Bijna Stoppen met de pil!!

Hoi hoi,

Nathalie, ik weet niet of je als je geen eisprong hebt ook niet ongi wordt.
Maar ik denk echt dat je lichaam even moeten bijkomen van een gestuurd cyclus (door bijvoorbeeld de pil)
Ga niet meteen van het ergste uit.
Je hoort zoveel verhalen over dat men een paar maanden bezig is om een "normaal" cyclus te krijgen.

Ik heb eens ergens gehoord dat er zwangerschapstesten verkrijgbaar zijn die je 6 dagen voor dje NOD zou kunnen uitvoeren.
Maar weet niet welke het zijn.

Ik ben nu aan het wachten op mijn ongi ( eigenlijk niet natuurlijk )
Hoop dat het allemaal goed gaat.

Groetjes Bianca

Hallo allemaal,

Hoe gaat het ermee?
Hier vooral afwachten en afwachten.. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn,
vandaag was ik met mijn moeder in de Hema en toen zij druk bezig was ben ik
even door de gang met babyspulletjes gelopen, kon mezelf niet bewdingen. Dan gaat het toch wel kriebelen hoor!

Nathalie: Ben je deze maand ook pas gestopt met de pil of was je wel al eerder gestopt om te ontpillen? En voordat je aan de pil ging had je toen een regelmatige cyclus. Ik heb zelf altijd een cyclus van 28 dagen gehad. En vorige maand was het plots 29 dagen. Dus daar ben ik nu ook maar vanuit gegaan. Mijn Nod zal op 5 of 6 april vallen.

Bianca: Ook op 5 of 6 april je Nod las ik, we liggen dus met een paar meiden gelijk. Spannend he dat afwachten..

Ready: Hoe gaat het bij jou? Ga je direct testen als je je NOD niet krijgt of wacht je nog een paar dagen af?

Voor alle andere meiden, veel succes

Liefs, nancy

Hallo, wij zijn deze maand gestopt met de pil en doordat ik er nooit op heb gelet hoe toen mijn cyclus was weet ik dat dus niet precies. Vond het altijd maar snel gaan. Dat ik echt zo iets van van pff nu alweer, hahah. Dus misschien heb ik over het algemeen al geen lange cyclus. Ik maak me er niet zo heel druk meer om. Maar was wel ff schrikken dat het zo vroeg was. Dan begin je toch een beetje te twijfelen enzo. Maar goed nu heb ik echt zo iets, wou dat het weer voorbij is dan kunnen we teministe weer meer genieten van elkaar. Ik vind het vooral gezellig om hier te komen lezen en gezellig te kletsen. Het komt vanzelf allemaal goed! We gaan ervoor!

Fijn weekend allemaal!

Hoi hoi,

Nancy, ja ik had begrepen dat er meerdere waren die hun NOD hebben op 5 of 6 april.
Wanneer ben jij van te gaan testen mocht het er nog niet zijn??

Bij mij nog helemaal geen tekens van een eventuele zwangerschap.
En ook nog niet van een ongi dus dat is wel goed. Dan weet ik tenminste dat mijn cyclus normaal verloopt als mijn lichaam de 28 dagen aanhoudt.

Een heel fijn weekend allemaal en succes met wachten of testen.

Groetjes Bianca  

Goeiemorgen allemaal,

Zo wat is het hier gezellig druk en natuurlijk ook heel spannend !!
Mijn NOD is als het allemaal goed loopt zondag 6 april en het schijnt dat je dan de thuis test al op vrijdag 4 april kan doen !!   Ik weet niet hoe nieuwsgierig ik ben, maar anders probeer ik er gewoon al één ? Ja ik weet het echt niet, dat afwachten vind ik helemaal niets. Het kan ook dat ik me NOD dag afwacht en als er niks komt dan weet ik zeker dat ik ga testen. Is het negatief kan ik altijd nog een keertje later kijken voor de zekerheid.
Dus misschien al wel op vrijdag en anders gewoon als er niks komt (waar ik natuurlijk op hoop).
Ik moet zeggen dat ik wel last heb van mijn buik en gisteren ochtend echt heel misselijk was.
Het kan zo zijn dat er een virusje aankomt maar ja dat is effe afwachten !!
Andere nog ergens last van ??

@ nathalie: Super dat je zo positief blijft, je heb gelijk !! Je leest ook veel dat ze soms wel 60 dagen (of langer)  moeten wachten op hun NOD, dan word je helemaal gek van onzekerheid. Succes ermee, we horen het wel !!

Nou meiden tot snel,
liefs ready

Hey Ready, je percies als ik hele lange cyclus zou hebben zou ik helemaal kriebelig worden denk ik. We gaan gewoon voor de volgende ronde en niet het allemaal wel.

Fijn weekend allemaal!

Gr. Nathalie

hoi dames!!!!

Sorry dat ik zo ff niets van me heb laten horen.. maar internet lag er een week uit dus vandaar... maar  ben vandaag ongi geworden.. veel te vroeg... ik voelde me al een beetje raar en last van me onderbuik dus ik had al zo'n raar voorgevoel.. maar ja.. dus nu word het ronde 3!!   Ben vanmezelf vrij positief en mijn vriend gelukkig ook.. maar ja als je dan weet dat je weer ongi bent geworden baal je wel fff.. ik ben benieuwd hoeveel dagen ik nu ongi ben.. het is afwachten..meiden jullie zitten ook bijna aan de datum ik hoop dat het bij jullie wel goed gaat!!!!!!!! Laten we voor ons allen duimen!!!!

Spreek jullie gauw weer!!!!

liefs Berkje4

Hallo Meiden,

Mijn computer is stuk, alweer... Dus ik kan voorlopig ff niet reageren want de vriend
die het voor ons maakt is momenteel bij mijn broer in amerika op bezoek.. Dus dat is voorlopig ff internetten bij de ouders als ik daar ben.

Berkje: Wat jammer meid dat je ongi geworden bent. Maar gewoon de volgende ronde beter. We klussen lekker verder :)

Bianca: Ik moet of 5 of 6 april ongesteld worden dus ik denk dat als ik het niet wordt ik 6 april wel een test doe. Eigenlijk wilde ik iets langer wachten, misschien ben  ik gewoon iets later ongesteld ofzo.. Maar ik denk niet dat ik mezelf ervan weerhouden kan een test te doen als ik het die dag nog niet ben. Normaal wordt ik iedere maand om de 28 dagen dus zou eigenlijk niet langer moeten zijn...

Nathalie: Ik vind het ook fijn om hier op het forum erover te kletsen. We hebben verder aan niemand verteld dat we al begonnen zijn en het is toch fijn om je hart nog ergens te kunnen luchten en mee te lezen over andere meiden. En indd, je kunt beter een korte cyclus hebben dan zo lang moeten wachten, dan wordt je ook gek van het wachten.

Met mij gaat het verder wel goed, ik ben alleen doodmoe, al een paar dagen flink misselijk geweest en ik heb gevoelige tepels.. Ik hoop wel dat ik zwanger ben, maar ik denk van niet. Ik heb ook wat last van verkoudheid dus ik denk dat het gewoon een licht griepje is.. (Hopelijk niet natuurlijk!!!)
Het wachten duurt me wel erg lang, hebben jullie hier ook last van?

Veel succes allemaal, met klussen en wachten..

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan