Bijna Stoppen met de pil!!

Welkom Bianca, gezellig dat je met ons mee kletst. Hoelang duurde het voordat je zwanger was van je zoontje? Hoe oud word hij? Zou idd leuk cadeautje zijn. Heel veel klusplezier. Voel jij je ei duidelijk?

Gr.Nathalie

Hoi hoi,

Bij mijn zoontje was ik in de eerste ronde zwanger, terwijl we ons hadden ingesteld op een jaar, dus viel heel erg mee.
Mijn zoontje wordt alweer 3 jaar.
De vorige zwangerschap voelde ik mijn eisprong heel duidelijk,echt vreselijke steken in mijn zij voor ongeveer een half uur.
Bij de afgelopen 2 rondes heb ik de eisprong niet gevoeld, maar gister nadat we geklust hebben had ik het weer.
Eerst dacht ik dat dat kwam van de seks, maar ik had ovulatietesten in huis en heb die net gedaan en ik heb dus duidelijk mijn eisprong gevoeld, want er was een LH stijging te zien.
Ik wou deze ronde niet beginnen met ovulatietesten, maar aangezien ik naar mijn idee mijn eisprong had wou ik wel een testje wagen.
Voordeel hiervan was dat het me maar 1 test kost i.p.v. een stuk of zeven per cyclus.
Mijn cyclus is wel supergoed op tijd elke keer. Ik kon nu bij mjin ongi al aangeven wanneer mijn eisprong is en het klopt ook nog.
Vanavond dus druk aan de klus, ik zal mijn man even lekker maken vandaag.

EN DAN WACHTEN!!! Vreselijk maar het hoort erbij.

Fijne paasdagen.

Groetjes Bianca

Zo iedereen lekker aan het genieten van de paasdagen en het klussen bij sommige, haha.
Gisteren hebben wij weer geklust, want vandaag is als het goed is mijn ei !!
Laten we het in ieder geval hopen, had gisteren na het klussen echt een pijnlijk gevoel in me buik en nu is het de hele dag ook al een beetje "raar" (anders dan normaal).
Misschien dat je je nu in eens alles verbeeld, maar laten we hopen dat we toch goed zitten.

@ Bianca: Hallo, leuk dat je er ook bent. Spannend dan hoor voor jullie weer en dat op de verjaardag van je zoontje, zou wel heel speciaal zijn. Succes in iedere geval en hou ons op de hoogte.

@ Nathalie: Zo bij jou is het dus ook afwachten geblazen, heb jij iets van je ei (sprong) mee gekregen of heb je niets gemerkt ??

@ AvdA: Voor jullie komt al het klussen er nog aan, wel leuk hoor. Het voelt toch wel een beetje anders nu je het voor de zwangerschap doet. Tenmniste dat vind ik wel, succes ook !!

@ Nancy: En hoe is het bij jullie ? Heb je iets gemerkt ? Heb je net als mij ook een ander (raar) gevoel dan normaal of niet ?   Ga je morgen ook nog klussen, wij denk toch wel ,want je weet maar nooit !!

@ Berkje: Ik duim nog steeds voor je. Hoe voel je je, nog ergens last van ?

Nou volgens mij heb ik iedereen wel zo'n beetje gehad, ik wacht weer met spanning af allemaal !!!                                

Fijne dagen nog, groetjes  

@ Ready, ik weet niet echt of ik mijn eitje hebt gevoel. Ik had wel een dag best last van mijn buik, maar dat was voordat ik had berekend wanneer ik mijn ei zou krijgen. Doordat ik niet weet hoe mijn cyclus loopt, is het allemaal beetje afwachten en gissen. Nu let je meer op dit dingen. Terwijl ik vorige maand om deze tijd nog helemaal nergens mee bezig was, hahah. Dus we zien het wel. Ik heb met vlagen last van mijn buik, ook met vlagen misselijk. Soms vind ik iets totaal niet lekker. En heb soms ook ontzettend honger. Gek allemaal, we zullen dus nog ff moeten afwachten en kijken hoe het loopt.

Gr. Nathalie

Hallo hallo,

Ready23, ik heb net als jij gister na het klussen last van pijntjes gehad in mijn buik.
Zelfs vandaag nog een vaag gevoel in mijn buik.

Ik wil vanavond toch nog even gaan klussen voor de zekerheid. Ik heb vandaag getest met ovutesten en die een LH stijging aan.
Liever 1 keer teveel dan 1 keer teweinig.

Nou eerste paasdag zit er gelukkig weer op.
Ik hoop dat we morgen sneeuwpoppen kunnen gaan maken.
Het sneeuwt hier nu.

Waar komen julie ongeveer vandaan.
Ikzelf kom uit de omgeving van Utrecht.

Tot gauw horens.

Groetjes Bianca

Hallo allemaal,

Vrolijk pasen :)
Eerste paasdag is alweer om.. Vanmiddag bij de schoonouders op bezoek geweest en bij mijn oma. Vriend-lief moest werken :( Maar daar ben ik langzaam aan gewend. Das elke feestdag zo..

@Bianca: Welkom..   En veel succes met klussen :)

@Nathalie: Ik heb ook een paar keer gehad dat ik wat misselijk was nadat ik wat gegeten had.. Maar bij mij moet het gewoon echt verbeelding zijn want ik heb als het goed is vandaag mijn ei, dus twee dagen geleden kon ik nog niet misselijk zijn :S
Maar spannend voor jou nu he, nu afwachten of het raak is.. Ik zal voor je duimen meid.

@Avda: Ik heb nog niet echt dat ik naar kinderkamertjes enzo kijk maar ik heb wel heel erg dat ik overal zwangere vrouwen zie lopen. Valt me nu nog  veel meer op als anders..

@Ready: Ik heb vandaag als het goed is ook mijn ei.. Je weet toch niet zeker of  je je ei-sprong precies na 14 dagen hebt dus wij klussen gewoon vrolijk door. Ik heb ook geen ei-sprong gevoeld, jij wel? Maar ik voel m anders ook nooit.

Succes allemaal!!

Dag meiden!!!

Allemaal een fijne pasen gehad??
Het enigste wat wij dan doen is heerlijk eten... hihi
En tja die sneeuw dat geeft toch wel een heerlijk kerstgevoel he..
Gelukkig dit jaar geen verplicht etentje bij schoonfamilie..
Pff daar zie ik altijd zo tegen op!!! Er is altijd wel wat.. vorige week hadden we verjaardag van mijn schoonmoeder.. liep weer op een raar avondje uit.. Iedereen zei dat ik gezond was aangekomen .. "nou en bedankt" (dat komt omdat ik al 3 mnd thuis loop )vanwege een peesontsteking.. tja dan vind ik het niet zo gek dat je dan aankomt..maar goed daar moesten ze weer 30min insteken.. om het daarover te hebben.. ERG VERVELEND!! ik ga daar toch al niet al te graag naar toe.. Soms dan zetten ze je voor lul waar je zelf bijzit.. Maar goed met mij gaat het redelijk heb al dagen last van vage buikpijn onderin.. voelt als ongi pijn.. af en toe van die scheuten..
Verder voel ik eigenlijk niets.. tja soms misselijk maar volgens mij komt dat omdat je de laatste dagen toch vanalles door elkaar eet.. tja volgende week word het spannend want dan weet ik het...tenminste dat hopen we.. maar ik weet het niet hoor dit is ronde 2 dat zou toch ook erg snel zijn?? maar ja sommige ook de eerste ronde..je weet het niet he.. oh ben best zenuwachtig hoor.. pff net wat je zegt nancy22 ik zie nu veel meer zwangere vrouwen als voorheen.. en dan denk ik ow.. wat mooi!!! maar meiden ik hou jullie op de hoogte!!! pff en me zenuwen onder bedwang houden!!

Jullie ook nog aan de klus?? Hoop dat het bij ons allemaal lukt!!

Liefs Berkje

Hallo allemaal,

Zo de paasdagen weer voorbij, wat het gaat het toch   weer snel. Helaas gaan de dagen om de test te doen niet zo snel. Moet er echt steeds aan denken en het duurd bij ons nog echt langer dan een week voor ik pas mag testen ( vrijdag 4 april). Pffff !!!
Hoe is het bij jullie meiden, ik moet zeggen dat ik af en toe nog steeds dat rare gevoel heb (soort ongi gevoel) en heb ook wat last in me rug (heb ik ook vaak als ik ongi moet worden). Het zegt dus allemaal niks en we kunnen alleen maar gissen.

@ Berkje: Vervelend dat ze om je heen zo raar zijn !! Geeft je niet echt een lekker gevoel denk ik zo. Heb je er wel eens iets van gezegt (of je vriend) als je afgezeken word waar je bij zit ? Hoop voor je dat het allemaal wat beter word !!
Wanneer ga je eigenlijk testen ???
Ik wil dit zo graag al eerder doen, maarja dat heeft helemaal geen zin natuurlijk !!

@ Nancy: Nou ik heb niet echt me ei gevoeld, tenminste ik weet het niet. Heb wel een vage pijn erna gevoeld maar dat heb ik anders nooit. Ik moet zeggen dat ik er normaal niet opletten. Wanneer ga jij testen, zeker ook 4 april, spannend hoor ?!?!

@ Bianca: Hoe is het met jou, heb je nog ergens last van of gaat alles oke en ben je ook aan het afwachten, wanneer ga je testen ??   Ik woon trouwens aan de kust (ZH)

Nathalie: Wanneer mag jij eingelijk testen, toch deze week ? Spannend hoor. We horen het wel van je ??

AvdA: Zo flink aan het klussen deze week toch ? Zondag je ei ,ben benieuwd of jij wel iets voelt ??? Laat je het ons weten, succes met klussen !!!

Zo volgens mij heb ik iedereen weer gehad, allemaal vel succes met de zenuwen en ik hoor snel van jullie,

Doeg groetjes Ready

Terug
Bovenaan