Zo iedereen lekker aan het genieten van de paasdagen en het klussen bij sommige, haha.
Gisteren hebben wij weer geklust, want vandaag is als het goed is mijn ei !!
Laten we het in ieder geval hopen, had gisteren na het klussen echt een pijnlijk gevoel in me buik en nu is het de hele dag ook al een beetje "raar" (anders dan normaal).
Misschien dat je je nu in eens alles verbeeld, maar laten we hopen dat we toch goed zitten.
@ Bianca: Hallo, leuk dat je er ook bent. Spannend dan hoor voor jullie weer en dat op de verjaardag van je zoontje, zou wel heel speciaal zijn. Succes in iedere geval en hou ons op de hoogte.
@ Nathalie: Zo bij jou is het dus ook afwachten geblazen, heb jij iets van je ei (sprong) mee gekregen of heb je niets gemerkt ??
@ AvdA: Voor jullie komt al het klussen er nog aan, wel leuk hoor. Het voelt toch wel een beetje anders nu je het voor de zwangerschap doet. Tenmniste dat vind ik wel, succes ook !!
@ Nancy: En hoe is het bij jullie ? Heb je iets gemerkt ? Heb je net als mij ook een ander (raar) gevoel dan normaal of niet ? Ga je morgen ook nog klussen, wij denk toch wel ,want je weet maar nooit !!
@ Berkje: Ik duim nog steeds voor je. Hoe voel je je, nog ergens last van ?
Nou volgens mij heb ik iedereen wel zo'n beetje gehad, ik wacht weer met spanning af allemaal !!!
Fijne dagen nog, groetjes