Hoihoi!
Ben toch maar even achter de pc gekropen. Er is voetbal op tv.....

Het leuke van het forum is dat je je twijfels en onzekerheden allemaal kan delen. Zo voel je je meestal wel gesteund in een hoop dingen en herken je jezelf erin. En soms kan je ook tips krijgen enzo. Wel fijn hoor!!
@ Bloempje: Mijn vriend weet inderdaad niet helemaal precies wanneer mijn goede dagen zijn (denk ik) en heb er vandaag nog maar even bijgezegd dat mijn cyclus telkens 2 of 3 dagen korter/langer duurt, waardoor het helemaal moeilijk te voorspellen is, haha! Ik weet het dus zelf ook echt niet zeker. Maar des te spannender is het natuurlijk. Ik ben niet van plan te temperaturen of ovu testen te gebruiken. We zouden het op zijn beloop laten en moedertje natuur

haar gang laten gaan. Ik wil het voor mezelf ook niet te beladen maken, want daar ben ik altijd wel gevoelig voor.
Heb vanmiddag ook een pakje foliumzuur gehaald van Dagravit Mama & Baby en mn vriend reageerde beetje nochalant (trok zijn wenkbrauwen eens op enzo). Als ik het zo af en toe lees over de mannen dan is dit geen vreemde reactie. Heb het daarnet wel nog tegen hem gezegd (met voorbeelden van de mannen hier) en hij zei wel dat hij het niet minder leuk is gaan vinden of dat ie niet meer wil. Hij zegt er gewoon weinig van. Heb m gevraagd of ie zo nu en dan wel wil laten blijken dat ie het nog leuk vind...
Gelukkig hoor ik meer van dit soort reacties van de mannen, dus dat scheelt weer wat. Lang leve het forum. Heb jij je mannetje al laten weten dat je folium slikt?
Ik heb ook wel een beetje dezelfde drang om spulletjes te gaan kijken!! Niet bij de Prenatal, maar meer op internet. Kamertjes en kinderwagens enzo. Ik werk met kleuters en koop dus wel regelmatig kinderboekjes of een boek over opvoeden ofzo. Weet niet of ik het ooit voor mijn werk ga gebruiken, hihi!
@ Bloemetje: Ik slik al bijna 10 maanden de pil niet meer en we doen het eigenlijk altijd onveilig!!! Ben wel paar maanden bezig geweest met ontpillen en toen het weer wat regelmatiger was (rond maart) ging mijn vriend voor het zingen de kerk uit. Dan is er zo'n kleine kans op een zwangerschap dat dat misschien een reden is dat we nog niet eerder zwanger waren. Behalve dan afgelopen maand, maar das niks geworden dus. Nu op naar de officiele 1e ronde, NOD geen idee!!!
Zo heb nu wel weer genoeg getypt! Ben er denk ik morgenavond weer (ook op MSN)!
Liefs x Druifje
En welterusten voor straks!