonds op visite en die zag ze. Dus die zegt meteen LUIERS???  
Toch een vreemd gevoel, dat ze neit weten dat het over een paar maanden mischien wel zo is. Ik vind het nu al zo moeilijk om m'n mond te houden, hoe moet dat dan als we echt gaan starten en het ook raak is. Gelukkig weet 1 vriendin dat we er mee bezig zijn, dus heb ik toch nog een beetje een uitlaatklep. En jullie natuurlijk ook.
Hebben meer mensen er ook zo'n moeite mee om hun mond te houden???

Bloemetje veel succes deze ronde.

groetjes

Hoi,

Wij gebruikte alleen nog de pil als voorbehoedsmiddel...
En die ben ik in mijn vruchtsbaarste week van de maand 3x vergeten...
Maar ik had nergens last van voordat ik me bedacht op maandag dat ik weer met mijn nieuwe strip moest beginnen toen pas hadden we alle twee zoiets van ooh shit ik zou toch niet...
Maar omdat we het er over gehad hadden was het voor ons ook geen probleem alleen was onze planning even in de war gestuurd want we wilde eerst trouwen dit jaar aug... Maar nu ben ik in juli uitgerekend en hebben we het trouwen nog even uitgesteld...
We hebben nog geen nieuwe datum omdat we nog aan het twijfelen zijn of we volgend jaar gaan trouwen ofdat we wachten tot ons kleintje wat groter is zodat ze het echt mee kan maken...

Maar na 2 uur waren we eral gewend en hebben we het meteen mijn schoonouders verteld...
Mijn ouders die een uur verderop wonen hebben we het de zondag erna verteld nadat ik nog 4 testen gedaan had zodat ik het echt 100% zeker wist...
Dus ik heb een week mijn mond moeten houden elke keer als mijn ouders belde maar ik wilde het graag face 2 face zeggen en niet over de telefoon...
Want ookal schelen ik en mijn vriend maar 1,5 maand in leeftijd is hij de jongste thuis en ik de oudste...
En zijn ouders hebben al kleinkinderen en voor de mijne wordt het de eerste...
Dus ik zondag helemaal op van de zenuwen omdat ik mijn ouder moest vertellen dat ik zwanger was...
Ookal wist ik dat ze het leuk zouden vinden... Had mijn moeder altijd gezegd ik wil graag oma worden maar nu nog niet... Dus wist niet echt hoe ze zouden reageren...

Ik had voor mijn ouders cadeautjes gekocht en voor  mijn zusje die er ook was een fotolijstje met daarin een rijstkorrel en een gedichtje...

Nu ben ik nog zo klein,
Wil jij over 9 maanden
mijn tante zijn ?

Toen mijn moeder de rompertjes uitpakte zei ze wil dit zeggen dat.........
En toen begon ze te huilen....

Dus iedereen was super blij....

En ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve reacties gehad....
Maar ik weet wel hoe het is om door je zwangerschap je baan te verliezen....
Want een baas mag je niet ontslaan als je zwanger bent, maar ze mogen wel je contract niet verlengen als dat afloopt...
En dat was bij mij het geval... Dus ik zit sinds 25 mrt thuis en verveel me dood...

Verder was het bij de verloskundige goed mijn bloeddruk is goed 140/75 en het hartje was goed...
Alleen weten ze nog niet zeker hoe ze ligt ze denken dat ze al met haar koppie naar beneden ligt, maar dat konden ze neit met zekerheid zeggen...
Dus als dat over 2 weken nog zo is dat krijg ik nog een echo om te kijken hoe ze ligt inverband met mogelijke stuit...

Zo is weer heel verhaal...
Als er nog iets is wat je wilt weten vraag het gerust...

Gr Annelies

Hoihoi!!

@ Annelies: Krijg helemaal kippenvel van je tekstje over het vertellen aan je familie. Dat gedichtje heb ik ook eens ergens gelezen en dat ga ik ook zeker gebruiken als ik zwanger wordt. Ik weet ook zeker dat mijn moeder in huilen uitbarst, haha!
Maar wat erg dat je je baan kwijt bent!! Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Hebben ze niet een reden genoemd waarom je contract niet verlengd is? Of is het gewoon een smoes geweest? En nemen ze nu iemand anders aan zeker? Bahhh, ik hoop dat niet veel meiden dat overkomt.
Het is altijd wel een risico dat je neemt natuurlijk, zwanger worden met een tijdelijk contract. Maar ja, in jouw geval was dat niet anders. Jeetje zeg, ben er gewoon beduusd van!
Gelukkig is het goed met je kindje. Hopelijk draait ze (is het een meisje??!) nog, zodat het een normale bevalling kan worden. Anders moet ze zeker van buitenaf gedraaid worden?

@ Bloempje: Het is wel fijn om een uitlaatklep te hebben bij je vriendin. Zeker als ze ook een beetje betrokken is. Kan je samen beetje zwijmelen bij het idee aan een klein kindje van jullie.
Donderdag...dus nog een weekje? Spannend hoor. Aan de reactie van je vriend is denk ik ook wel af te leiden dat ie het wel ziet zitten. Anders was ie misschien wel wat stugger daarin geweest?!

Nou, ga ff boodschappen doen en koken. Kom na het eten nog wel ff online!

X Druifje

Hoi,

Bloempje, erg fijn dat je een vriendin hebt waarmee je hierover kan praten. Af en toe je hartje luchten is wel eens nodig, zeker als je partner er moeilijker over praat dan jou. dat heb ik ook, alleen heb ik niet echt iemand met wie ik daarover kan praten, en dat vind ik vaak wel eens moeilijk.
Wat grappig dat je moeder zo reageerde, haha, weet ze niet eens dat jullie al echt bezig zijn.Je had moeten zeggen, ja mam die hebben we binnenkort misschien nodig, hihi, maar dan verklap je het al dat jij/jullie dit wil/willen.
ik hoop echt dat hij er ook voor wil gaan. Misschien weet hij nu al wel meer?

Annelies, wat balen dat je je baan kwijt bent, hier ben ik ook best bang voor. omdat ik nu tweede tijdelijke contract heb. was dat je eerste? of de tweede?
ik krijg in december weer een verlenging als het goed is. hoop dat een eventuele zwangerschap daar geen verandering in brengt, werkt je vriend wel? fulltime? redden jullie het dan? of kan je een uitkering vragen? ik vraag dit omdat ik graag wil weten waar je recht op hebt als je zwanger bent en ontslagen word.
als je hier niet op wil antwoorden dan begrijp ik dat zeer goed hoor.
Krijgen jullie een meisje? en hebben jullie samen al een naam?
ook erg leuke reactie van je moeder, dan ga je zelf ook mee huilen denk ik. haha zou ik wel hebben.

druifje, super dat je het lijstje er weer bij hebt gehaald, we horen van een aantal dames niets meer he? of weinig.

nou, ik ben net naar winkels geweest voor meubels, de bank is besteld, twee fauteuils een dressoir en een   salontafel, allemaal licht en modern net zoals ik graag wil, en gelukkig was vriendlief het hiermee akkoord.

zometeen naar schoonouders, om ff te vertellen wat we hebben gekozen, schoonvader was al meegeweest, voor als we wat zouden kunnen meenemen, maar er was niets binnen
maar gaan we het schoonmoeder ff vertellen.

zo dames, straks ben ik er weer hoor, vind het erg gezellig hier.

liefs

Hoi hoii

Dus alles nieuw ! Leuk leuk leuk !   Das t leukste he..meubels kopen en inrichten hihi
Ik weet niet precies wanneer mijn nod is..
Bij 28 dagen is dit 9 juni..bij 38 is dit 19 juni.. Mn gemiddelde i 40 dus dan 21 juni...
Zet m maar op 19 juni.. iedere maand was ie twee dagen korter..
Wete jullie wann ik dan kan beginne met ovulatietesten???

Liefs M S

Terug
Bovenaan